Ogłoszenie z dnia 2023-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00239648/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-30
- 2023/BZP 00255581/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa instalacji odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Dobre.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DOBRE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866643
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Dobre
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-210
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 542850125
1.5.8.) Numer faksu: 542850660
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@ugdobre.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugdobre.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://asystent.postepowania.pl/org/gmina-dobre/postepowania/8481.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa instalacji odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Dobre.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e637de6-fe0c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00315128
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011319/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa instalacji odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Dobre
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00239648
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRGIIK.271.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa instalacji fotowoltaicznej na obiekcie Stacji Uzdatniania Wody w Byczynie o mocy 32,4 kWp.4.2.1.1 Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do treści Specyfikacji Warunków Zamówienia:
• E01_Schemat_SUW Byczyna.pdf
• E02_Schemat DC_SUW Byczyna.pdf
• E03_Schemat AC_SUW Byczyna.pdf
• E04_Schemat_SUW Byczyna.pdf
• E05_Schemat DC_SUW Byczyna.pdf
• E06_Schemat AC_SUW Byczyna.pdf
• Plan sytuacyjny_SUW Byczyna.pdf
• Przedmiar_Gmina Dobre_SUW Byczyna_szczegółowy.pdf
• PW_SUW Byczyna.pdf
• Specyfikacja techniczna Dobre_SUW Byczyna.pdf
• Symulacja_SUW Byczyna.pdf
Opis przedmiotu zamówienia tworzą dokumenty, które dla celów interpretacji będą miały pierwszeństwo zgodnie z następującą kolejnością:
1. Umowa
2. Odpowiedzi i informacje udzielone podczas postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
3. Projekt techniczny
4. Przedmiary robót
5. SSTWiOR
6. Oferta Wykonawcy
4.5.3.) Główny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje słoneczne
4.5.5.) Wartość części: 144000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa instalacji fotowoltaicznej na obiekcie Stacji Uzdatniania Wody w Dobrem o mocy 48,6 kWp.Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do treści Specyfikacji Warunków Zamówienia:
• E01_Schemat.pdf
• E02_Schemat DC.pdf
• E03_Schemat AC.pdf
• Plan sytuacyjny_SUW Dobre.pdf
• Przedmiar_Gmina Dobre_SUW Dobre_szczegółowy.pdf
• PW_SUW Dobre.pdf
• Specyfikacja techniczna Dobre_SUW Dobre.pdf
• Symulacja_SUW Dobre.pdf
Opis przedmiotu zamówienia tworzą dokumenty, które dla celów interpretacji będą miały pierwszeństwo zgodnie z następującą kolejnością:
1. Umowa
2. Odpowiedzi i informacje udzielone podczas postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
3. Projekt techniczny
4. Przedmiary robót
5. SSTWiOR
6. Oferta Wykonawcy
4.5.3.) Główny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje słoneczne
4.5.5.) Wartość części: 210000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa instalacji fotowoltaicznej na obiekcie Stacji Uzdatniania Wody w Krzywosądzy o mocy 48,6 kWp.Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do treści Specyfikacji Warunków Zamówienia:
• E01_Schemat.pdf
• E02_Schemat DC.pdf
• E03_Schemat AC.pdf
• Przedmiar_Gmina Dobre_SUW Krzywosądz_szczegółowy.pdf
• PW_SUW Krzywosądz.pdf
• Specyfikacja techniczna Dobre_SUW Krzywosądz.pdf
• SUW Krzywosądz_Plan sytuacyjny_06.04.2023.pdf
• SUW Krzywosądz_Symulacja_06.04.2023.pdf
Opis przedmiotu zamówienia tworzą dokumenty, które dla celów interpretacji będą miały pierwszeństwo zgodnie z następującą kolejnością:
1. Umowa
2. Odpowiedzi i informacje udzielone podczas postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
3. Projekt techniczny
4. Przedmiary robót
5. SSTWiOR
6. Oferta Wykonawcy
4.5.3.) Główny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje słoneczne
4.5.5.) Wartość części: 198500,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa instalacji fotowoltaicznej na obiekcie Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Dobrem o mocy 45,0 kWp.Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do treści Specyfikacji Warunków Zamówienia:
• E01_Schemat_Oczyszczalnia Ścieków Dobre.pdf
• E02_Schemat DC_Oczyszczalnia Ścieków Dobre.pdf
• E03_Schemat AC_Oczyszczalnia Ścieków Dobre.pdf
• E04_Schemat_Oczyszczalnia Ścieków Dobre.pdf
• E05_Schemat DC_Oczyszczalnia Ścieków Dobre.pdf
• E06_Schemat AC_Oczyszczalnia Ścieków Dobre.pdf
• Oczyszczalnia ścieków - Dobre_Symulacja.pdf
• Plan sytuacyjny_Oczyszczalnia ścieków Dobre.pdf
• Przedmiar_Gmina Dobre_OŚ Dobre_szczegółowy.pdf
• PW_Oczyszczalnia Ścieków Dobre.pdf
• Specyfikacja techniczna Dobre_OŚ Dobre.pdf
Opis przedmiotu zamówienia tworzą dokumenty, które dla celów interpretacji będą miały pierwszeństwo zgodnie z następującą kolejnością:
1. Umowa
2. Odpowiedzi i informacje udzielone podczas postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
3. Projekt techniczny
4. Przedmiary robót
5. SSTWiOR
6. Oferta Wykonawcy
4.5.3.) Główny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje słoneczne
4.5.5.) Wartość części: 180000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
. Budowa instalacji fotowoltaiczej na budynkach Urzędu Gminy Dobre o mocy 34,65 kWp.Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do treści Specyfikacji Warunków Zamówienia:
• E01_Schemat_Dworcowa 6.pdf
• E02_Schemat DC_Dworcowa 6.pdf
• E03_Schemat AC_Dworcowa 6.pdf
• E04_Schemat_Dworcowa 6.pdf
• E05_Schemat DC_Dworcowa 6.pdf
• E06_Schemat AC_Dworcowa 6.pdf
• Karta pożarowa_UG Dobre.pdf
• Przedmiar_Gmina Dobre_UG Dobre_szczegółowy.pdf
• PW_Urząd Gminy Dobre.pdf
• Specyfikacja techniczna Dobre_UG Dobre.pdf
• Symulacja_Urząd Gminy Dobre.pdf
Opis przedmiotu zamówienia tworzą dokumenty, które dla celów interpretacji będą miały pierwszeństwo zgodnie z następującą kolejnością:
1. Umowa
2. Odpowiedzi i informacje udzielone podczas postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
3. Projekt techniczny
4. Przedmiary robót
5. SSTWiOR
6. Oferta Wykonawcy
4.5.3.) Główny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje słoneczne
4.5.5.) Wartość części: 142000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121482,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 193282,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121482,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Atum Energy Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7292720407
7.3.3) Ulica: Rzgowska 349
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-338
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121482,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170460,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249573,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170460,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Atum Energy Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7292720407
7.3.3) Ulica: ul. Rzgowska 349
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-338
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170460,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166665,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 251067,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166665,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sun Fee Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462704510
7.3.3) Ulica: ul. Mełgiewska 30F
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-234
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166665,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167197,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 251842,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167197,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JP Budowa Energia Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7662004704
7.3.3) Ulica: ul. Wiejska 1
7.3.4) Miejscowość: Wągrowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 62-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167197,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119802,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185394,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119802,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sun Fee Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462704510
7.3.3) Ulica: ul. Mełgiewska 30F
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-234
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119802,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji w budynku Inspektoratu w Jaworznie.
- Budowa farmy fotowoltaicznej PV o mocy 250kWp na terenie Zakładu Przerobu Drewna Lasów Państwowych w Lęborku
- POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W TOLKMICKU
- Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych o mocy do 50 kWp w Zespole Opieki Zdrowotnej w Brodnicy
- Modernizacja źródła wytwarzania ciepła - podniesienie efektywności energetycznej z wykorzystaniem OZE i kogeneracji w systemie ciepłowniczym w Darłowie
- Budowa budynku magazynowo - gospodarczego w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4 wraz z montażem odnawialnych źródeł energii oraz z poprawą otoczenia
więcej: Instalacje słoneczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.