eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raszyn › Dowóz uczniów z terenu Gminy Raszyn do szkół podstawowych i Centrum Sportu Raszyn w roku szkolnym 2022/2023



Ogłoszenie z dnia 2022-08-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów z terenu Gminy Raszyn do szkół podstawowych i Centrum Sportu Raszyn w roku szkolnym 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Raszyn

1.3.) Oddział zamawiającego: Raszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269232

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 2a

1.5.2.) Miejscowość: Raszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-090

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@raszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://raszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7b4c53cb-1e06-11ed-acbd-46d0480cd9c4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów z terenu Gminy Raszyn do szkół podstawowych i Centrum Sportu Raszyn w roku szkolnym 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b4c53cb-1e06-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00316087

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021967/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Dowóz dzieci do szkół podstawowych na terenie Gminy Raszyn

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00307802/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.28.2022.IW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach zadania, świadczona będzie usługa „Dowozu dzieci z terenu Gminy Raszyn do szkół podstawowych i Centrum Sportu Raszyn autobusem na wyznaczonej trasie według rozkładu jazdy”.
Usługa transportowa polegająca na dowozie dzieci z terenu Gminy Raszyn autobusem na wyznaczonej trasie według rozkładu jazdy stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ, świadczona będzie na trasie do:
- Szkoły Podstawowej w Ładach w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ładach przy ul. ul. Długiej 49
w Dawidach Bankowych,05-090 Raszyn
- Szkoły Podstawowej w Sękocinie przy ul. Wierzbowa 5 w Słominie, 05-090 Raszyn
- Centrum Sportu Raszyn w Raszynie przy ul. Sportowej 30, 05-090 Raszyn.
Usługa świadczona będzie we wszystkie dni nauki szkolnej, w terminie od dnia 2 września 2022 r. do dnia 22 czerwca 2023 r. (max. 184 dni roboczych w okresie obowiązywania umowy). Szacunkowa dzienna liczba kilometrów na wskazanej trasie, to ok. 170 km dziennie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
Postępowanie znak: ZP.271.1.27.2022.DC, które zostało unieważnione w dniu 16.08.2022 r. okazało się być niezasadne. Czynność unieważnienia postępowania w dniu dzisiejszym tj. 22.08.2022 r. została unieważniona. Tym samym Zamawiający kontynuuje procedurę wyboru najkorzystniejszej oferty we wznowionym postępowaniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.