eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pietrowice Wielkie › Termomodernizacja wraz z przebudową i rozbudową budynku wielofunkcyjnego w Krowiarkach, Gmina Pietrowice Wielkie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja wraz z przebudową i rozbudową budynku wielofunkcyjnego w Krowiarkach, Gmina Pietrowice Wielkie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PIETROWICE WIELKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258492

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 5

1.5.2.) Miejscowość: Pietrowice Wielkie

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-480

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@pietrowicewielkie.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pietrowicewielkie.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pietrowicewielkie.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja wraz z przebudową i rozbudową budynku wielofunkcyjnego w Krowiarkach, Gmina Pietrowice Wielkie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50cf08ea-e4f1-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00315380

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00084439/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Termomodernizacją wraz z przebudowa i rozbudową budynku wielofunkcyjnego w m. Krowiarki, gm. Pietrowice Wielkie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00198565

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OP.271.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Planowana inwestycja przewiduje rozbudowę i przebudowę budynku wielofunkcyjnego (OSP i Świetlica Wiejska) w Krowiarkach. Rozbudowa polega na dobudowie pomieszczeń na parterze budynku zwiększając tym samym powierzchnię użytkową garaży OSP oraz umożliwiając dostęp do pomieszczeń sanitarnych planowanych do wykonania w istniejącej kotłowni na poziomie piwnic. Przebudowa ma na celu dostosowanie pomieszczeń OSP i świetlicy wiejskiej do obowiązujących przepisów w zakresie dostępu do obiektu dla osób niepełnosprawnych. Dodatkowo przebudowane zostaną pomieszczenia sanitariatów na półpiętrze budynku oraz aneks kuchenny na piętrze który będzie przeznaczony na potrzeby świetlicy wiejskiej. W ramach robót wymienione zostaną również instalacje sanitarne, elektryczne oraz centralnego ogrzewania. Budynek zostanie poddany również termomodernizacji w ramach której docieplone zostaną przegrody zewnętrzne (ściany i stropodach), a także zainstalowane zostaną instalacje OZE (panele fotowoltaiczne i pompa ciepła). Inwestycja przewiduje również zagospodarowanie terenu wokół budynku w ramach których powstanie nowy mur oporowy niwelujący istniejącą różnicę terenu oraz wygrodzenie od działek sąsiednich.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1437312,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1550706,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1437312,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo-Handlowy Kamil Duda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7481517127

7.3.4) Miejscowość: Kietrz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1437312,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.