eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Proszowice › Kompleksowe usługi serwisowe sprzętu medycznego wynikające z bieżącej eksploatacji w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Proszowicach.



Ogłoszenie z dnia 2024-05-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Kompleksowe usługi serwisowe sprzętu medycznego wynikające z bieżącej eksploatacji w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Proszowicach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Proszowicach

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000300593

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Kopernika 13

1.4.2.) Miejscowość: Proszowice

1.4.3.) Kod pocztowy: 32-100

1.4.4.) Województwo: małopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@spzoz.proszowice.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzoz.proszowice.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00315158

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-05-08

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00306027

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) nie podlegają wykluczeniu
Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawcę na podstawie przesłanek określonych w art. 108 ust. 1 z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835).

Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.

b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,

Wykonawca musi posiadać uprawnienia, określone ustawą z dnia 29 listopada 2000 r. Prawo atomowe (Dz. U. 2023 poz. 1173 z późniejszymi zmianami), wymagane w związku
z czynnościami objętymi przedmiotem zamówienia – Pakiet 1 i 3.

c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,

Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w tytułu prowadzonej działalności gospodarczej i posiadania mienia (odpowiedzialność deliktowa i kontraktowa) związanej z przedmiotem zamówienia, obejmującej swoim zakresem szkody osobowe
i rzeczowe, powstałe w związku z realizacją kontraktu z włączeniem ochrony za szkody tj.:
- powstałe w związku z wykonywaniem czynności zawodowych wymagających posiadania odpowiednich uprawnień zawodowych (np. elektryk) związanych z realizacją tego zamówienia,
- w mieniu powierzonym w ramach wykonywania zamówienia

na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej:

Pakiet 1 - min. 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych),
Pakiet 2 - min. 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych),
Pakiet 3 - min. 3 000 000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych).

W przypadku wygaśnięcia dokumentu w okresie obowiązywania umowy udzielenia zamówienia publicznego objętego niniejszym postępowaniem, Wykonawca zobowiązany jest przedkładać Zamawiającemu kopię dokumentu na kolejne okresy ubezpieczenia w terminie: do dnia poprzedzającego upływ bieżącego okresu ubezpieczenia.

d) zdolności technicznej lub zawodowej

Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca:
- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub należycie wykonuje co najmniej dwie kompleksowe usługi serwisu sprzętu objętego przedmiotem zamówienia usługi serwisowej, o wartości nie mniejszej niż: Pakiet 1 – 7 000,00 zł, Pakiet 2 – 4 000,00 zł, Pakiet 3 – 40 000,00 zł brutto każda usługa;
- Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą skierowaną do realizacji zamówienia posiadającą co najmniej roczne doświadczenie w serwisowaniu modelu wyrobu medycznego stanowiącego przedmiot zamówienia lub innego modelu tego samego producenta, opartego na identycznej technologii oraz posiadającą aktualny certyfikat lub inne dokumenty potwierdzające nabycie kwalifikacji do wykonywania takich czynności wydane przez producenta albo jego autoryzowanego (upoważnionego) przedstawiciela.

Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) nie podlegają wykluczeniu
Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawcę na podstawie przesłanek określonych w art. 108 ust. 1 z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835).

Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.

b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.

c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,

Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w tytułu prowadzonej działalności gospodarczej i posiadania mienia (odpowiedzialność deliktowa i kontraktowa) związanej z przedmiotem zamówienia, obejmującej swoim zakresem szkody osobowe
i rzeczowe, powstałe w związku z realizacją kontraktu z włączeniem ochrony za szkody tj.:
- powstałe w związku z wykonywaniem czynności zawodowych wymagających posiadania odpowiednich uprawnień zawodowych (np. elektryk) związanych z realizacją tego zamówienia,
- w mieniu powierzonym w ramach wykonywania zamówienia

na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej:

Pakiet 1 - min. 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych),
Pakiet 2 - min. 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych),
Pakiet 3 - min. 3 000 000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych).

W przypadku wygaśnięcia dokumentu w okresie obowiązywania umowy udzielenia zamówienia publicznego objętego niniejszym postępowaniem, Wykonawca zobowiązany jest przedkładać Zamawiającemu kopię dokumentu na kolejne okresy ubezpieczenia w terminie: do dnia poprzedzającego upływ bieżącego okresu ubezpieczenia.

d) zdolności technicznej lub zawodowej

Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca:
- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub należycie wykonuje co najmniej jedną kompleksową usługę serwisu sprzętu objętego przedmiotem zamówienia usługi serwisowej, o wartości nie mniejszej niż: Pakiet 1 – 7 000,00 zł, Pakiet 2 – 4 000,00 zł, Pakiet 3 – 25 000,00 zł brutto każda usługa;
- Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą skierowaną do realizacji zamówienia posiadającą co najmniej roczne doświadczenie w serwisowaniu modelu wyrobu medycznego stanowiącego przedmiot zamówienia lub innego modelu tego samego producenta, opartego na identycznej technologii oraz posiadającą aktualny certyfikat lub inne dokumenty potwierdzające nabycie kwalifikacji do wykonywania takich czynności wydane przez producenta albo jego autoryzowanego (upoważnionego) przedstawiciela.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1) Kopia aktualnego zezwolenia Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na wykonywanie działalności związanej z narażeniem na promieniowanie jonizujące (tj. działalności, o której mowa w art. 4 ust. 1 ustawy Prawo Atomowe), polegającej na instalowaniu i obsłudze urządzeń zawierających źródła promieniotwórcze oraz uruchamianiu urządzeń wytwarzających promieniowanie jonizujące, udzielonego osobie mającej wykonywać czynności serwisowe.

2) Dokument, o którym mowa w części VIII pkt 1. ppkt 2 c) SWZ potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min.:
Pakiet 1 - min. 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych),
Pakiet 2 - min. 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych),
Pakiet 3 - min. 3 000 000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych).

3) Wykaz usług, o których mowa w części VIII pkt 1. ppkt 2 d) SWZ wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączenie dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (Wykaz usług - wzór Załącznik Nr 4 do SWZ).

f) Wykaz osób, o których mowa w części VIII pkt 1. ppkt 2 d) SWZ skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, co najmniej jedną osobę posiadającą co najmniej roczne doświadczenie w serwisowaniu modelu wyrobu medycznego stanowiącego przedmiot zamówienia lub innego modelu tego samego producenta, opartego na identycznej technologii wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Wykaz osób - wzór Załącznik Nr 5 do SWZ).

Po zmianie:
1) Dokument, o którym mowa w części VIII pkt 1. ppkt 2 c) SWZ potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min.:
Pakiet 1 - min. 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych),
Pakiet 2 - min. 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych),
Pakiet 3 - min. 3 000 000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych).

2) Wykaz usług, o których mowa w części VIII pkt 1. ppkt 2 d) SWZ wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączenie dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (Wykaz usług - wzór Załącznik Nr 4 do SWZ).

3) Wykaz osób, o których mowa w części VIII pkt 1. ppkt 2 d) SWZ skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, co najmniej jedną osobę posiadającą co najmniej roczne doświadczenie w serwisowaniu modelu wyrobu medycznego stanowiącego przedmiot zamówienia lub innego modelu tego samego producenta, opartego na identycznej technologii wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Wykaz osób - wzór Załącznik Nr 5 do SWZ).

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-05-09 11:30

Po zmianie:
2024-05-13 11:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-05-09 12:00

Po zmianie:
2024-05-13 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-06-07

Po zmianie:
2024-06-11

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.