eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Samborzec › Realizacja zadania pn: Budowa przykrycia namiotowego wraz z zapleczem szatniowym w formule "zaprojektuj, wybuduj, wyposaż" dla Stowarzyszenia Przyjaciół Szkoły "Dobro Dzieci" w Zawierzbiu



Ogłoszenie z dnia 2023-07-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Realizacja zadania pn: Budowa przykrycia namiotowego wraz z zapleczem szatniowym w formule „zaprojektuj, wybuduj, wyposaż”
dla Stowarzyszenia Przyjaciół Szkoły „Dobro Dzieci” w Zawierzbiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stowarzyszenie Przyjaciół Szkoły „Dobro Dzieci” w Zawierzbiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260592660

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zawierzbie 67

1.5.2.) Miejscowość: Samborzec

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-650

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 607 215 301

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp-zawierzbie@o2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szkolazawierzbie.edupage.org

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e9fb7cb2-04f7-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja zadania pn: Budowa przykrycia namiotowego wraz z zapleczem szatniowym w formule „zaprojektuj, wybuduj, wyposaż”
dla Stowarzyszenia Przyjaciół Szkoły „Dobro Dzieci” w Zawierzbiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9fb7cb2-04f7-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00315870

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00212527/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa przykrycia namiotowego wraz z zapleczem szatniowym w formule „zaprojektuj, wybuduj, wyposaż” dla Stowarzyszenia Przyjaciół Szkoły „Dobro Dzieci” w Zawierzbiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00250382

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/ZP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 818900,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Budowa przykrycia namiotowego wraz z zapleczem szatniowym w
formule „zaprojektuj, wybuduj, wyposaż” dla Stowarzyszenia Przyjaciół Szkoły „Dobro Dzieci” w Zawierzbiu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Prace projektowe, w tym:
A) Projekt architektoniczno - budowlany.
Projekt architektoniczno - budowlany (wykonany w zakresie i formie niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę wraz z
kompletem opracowań wymaganych na tym etapie, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20
grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i
odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454), który obejmie:
a) Projekt zagospodarowania terenu,
b) Projekt architektoniczno-budowlany we wszystkich branżach,
c) Wszystkie konieczne opinie i uzgodnienia;
B) Dodatkowe czynności formalnoprawne na tym etapie:
a) Zlecenie wykonania badań gruntowo-wodnych,
b) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę,
c) Uzyskanie zgody na zwiększenie zapotrzebowania dla planowanej inwestycji w zakresie wody i energii elektrycznej;
C) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB);
D) Projekt techniczny;
E) Dokumentacja powykonawcza - do przekazania Zamawiającemu przed procedurami odbiorowymi;
F) Sprawowanie nadzoru autorskiego.
2) Roboty budowlane, w tym:
A) Roboty rozbiórkowe niezbędne do wykonania planowanej inwestycji;
B) Montaż kontenera socjalno – szatniowych;
C) Montaż hali namiotowej;
D) Wykonanie nawierzchni sportowej wewnątrz hali wraz z wyposażeniem;
E) Wykonanie zagospodarowania terenu;
F) wykonanie wymaganych przepisami badań odbiorowych i prac kontrolno- pomiarowych oraz sporządzenie protokołów z
tych prac;
G) Instalacja zbiornika na olej opałowy wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną.
3) Dostawa wyposażenia, w tym:
A) Bramki do piłki ręcznej + siatka – 2 szt.;
B) Kosze do koszykówki – 4 szt.;
C) Słupki do siatki ręcznej + siatka – 2szt.;
D) Drabinki gimnastyczne – 20 szt.;
E) Słupki do tenisa ziemnego + siatka – 2szt.;
F) Ławki gimnastyczne – 6szt.;
G) Oznaczenie linii boisk.
4) Monitoring zewnętrzny.
3. Zasady realizacji przedmiotowego zamówienia określa „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.
4. Przedmiot zamówienia określa: Program funkcjonalno-użytkowy, stanowiący załącznik nr 10 do SWZ.
5. Materiały na wykonanie robót zabezpiecza wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności
proponowanych rozwiązań, a także prawo do korzystania w tym względzie z opinii ekspertów.
6. Wszystkie materiały i robocizna powinny być zgodne z wymaganiami dokumentacji projektowej, Polskimi Normami oraz
spełniające wymagania atestów i przepisów, dopuszczających do stosowania.
7. Podane w dokumentacji nazwy producentów są przykładowe. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu
przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu
zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta.
Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, pod warunkiem że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne
niż opisane i podane w SWZ. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie aprobaty techniczne lub certyfikaty
rozwiązań materiałowych równoważnych do projektowanych. W przypadku niewskazania proponowanego rozwiązania
równoważnego, Zamawiający uznaje, że Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z rozwiązaniami
wskazanymi w dokumentacji projektowej i STWiOR.
8. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów
referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania
równoważne opisywanym.
9. Wykonawca, który w ofercie powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest
obowiązany wykazać w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art.
104-107 Ustawy, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone przez
Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
10. Wszystkie prace muszą być wykonywane w sposób nie naruszający warunków gwarancji producenckiej na
wbudowywane materiały i montowane urządzenia. Z chwilą odbioru robót, potwierdzonych protokołem, o którym mowa w §
10 Projektu umowy na Zamawiającego przechodzą wszystkie uprawnienia z tytułu gwarancji producenckiej. W przypadku
przedstawienia przez Zamawiającego zastrzeżeń co do wpływu wykonywanych prac na w/w gwarancję, Wykonawca
zobowiązany jest przedstawić pisemne oświadczenie producenta, że sposób wykonania prac nie narusza gwarancji producenta.
11. Roboty budowlane winny być wykonane zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej, przepisami prawa, zasadami
sztuki budowlanej, obowiązującymi normami technicznymi i technologicznymi, obowiązującymi standardami zabezpieczenia
i bezpieczeństwa, wytycznymi i zalecanymi uzgodnieniami do wykonania w czasie budowy, dokumentacją projektową i z
uwzględnieniem właściwej organizacji robót na terenie czynnych obiektów.
12. Wszelkie wątpliwości dotyczące treści specyfikacji, Wykonawca winien wyjaśnić przed sporządzeniem i złożeniem
oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1150050,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1282890,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1150050,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grimar Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 634 297 83 44

7.3.3) Ulica: al. Korfantego 191a

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-153

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1150050,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.