eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnosielc › Dowóz dzieci i młodzieży do szkół w Gminie Krasnosielc wraz z odwozem w roku szkolnym 2022/2023



Ogłoszenie z dnia 2022-08-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz dzieci i młodzieży do szkół w Gminie Krasnosielc wraz z odwozem w roku szkolnym 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krasnosielc

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668315

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 40

1.5.2.) Miejscowość: Krasnosielc

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-212

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugkrasnosielc@post.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugkrasnosielc-bip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz dzieci i młodzieży do szkół w Gminie Krasnosielc wraz z odwozem w roku szkolnym 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e2b84dc-118d-11ed-a35f-e2885ab918a3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00315994

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031394/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz dzieci i młodzieży do szkół w Gminie Krasnosielc wraz z odwozem w roku szkolnym 2022/2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00286360/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PR.2710.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi, w zakres której wchodzi przewóz dzieci i młodzieży z miejsca zamieszkania do szkoły i przedszkola oraz ich odwóz po zajęciach do miejsca zamieszkania bez opiekuna. Realizowane przewozy wykonywane będą w ramach kursów otwartych umożliwiających korzystanie z nich przez osoby zainteresowane.
2. Usługa obejmuje uśrednioną cenę biletów za dowóz dzieci i młodzieży do szkół wraz z odwozem w graniach administracyjnych Gminy Krasnosielc.
3. Cena biletu w roku szkolnym 2022/2023 obejmować będzie następujące trasy dowozu i odwozu dzieci i młodzieży:

Trasa I
Amelin, Perzanki Borek, Grabowo, Amelin, Ruzieck, Niesułowo, Amelin
ilość:
-kilometrów 30
-pasażerów 44

Trasa II
Krasnosielc Szkoła, Sulicha, Krasnosielc Leśny, Wola Włościańska, Wola Józefowo, Pienice, Krasnosielc Szkoła, Przytuły, Raki Szkoła
ilość:
-kilometrów29
-pasażerów 62

Trasa III
Wólka Rakowska, Raki, Bagienice Szlacheckie, Bagienice Folwark, Raki Szkoła, Przytuły
Grądy, Krasnosielc Szkoła
ilość:
-kilometrów 32
-pasażerów 42

Trasa IV
Krasnosielc, Nowy Sielc, Pienice, Biernaty, Chłopia Łąka, Bagienice Szlacheckie, Krasnosielc, Łazy, Krasnosielc Szkoła
ilość:
-kilometrów 26
-pasażerów 37

Trasa V
Budy Prywatne, Wólka Drążdżewska, Zwierzyniec, Drążdżewo Małe, Drążdżewo, Drążdżewo Kujawy, Karolewo, Drążdżewo Szkoła, Krasnosielc Szkoła
ilość:
-kilometrów 37
-pasażerów 17

Każda trasa do realizacji jako:
1 dowóz w godzinach 7:00-7:50
2-odwóz I w godzinach 12:40-14:20
3-odwóz II w godzinach 14:25-15:15

Szczegółowy rozkład jazdy, usługodawca przedstawia do zatwierdzenia Wójtowi Gminy.
Kursy realizowane w układzie linii otwartych.
Usługodawca przygotowuje autobusy z odpowiednio większą liczbą miejsc siedzących niż wskazane wyżej ilości pasażerów. Obowiązuje bezwzględny obowiązek zapewnienia miejsc siedzących dla dowożonych uczniów wskazanych na imiennych listach, a także dodatkowo jedno miejsce siedzące w każdym autobusie, dla osoby (wskazanej przez właściwego dyrektora) sprawującej opiekę w trakcie wykonywania przewozu, osoba ta przewożona będzie nieodpłatnie.
Oczekiwane ilości miejsc siedzących:
jeden autobus minimum 65
jeden autobus minimum 50
dwa autobusy minimum 45
jeden autobus minimum 35

Liczba dzieci korzystających z transportu w ramach zamówienia 202, w tym:
Do Szkoły Podstawowej w Amelinie:
z miejscowości Grabowo – 14
z miejscowości Perzanki Borek – 5
z miejscowości Niesułowo – 13
z miejscowości Ruzieck – 8
z miejscowości Pieczyska – 4
Łącznie – 44
Do Szkoły Podstawowej w Drążdżewie:
z miejscowości Budy Prywatne – 11
z miejscowości Elżbiecin – 2
z miejscowości Drążdżewo Małe – 1
z miejscowości Zwierzyniec – 1
z miejscowości Karolewo - 2
Łącznie – 17
Do Szkoły Podstawowej w Rakach:
z miejscowości Krasnosielc – 2
z miejscowości Bagienice Szlacheckie – 13
z miejscowości Przytuły – 4
z miejscowości Wólka Rakowska - 1
Łącznie – 20
Do Szkoły Podstawowej w Krasnosielcu:
z miejscowości Bagienice Szlacheckie – 5
z miejscowości Biernaty – 6
z miejscowości Chłopia Łąka – 11
z miejscowości Grądy – 13
z miejscowości Krasnosielc Leśny – 7
z miejscowości Łazy – 7
z miejscowości Pienice – 16
z miejscowości Przytuły – 7
z miejscowości Raki – 1
z miejscowości Wola Włościańska – 13
z miejscowości Wola Józefowo – 8
Łącznie – 94
Do Przedszkola w Krasnosielcu:
z miejscowości Grądy – 3
z miejscowości Chłopia Łąka – 4
z miejscowości Pienice – 5
z miejscowości Wola Józefowo – 3
z miejscowości Wola Włościańska – 4
z miejscowości Biernaty – 2
z miejscowości Przytuły – 4
z miejscowości Łazy – 2
Łącznie – 27

Zaplanowane trasy poszczególnych autobusów przebiegają przez kilka obwodów szkolnych. Sumaryczna ilość uczniów przypadająca na daną trasę może być większa niż zaplanowana ilość miejsc siedzących w pojeździe.

4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznego przewozu dzieci i młodzieży tzn. odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny w czasie dowozu do przedszkola i szkół oraz w drodze powrotnej.
5. Liczby dzieci i młodzieży są wielkościami prognozowanymi i mogą się zmieniać w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras i godzin w przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych w organizacji roku szkolnego (np. skrócenie lekcji czy zamknięcie szkoły). Wykonawca powinien dostosować się do zaistniałej sytuacji, o której zostanie zawiadomiony przez Zamawiającego.
6. Przewozy będą realizowane w dni nauki szkolnej w ciągu roku szkolnego 2022/2023 z wyłączeniem dni, w których szkoły będą całkowicie zamknięte z powodu okoliczności związanych z wystąpieniem epidemii, w tym m. in. Wirus SARS-CoV-2 lub choroby wywołanej tym wirusem (COVID-19). Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić przewóz uczniom zgodnie z ustaleniami z osobami reprezentującymi placówki oświatowe objęte tym zamówieniem.
7. Realizowany przewóz dzieci i młodzieży będzie wykonywany na utworzonych przez Wykonawcę liniach regularnych z zastrzeżeniem, iż pierwszeństwo przejazdu posiadają dzieci i młodzież szkolna posiadające bilety miesięczne.
8. Dowóz dzieci i młodzieży ze wszystkich ww. tras na zajęcia szkolne powinien odbywać się w godzinach 7.00 – 7.50. Odwóz dzieci i młodzieży powinien odbywać się po dwa kursy odwozowe na każdej z ww. trasach. Szczegółowy harmonogram dowozu i odwozu dzieci i młodzieży do przedszkola i szkół przekażą Wykonawcy Dyrektorzy placówek oświatowych.
9. W przypadku awarii autobusu Wykonawca podstawi niezwłocznie, autobus spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. W przypadku niemożności zrealizowania przewozu Wykonawca pokryje dodatkowo koszty przewozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez Zamawiającego.
10. Ze względu na różne kierunki dojazdu dzieci i młodzieży do przedszkola i szkół oraz różne odległości występujące pomiędzy poszczególnymi miejscowościami, Wykonawca zobowiązany jest do podania jednej uśrednionej ceny biletu miesięcznego dwustronnego (dowóz i odwóz).
11. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia:
- 1 autobusu o minimalnej liczbie 65 miejsc siedzących, 1 autobusu o minimalnej liczbie 50 miejsc siedzących, 2 autobusów o minimalnej liczbie 45 miejsc siedzących oraz 1 autobusu o minimalnej liczbie 35 miejsc siedzących. Autobusy te zgodnie z obowiązującymi przepisami muszą spełniać warunki, które są wymagane dla autobusów szkolnych. Stan techniczny autobusów świadczących usługę musi zostać potwierdzony odpowiednimi dokumentami przeglądów technicznych. Każdy z autobusów musi posiadać ważne ubezpieczenie OC i NW. Wykonawca w tym zakresie zobowiązany jest do przestrzegania przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 27 października 2016 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.). Dokumenty te powinny być okazane na każde żądanie Zamawiającego.
- Odpowiednich warunków bezpieczeństwa, higieny i wygody pojazdów,
- Przestrzegania ustalonego rozkładu czasowego i tras przejazdów,
- Każdemu uczniowi miejsca siedzącego w autobusie,
- Wykonawca zapewnia bezpłatny przejazd dla osób wskazanych przez dyrektorów placówek oświatowych sprawujących nadzór nad przedszkolakami w autobusie,
- W przypadku awarii autobusu zastępczego środka transportu,
- Dodatkowego zapewnienia bezpłatnego przejazdu na zawody sportowe lub inne okazjonalne przejazdy w ilości 3 razy w miesiącu w tym okresie, do 50 km w jedną stronę. Informację o dodatkowym wyjeździe Zamawiający przekaże na 3 dni przed planowanym wyjazdem.

12. Zamawiający nie przewiduje wizji lokalnej.
13. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w istotnych postanowieniach umowy (w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ).
14. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej 2 osób wykonujących pracę związaną z przedmiotem zamówienia (kierowca autobusu),
w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni roboczych Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, o których mowa w pkt 1. Kopia umów o pracę powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi usługi w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę. Za powyższego wymogu, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości określonej w załączonym do SWZ wzorze umowy.
15. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
16. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewozy Krajowe i Zagraniczne Osób Czapliccy Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7611002262

7.3.3) Ulica: Makowska 108

7.3.4) Miejscowość: Przasnysz

7.3.5) Kod pocztowy: 06-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 263973,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.