eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Limanowa › Przebudowa i rozbudowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Powiatowego w Limanowej oraz modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Powiatowego w Limanowej



Ogłoszenie z dnia 2024-05-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Powiatowego w Limanowej oraz modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Powiatowego w Limanowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Powiatowy w Limanowej Imienia Miłosierdzia Bożego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304378

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego

1.5.2.) Miejscowość: Limanowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 183372710

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@szpitallimanowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitallimanowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Limanowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7372206836

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Józefa Marka

1.5.2.) Miejscowość: Limanowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 183337800

1.5.8.) Numer faksu: 183337880

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.limanowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat.limanowski.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Powiatowego w Limanowej oraz modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Powiatowego w Limanowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-738c08f7-daca-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00315208

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00216920/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa i rozbudowa SOR

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00231117

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NZ/06/Rb/P/AC/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 14296679,29 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1) Przebudowa i rozbudowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Powiatowego w Limanowej finansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład programu Polski Ład zwanego dalej "Programem", z dnia 2023-08-11 nr Edycja8/2023/2906/PolskiLad: Program Inwestycji Strategicznych realizowana na rzecz Powiatu Limanowskiego
2) Modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Powiatowego w Limanowej wraz z przebudową fragmentu wewnętrznej drogi pożarowej i zewnętrznej infrastruktury, ul. Piłsudskiego 61, 34-600 Limanowa, powiat limanowski, jedn. ewid:. Limanowa [120701_1],obręb: 5 [0005], działka ewid.:16/9 finansowane z Funduszu Medycznego Konkurs nr FM-SMPL.01.MDSOR.2023 na wybór wniosków o dofinansowanie podmiotów leczniczych w ramach programu inwestycyjnego w zakresie zadań polegających na modernizacji, przebudowie lub doposażeniu szpitalnych oddziałów ratunkowych (SOR) lub pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR- realizowana na rzecz Szpitala Powiatowego w Limanowej.
Zaplanowano następujące etapy realizacji inwestycji w celu zapewnienia ciągłości pracy Szpitalnego Oddziału Ratunkowego:
Etap 1 A: Rozbudowa budynku od strony południowozachodniej. W pierwszym etapie prac planowana jest rozbudowa budynku na poziomie dwóch kondygnacji tj. piwnic i parteru w bezpośrednim sąsiedztwie oddziału SOR. W czasie wykonywania robót związanego z realizacją I etapu zadania oddział SOR musi funkcjonować normalnie, w tym celu do obowiązków wykonawcy ,należeć będzie wykonanie stosownych zabezpieczeń i czasowych robót budowlanych w tym wykonanie obejść instalacyjnych (wod, kan, c.o, klimatyzacji, gazów medycznych itp. ). Prace realizowane w tym etapie należy prowadzić tak aby nie zakłócać funkcjonowania oddziału SOR.
Etap 1 B: Po wybudowaniu i wykończeniu nowej części SOR do obowiązków wykonawcy należeć będzie przeprowadzenie odbiorów częściowych i uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie nowej części SOR, tak aby w tej części mógł prowadzić swą działalność leczniczą oddział SOR w pełnym zakresie. Do obowiązków wykonawcy w tym etapie należeć będzie także ewentualne dostarczenie i zamontowanie czasowych obiektów kontenerowych celu zapewnienia możliwości poprawnego funkcjonowania oddziału SOR. W ewentualnych tymczasowych obiektach zlokalizowane mogą być pomieszczenia sanitarne, poczekalnia, wstępna segregacja pacjentów, pom. dekontaminacji, izolatka, pomieszczenia socjalne , ciepła sień itp. Wymagane jest uzyskanie pozwolenia na użytkowanie po wykonaniu etapu 1 i 2.
Etap 2 A: Przebudowa pomieszczeń obecnego oddziału SOR. Prace rozbiórkowe istniejącego budynku mogą nastąpić dopiero po uruchomieniu oddziału SOR w nowej części uzupełnionej ewentualną zabudową modułową oraz tymczasowych obiektach kontenerowych. Prace budowlane przy tym etapie należy prowadzić tak aby nie zakłócać funkcjonowania oddziału SOR.
Etap 2 B: Modernizacja pomieszczeń obecnego oddziału SOR.
Do obowiązków wykonawcy należy także
a) pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania;
b) opracowywanie projektów wykonawczych i innych dokumentacji technicznych w celu uzyskania czasowego użytkowania oddziału SOR w nowej części budynku i tymczasowych kontenerach
c) dokonanie wymaganych uzgodnień oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych odbiorów i decyzji, pozwoleń w tym pozwolenia na użytkowanie. Opłaty z tym związane ponosi Wykonawca.
d) opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku;
Szczegółowy zakres zamówienia : Inwestycja obejmuje swym zakresem część
istniejącego budynku głównego A (skrzydło południowe) i przewiduje całkowitą modernizację wszystkich pomieszczeń parteru gdzie zlokalizowany jest Szpitalny Oddział Ratunkowy oraz częściową przebudowę piwnicy z zapleczem magazynowym.
W zakres inwestycji wchodzi również rozbudowa o parterowy, podpiwniczony budynek, wraz z niezbędną przebudową zewnętrznej infrastruktury technicznej, tj. instalacji technicznych (wodno-kanalizacyjnej, odwodnienia terenu oraz instalacji elektrycznej wraz z korektą oświetlenia terenu zewnętrznego), oraz fragmentu wewnętrznych dróg.
Zakres zadania obejmuje także dostawę i montaż aparatury medycznej i wyposażenia ujętego w wykazie wyposażenia oraz w projekcie technologii .
Szczegółowy zakres zadania opisany jest w dokumentacji projektowej :
1.Projekcie Budowlanym - wielobranżowym ,
2.Projekcie technologii medycznej
3. Projektach wykonawczych i technicznych - branża ;
a. Architektoniczna - zagospodarowanie terenu i architektoniczno - budowlana
b konstrukcyjna,
c. Instalacji sanitarnych wewnętrznych
d. gazów medycznych,
e. instalacji sanitarnych zewnętrznych,
f. drogowa
4. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót .
Do Wykonawcy należeć będzie:
- Wykonanie Robót budowlanych zgodnie z projektem budowlanym oraz wykonawczym i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych ,
- Urządzenie zaplecza budowy oraz uprzątnięcia we własnym zakresie terenu, na którym realizowana była Inwestycja oraz wywozu i utylizacji odpadów,
- Wykonanie wszelkich innych prac koniecznych do wykonania przedmiotu Umowy, w szczególności ze względu na sztukę budowlaną oraz cel Umowy.
- Wykonawca zobowiązuje się, że wykona przedmiot Zamówienia, w takim zakresie i w taki sposób, aby w pełni został osiągnięty cel Zamawiającego.
Szczegółowy opis zamówienia zawiera Dokumentacja Projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiar Robót,

Warunki równoważności: Jeżeli Zamawiający określił w SWZ wymagania z użyciem konkretnego rozwiązania lub nazw własnych produktów lub marek producentów, w szczególności w obszarze specyfikacji przedmiotu zamówienia, to należy traktować wskazane "produkty" (rozwiązania, marki produktów itp.) jako rozwiązania wzorcowe (tj. minimalne wymagania). W każdym takim przypadku Zamawiający oczekuje dostarczenia produktów wzorcowych lub rozwiązań równoważnych, spełniających poniższe warunki równoważności.
A/. W przypadku dostarczania produktów/rozwiązań równoważnych względem wyspecyfikowanych przez Zamawiającego w SWZ, Wykonawca musi na swoją odpowiedzialność i swój koszt udowodnić, że dostarczane "produkty-rozwiązania techniczne" spełniają wszystkie wymagania i warunki określone SWZ, w szczególności w zakresie:
A1/. warunków decyzji pozwolenia na budowę (wraz z warunkami uzgodnień do tej decyzji) które nie mogą być gorsze niż dla produktu/ rozwiązania wymienionego w SWZ,
A2/. funkcjonalności równoważnej "produktu/rozwiązania", która nie może być gorsza od funkcjonalności i trwałości "produktu/rozwiązania" wymienionego w SWZ,
A3/. warunków i zakresu gwarancji, asysty technicznej konserwacji i okresu normalnego użytkowania, zasad konserwacji i okresu trwałości i technicznego zużycia / wymiany - dla "produktu równoważnego/rozwiązania", z tym , iż muszą być one nie gorsze niż dla produktu/ rozwiązania wymienionego w SWZ.
B/. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę "produktu/rozwiązania równoważnego" wykonawca dokona wspólnie z Zamawiającym symulacji - testu dla "produktu równoważnego/rozwiązania' w środowisku Zamawiającego.
C/. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego Wykonawca dokona transferu wiedzy w zakresie utrzymania i rozwoju rozwiązania opartego o zaproponowane "produkty/rozwiązania".
D/. Wraz z produktem/rozwiązaniem równoważnym Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia niżej wymienionego oświadczenia i następujących dokumentów:
- D1/.oświadczenia dotyczącego zastosowania produktu/rozwiązania równoważnego,
- D2/. pełnego postanowienia licencji/sublicencji produktu równoważnego jeśli jest taka.,
- D3/. pełnego wykazu funkcjonalności, trwałości technicznej, cech i parametrów technicznych dla produktu/rozwiązania równoważnego,
- D4/. pełnych warunków i zasad świadczenia usług gwarancji, asysty technicznej w okresie eksploatacji, cech jakościowych i funkcjonalno-użytkowych, zasad i kosztów konserwacji w normalnym użytkowaniu, okresu normalnego zużycia technicznego (śmierci technicznej) zasad i kosztów dla: remontu, naprawy lub wymiany na nowy dla produktu/rozwiązania równoważnego,
- D5/. wykazu miejsc użycia produktu/rozwiązania równoważnego.
E/. Zastosowanie produktu równoważnego/rozwiązania nie może (z powodów np. technologicznych, okresu dostawy lub wykonania itp.) być przyczyną zmiany terminu zakończenia budowy wymaganego w SWZ, gdyż termin ten z uwagi na zewnętrzne źródło współfinansowania musi być bezwzględnie dotrzymany i nie może być zmieniony.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13660186,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21361856,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13660186,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana GURGUL Piotr Gurgul

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 73700001797

7.3.3) Ulica: Boczna

7.3.4) Miejscowość: Limanowa

7.3.5) Kod pocztowy: 34-600

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13660186,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.