eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Modernizacja Strefy Płatnego Parkowania



Ogłoszenie z dnia 2023-07-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja Strefy Płatnego Parkowania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W JAROCINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 251580945

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kasztanowa 18

1.5.2.) Miejscowość: Jarocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 747 36 80

1.5.8.) Numer faksu: 62 747 90 33

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zuk-jarocin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zuk-jarocin.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://jarocin.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Oświetlenie uliczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Strefy Płatnego Parkowania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f81af943-ffa4-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00315233

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00241823

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZUK/ZP/1/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 490000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia jest:
1) Dostawa, montaż, zaprogramowanie oraz uruchomienie 15 sztuk parkomatów do obsługi Strefy Płatnego Parkowania w Jarocinie, w terminie 60 dni od dnia podpisania umowy.
2) Dostawa 15 sztuk dodatkowych, wymiennych kaset do parkomatów.
3) Dostawa 15 sztuk żetonów testowych do parkomatów.
4) Dostawa 3 drukarek mobilnych do kontroli wraz z niezbędnym oprogramowaniem do kontroli oraz oprogramowania do administracji biura SPP.
5) Dostawa licencji na oprogramowanie systemu do kontroli i administracji biura SPP.
6) Przeszkolenie pracowników Zamawiającego (3 pracowników biura, 3 kontrolerów) w zakresie bieżącej eksploatacji i obsługi urządzeń oraz oprogramowania.
7) Nadanie uprawnień przeszkolonym pracownikom Zamawiającego do wykonywania samodzielnych napraw dostarczonych parkomatów, wraz z potwierdzeniem, że czynności te nie będą naruszały udzielonych przez Wykonawcę warunków gwarancji i rękojmi.
8) Przeszkolenie służb technicznych Zamawiającego (2 osób) w zakresie bieżących czynności serwisowych parkomatów.
9) Wykonanie 15 podstaw fundamentowych pod dostarczone parkomaty w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
10) Demontaż 14 sztuk parkomatów zamontowanych w SPP Jarocin, wraz z usunięciem ich podstaw fundamentowych, odtworzeniem nawierzchni oraz przetransportowanie ich do magazynu Zamawiającego.
11) Zapewnienie i uzupełnianie zapasu podzespołów i części zamiennych w magazynie Zamawiającego, przez cały okres obowiązywania gwarancji, umożliwiające Zamawiającemu utrzymanie dostarczonych parkomatów w ciągłej sprawności technicznej.
12) Zapewnienie przez okres 10 lat od daty dostawy parkomatów dostępu do części zamiennych.
13) Zapewnienie, w okresie gwarancji, bezpłatnego dostępu dla minimum 3 stanowisk komputerowych do Systemu Monitorującego oraz Systemu Akceptacji Kart Płatniczych, wraz z kartami SIM do parkomatów z możliwością przedłużenia po okresie gwarancyjnym.
14) Zapewnienie integralności dostarczonych drukarek mobilnych do kontroli z posiadanymi przez Zamawiającego smartfonami z oprogramowaniem Android.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).
Jednocześnie nadmienia się że część obszaru inwestycji wpisany jest do rejestru zabytków historycznego układu urbanistycznego miasta Jarocin przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Poznaniu.
2. W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia zawierać będzie nazwę producenta lub firmy, Zamawiający zastrzega możliwość zastosowania innych materiałów równoważnych, jednak o parametrach nie gorszych niż opisane w opisie przedmiotu zamówienia.
2.1. Zgodnie z art. 101 ust. 4 PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w SWZ za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 PZP, jeżeli pozwolą one uzyskać cechy lub parametry nie gorsze niż przywołane.
2.2. Zgodnie z art. 101 ust. 5 PZP, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
2.3. Ilekroć SWZ wskazuje znak towarowy materiału, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny inny materiał spełniający wymogi techniczne wskazane przez Zamawiającego. Ilekroć niniejsza specyfikacja opisuje przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Przez rozwiązania równoważne należy rozumieć rozwiązania gwarantujące parametry nie gorsze, niż określono w SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Akceptacja materiałów równoważnych ze strony Zamawiającego następować będzie w formie pisemnej na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów (kart katalogowych lub innych dokumentów) potwierdzających ich równoważność.
2.4. UWAGA: W odniesieniu do każdej powołanej w SWZ normy, w tym normy krajowej Zamawiający dopuszcza zastosowanie normy równoważnej. Tym samym każdy zapisany w SWZ zwrot odnoszący się do normy, normatywu, aprobaty, materiału, patentu lub znaku towarowego należy odczytywać z uwagą towarzyszącą „lub równoważny” z uwzględnieniem wskazanych w SWZ wytycznych i wymogów określających parametry równoważności.
3. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
38730000-1 parkometry
51214000-5 usługi instalowania parkometrów 51610000-1 usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji
72320000-4 usługi bazy danych
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Zamawiający nie przewiduje podziału zamówienia na części. Biorąc pod uwagę charakter przedmiotu zamówienia stwierdzić należy, że jest on niepodzielny. Podział realizacji zamówienia na części spowodowałby zwiększenie kosztów, trudności realizacyjne oraz ryzyko opóźnienia terminów, jak również miałby charakter sztuczny i niecelowy.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
7. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38730000-1 - Parkometry

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

51214000-5 - Usługi instalowania parkometrów

51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji

72320000-4 - Usługi bazy danych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 533500,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 984265,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 533500,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROJEKT PARKING Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 783 169 94 08

7.3.3) Ulica: ul. Kaspra Drużbickiego 11

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-693

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy następujący zakres prac -
oprogramowanie, demontaż fundamentów, odtworzenie fundamentów, wykonanie nowych fundamentów. Podwykonawca oprogramowania -Mobile Traffic Data Sp. z o.o.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 533500,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.