eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sztum › Przebudowa instalacji wodnej hydrantowej wraz z zestawem pompowym podnoszenia ciśnienia wody i modernizacją instalacji elektrycznej na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 w Sztumie



Ogłoszenie z dnia 2022-08-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa instalacji wodnej hydrantowej wraz z zestawem pompowym podnoszenia ciśnienia wody i modernizacją instalacji elektrycznej
na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 w Sztumie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Maksymiliana Golisza w Sztumie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170203903

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Reja 15

1.5.2.) Miejscowość: Sztum

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-400

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 556406353

1.5.8.) Numer faksu: 556406353

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp2@mgzosztum.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sztum.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sztum

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa instalacji wodnej hydrantowej wraz z zestawem pompowym podnoszenia ciśnienia wody i modernizacją instalacji elektrycznej
na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 w Sztumie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a79fad4-ec8b-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00315685

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00169549/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa wewnętrznej instalacji hydrantowej przeciwpożarowej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Sztumie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00210814/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP2.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 139182,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji wodnej hydrantowej p.poż wraz z zestawem pompowym podnoszenia ciśnienia wody i modernizacją instalacji elektrycznej w istniejącym budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Maksymiliana Golisza w Sztumie zlokalizowanym w Sztumie przy ul Reja 15.
2. Zakres przedmiotu umowy:
1) Zakres robót budowlanych sanitarnych obejmuje:
- odłączenie od instalacji wody użytkowej wszystkich istniejących hydrantów – 11 sztuk;
- budowę nowej instalacji rurowej zasilającej wszystkie istniejące hydranty – 11 sztuk, z istniejącego przyłącza wodnego w budynku z salą sportową, oddzielonej od instalacji wody użytkowej,
- montaż zestawu pompowego umożliwiającego zabezpieczenie dostawy wody do instalacji wodnej p.poż. w wymaganych ilościach i o wymaganym ciśnieniu, lokalizowanego w wydzielonym ogniowo specjalnym pomieszczeniu;
- montaż na istniejących szkolnych przyłączach elektrycznych dwóch wyłączników p.poż oraz wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej zestaw pompowy p.poż. z przyłącza elektrycznego – poza wyłącznikami,
- wymianę węza półsztywnego o długości 20 m, na nowy o długości 30m przy istniejącym hydrancie oznaczonym na rysunkach jako HP-25/4 zapewniającego normatywny zasięg hydrantu dla całej powierzchni sali gimnastycznej,
2) Zakres robót budowlanych elektrycznych obejmuje:
- przebudowę 3 układów pomiarowych, poprzez wyniesienie pomiarów na zewnątrz budynku
i wyposażenie złącz pomiarowych w PPOŻ wyłączniki prądu. Ponadto w zakres robót elektrycznych wchodzi budowa zasilania urządzeń służących ochronie PPOŻ: istniejącej centrali oddymiania klatki schodowej oraz projektowanego hydrofora PPOŻ.
3. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu umowy określa załącznik nr 2 do SWZ tj.: dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) opracowane przez Biuro Projektowo-Inwestycyjne "HYDRO-TERM" Adam Papaj z siedzibą w Malborku oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
4. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5. Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazła się żadna nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu. Jeśli w dokumentach zamówienia wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona wyłączenie charakter informacyjny.
6. Załączony przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy do kalkulacji oferty.
7. Realizacja przedmiotu zamówienia wykonywana będzie w okresie wakacji szkolnych, ale na obiekcie czynnym, należy przewidzieć prowadzenie prac budowlanych tak, by nie kolidowały z jego normalną pracą, przy zabezpieczeniu powierzchni na komunikację ze szczególnym uwzględnieniem osób niepełnosprawnych. Należy zapełnić całkowite bezpieczeństwo osób korzystających z budynku urzędu jak i przechodniom.
8. Zamawiający wymaga, aby zastosowane do budowy materiały posiadały ważne aprobaty techniczne lub deklaracje zgodności, certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne.
9. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych lub lepszych, co do jakości, parametrów technicznych i surowców użytych do ich wykonania, w stosunku do materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji projektowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200261,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200261,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200261,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-TECH Karol Słomski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932121532

7.3.3) Ulica: Konopnickiej

7.3.4) Miejscowość: Gniew

7.3.5) Kod pocztowy: 83-140

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200261,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.