Ogłoszenie z dnia 2023-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00268905/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-21
- 2023/BZP 00283618/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-30
- 2023/BZP 00297529/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa remizy kontenerowej w m. Wierzbno na dz. nr ewid. 453, gm. Warnice - Etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Warnice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685705
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warnice 66
1.5.2.) Miejscowość: Warnice
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-201
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 91 561 28 90
1.5.8.) Numer faksu: 91 561 28 90
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@warnice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.warnice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a0957ed7-0f56-11ee-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa remizy kontenerowej w m. Wierzbno na dz. nr ewid. 453, gm. Warnice - Etap I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0957ed7-0f56-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00315040
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019126/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa remizy kontenerowej w m. Wierzbno na dz. nr ewid. 453, gm. Warnice - Etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00268905
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IB.271.18.2023.ES
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 493915,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu o udzieleniu zamówienia publicznego
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych: Budowa remizy kontenerowej w m. Wierzbno na dz. nr ewid. 453, gm. Warnice - Etap I.
2. Inwestycja zlokalizowana jest na dz. nr ewid. 453, 499 obręb Wierzbno, gm. Warnice.
3. Zakres prac – budowy remizy kontenerowej w m. Wierzbno na dz. nr ewid. 453, gm. Warnice - Etap I obejmuje:
1) Obsługę geodezyjną,
2) Wykonanie robót budowlanych i montażowych w zakresie:
- budowy budynku remizy kontenerowej, wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, dz. nr ewid. 453, 499 obręb Wierzbno, gm. Warnice,
- budynek wykonany będzie w technologii kontenerowej prefabrykowanej posadowiony na wcześniej przygotowanym fundamencie,
- wyposażenie remizy,
- budowy instalacji wewnętrznych i zewnętrznych: wodociągowej, kanalizacyjnej i elektrycznej.
3) Dostarczenie kompletu sprzętu, oznakowań, instrukcji, środków ochrony indywidualnej i zbiorowej z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi dla zakresu prowadzonych robót budowlanych,
4) Opłaty za nadzory obce, badania itp. jeżeli są wymagane przepisami prawa,
5) Inwentaryzację i dokumentacje powykonawczą w tym geodezyjną.
6) Przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz dokumentów związanych z oddaniem wybudowanej remizy do użytkowania.
4. Zamawiający informuje, że Etap I inwestycji obejmuje zakres dotyczący zakresu robót budowlanych związanych z:
a) dostawą kompletnego kontenera budynku remizy wraz z transportem, rozładunkiem oraz montażem,
b) budową instalacji wewnętrznych wodociągowej, kanalizacyjnej i energetycznej,
c) wyposażenie remizy,
d) budowa przyłączy zewnętrznych wodnej, kanalizacyjnej i energetycznej
e) budynek remizy kontenerowej wraz z zewnętrznymi instalacjami ma zostać zamontowany zgodnie z dokumentacją techniczną, tak aby w kolejnym etapie inwestycji istniała możliwość wykonania zagospodarowania ternu (utwardzenie, parking itp.).
5. Zamawiający informuje, iż Etap I inwestycji nie obejmuje robót budowlanych opisanych w załączonej dokumentacji technicznej związanych z wykonaniem:
a) Parkingu i utwardzeniem terenu.
b) Wykonanie terenów zielonych.
6. Prace budowlane należy wykonać w wyżej wymienionym zakresie zgodnie z: dokumentacja projektową stanowiącą załącznik do SWZ, przedmiarem robót stanowiącym załącznik do SWZ, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik do SWZ oraz wzorem umowy stanowiącym załącznik do SWZ. robót nie są podstawą sporządzenia oferty przez Wykonawcę wyceny, a mają jedynie charakter pomocniczy, informacyjny.
7. Wykonawca nie będzie mógł żądać dodatkowej zapłaty, jeżeli na etapie realizacji okaże się, iż przedmiar nie zawierał wszystkich elementów opisanych w SWZ, dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Przed sporządzeniem oferty należy zweryfikować podane przedmiary i zakres prac do wykonania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:Art. 255 pkt.3, ustawy PZP, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 3) Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 18 lipca 2023 roku, na godzinę 9:00 (Numer ogłoszenia o zamówieniu: 2023/BZP 00268905 z dnia 2020-06-21; Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: 2023/BZP 00283618/01 z dnia 2023-06-30 i 2023/BZP 00297529/01 z dnia 2023-07-10, numer indentyfikacyjny postępowania: ocds-148610-a0957ed7-0f56-11ee-9355-06954b8c6cb9).
Zamawiający przeznaczył na wykonanie niniejszego zamówienia kwotę w wysokości 607 515,52 brutto PLN (słownie: sześćset siedem tysięcy pięćset piętnaście złotych 52/100).
Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 18 lipca 2023 roku, do godziny 9:00, wpłynęła do Zamawiającego jedna (1) oferta.
Oferta nr 1:
Wykonawca złożył ofertę z ceną ofertową brutto: 978 536,91 PLN (słownie: dziewięćset siedemdziesiąt osiem tysięcy pięćset trzydzieści sześć złotych 91/100). Cena złożonej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 978536,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 978536,91
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw na działce nr ewid. 1025/5 położonej w Brzyskach
- Budowa i remont dróg na terenie Gminy Kunice
- Modernizacja Szkoły Podstawowej w Żelicach
- "Budowa systemu kanalizacji sanitarnej w miejscowości Porąbka na terenie Gminy Porąbka" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład
- Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Kowal - etap IV
- BO - Lll/04/X - "Dziewiętnastka odNOWA" - remont sal lekcyjnych oraz sanitariatów w Szkole Podstawowej nr 19 im. Wojciecha Korfantego w Katowicach
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.