eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › TRANSPORT SANITARNY - AMBULANS



Ogłoszenie z dnia 2022-08-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
TRANSPORT SANITARNY - AMBULANS

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Matki i Dziecka w Piotrkowie Trybunalskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000315494

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Franklina Roosevelta 3

1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 645 11 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pcmd.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcmd.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

TRANSPORT SANITARNY - AMBULANS

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f5ad12b-22b2-11ed-b8b2-9a321cc30829

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00315345

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00044807/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 świadczenie przez Wykonawcę kompleksowej usługi transportu sanitarnego ambulansem sanitarnym wraz z podstawową opieką medyczną w tym całodobową gotowością w PCMD w Piotrkowie Tryb.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pcmd.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: PCMD.DZPU.TP.280.3- 9/2022

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określono w punkcie 7 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PCMD.DZPU.TP.280.3-9/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usługi transportu sanitarnego ambulansem sanitarnym z podstawową opieką medyczną Wykonawcy:
- kompleksowa,
- całodobowa gotowość (24-godzinna we wszystkie dni tygodnia wliczając w to soboty, niedziele i dni ustawowo wolne od pracy – święta),
w Powiatowym Centrum Matki i Dziecka w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Roosevelta 3, 97-300 Piotrków Trybunalski przez ratownika medycznego i kierowcę jednym ambulansem sanitarnym wyposażonym w sprzęt i aparaturę medyczną określoną w Załączniku Nr 1 do niniejszej SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-10-04 do 2023-10-04

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
 Zamawiający nie wskazuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.

2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów:
 Zamawiający nie wskazuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.

3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada :
- aktualną i opłaconą polisę ubezpieczeniową OC w zakresie wykonywanej usługi zgodnie z przedmiotem umowy o wysokości gwarancyjnej nie mniejszej niż 800.000,00 zł.
- aktualną i opłaconą polisę ubezpieczenia OC ambulansu przy użyciu którego będzie świadczona usługa, ubezpieczenia NW kierowcy i pasażerów ambulansu.

4. zdolności technicznej lub zawodowej:
4.1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
4.1.1. posiada doświadczenie w realizacji usług zgodnych z przedmiotem zamówienia lub równoważnych okresowi 12 miesięcy z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana z załączeniem dowodu, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie tj. wykonał jedną usługę, o tym samym charakterze co do przedmiotu zamówienia przez co Zamawiający rozumie wykonanie usługi w zakresie transportu sanitarnego bez opieki medycznej, transportu sanitarnego z podstawową opieką medyczną, transportu sanitarnego z opieką medyczną (załącznik nr 6 specyfikacji)
4.1.2. dysponuje środkami transportu i świadczone usługi spełniają wymagania określone w ustawie z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. Nr 112, poz. 654 ze zm.) i w ustawie z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz.U. z 2008 r. Nr 164, poz. 1027, z późn. zm. ), warunki techniczne określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. (Dz.U. Nr 32 poz. 262 z późn. zm.) w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia oraz wymagania dotyczące niezbędnych elementów wyposażenia w sprzęt i aparaturę medyczną oraz zestaw leków i wyrobów medycznych, Zezwolenie MSWiA na wykorzystanie pojazdu jako uprzywilejowanego w ruchu drogowym w związku z ratowaniem życia lub zdrowia ludzkiego. (załącznik nr 7 do specyfikacji);
4.1.3. Stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę (dalszego podwykonawcę) na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) następującym osób (w wymiarze pełnego etatu każda):
1) 3 ratowników medycznych;
2) 3 kierowców
- w trakcie realizacji zamówienia na świadczenie usług transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Matki i Dziecka w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Roosevelta 3, 97-300 Piotrków Trybunalski z podstawową opieką medyczną (kierowca i ratownik medyczny), załącznik Nr 5 do SWZ.
W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w przedmiotowej umowie. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia:
a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust 1 i art. 109 ust. 1 pkt 4, wraz z ofertą należy złożyć:
1. Wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP – wg wzoru na załączniku nr 3 do SWZ.
2. Wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu – wg wzoru na załączniku nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ;
2) Wykaz zrealizowanych zamówień według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ;
3) Środek transportu według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ;
4) Aktualna i opłacona polisę ubezpieczeniową OC w zakresie wykonywanej usługi zgodnie z przedmiotem umowy o wysokości gwarancyjnej nie mniejszej niż 800.000,00 zł.
5) Aktualna i opłacona polisę ubezpieczenia OC ambulansu przy użyciu którego będzie świadczona usługa, ubezpieczenia NW kierowcy i pasażerów ambulansu.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następujących przypadkach podanych poniżej:
1) w zakresie obniżenia ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę, w każdym czasie i okoliczność ta nie wymaga zgody Zamawiającego;
2) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, jak klęski żywiołowe, strajki, zamieszki, konflikty zbrojne, epidemie, stany zagrożenia epidemicznego, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie w zakresie czasowego zawieszenia wykonywania umowy, zmniejszenia zakresu świadczenia Wykonawcy i proporcjonalnego obniżenia wynagrodzenia jednakże nie mniej niż 50 % wartości umowy brutto;
3) zmiany przepisów prawnych obowiązujących w trakcie obowiązywania umowy, w tym też dotyczących stawek podatku od towarów i usług - uprawniające Strony do zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-31 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://pcmd.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY"

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-31 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.