eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Modernizacja boisk przy Szkole Podstawowej Nr 187 przy ul. Staffa 21



Ogłoszenie z dnia 2024-05-08

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja boisk przy Szkole Podstawowej Nr 187 przy ul. Staffa 21

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000041

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: S. Żeromskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-882

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 224434817

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielany.zamowienia@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja boisk przy Szkole Podstawowej Nr 187 przy ul. Staffa 21

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b756d8af-f0db-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00314859

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030972/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.20 Modernizacja boisk przy Szkole Podstawowej Nr 187 przy ul. Staffa 21

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00269641

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawa prawna:
Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego,
dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Podstawa faktyczna:
a) Zamówienie zostanie udzielone, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego tj. 30.10.2023 r., dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego, tj. Pani Anecie Zych prowadzącej działalność gospodarczą pod nazwą FRU-MAL Aneta Zych z głównym miejscem prowadzenia działalności w Warszawie (04-039) przy ul. Opinogórskiej 4 lok. 81.
Z UWAGI NA OGRANICZENIA ZNAKÓW CD W INFORMACJACH DODATKOWYCH

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-35b22cff-61dd-11ee-a60c-9ec5599dddc1

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.14.2024.AGO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie polega na wykonaniu w ramach zadania pn. : „Modernizacja boisk przy Szkole Podstawowej Nr 187 przy ul. Staffa 21” kompletnych robót budowlano – montażowych w zakresie:
• prac rozbiórkowych i demontaży dotyczących modernizacji mini boiska ze sztucznej trawy do hokeja na trawie oraz bieżni poliuretanowej;
• podbudowy pod mini boisko ze sztucznej trawy do hokeja na trawie oraz bieżnię poliuretanową wraz z wykonaniem remontu istniejącego odwodnienia liniowego;
• montażu nawierzchni z trawy syntetycznej wraz zasypem na mini boisku do hokeja na trawie wraz z utworzeniem linii;
• wykonaniem nawierzchni poliuretanowej bieżni wraz z malowaniem linii;
• montażu wyposażenia sportowego mini boiska do hokeja i bieżni ( bramki 2 szt. oraz belka do skoku w dal );
• inwentaryzacji powykonawczej

Zamawiający wymaga, aby sprzęt był fabrycznie nowy, spełniał wymagania wynikające z przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz spełnia normy PN-EN właściwe dla danego asortymentu, ze szczególnym uwzględnieniem norm bezpieczeństwa i obowiązujących przepisów oraz wymagań.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
a) projekt budowlano-wykonawczy - stanowiący Załącznik nr 4a do Zaproszenia;
b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – stanowiąca Załącznik nr 4b do Zaproszenia;
c) przedmiar robót - stanowiący Załącznik nr 4c do Zaproszenia;
d) projektowane postanowienia umowy - stanowiące Załącznik nr 1 do Zaproszenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

45236119-7 - Naprawa boisk sportowych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIEBIORSTWO REMONTOWO-USŁUGOWE FRU-MAL ANETA ZYCH

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5711472090

7.3.3) Ulica: ul. Opinogórska 4 lok. 81

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-039

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 495500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Uzasadnienie faktyczne wyboru trybu C.D.:
b) Możliwość udzielenia zamówienia została przewidziana w Sekcji IV pkt 4.2.13) oraz 4.2.14) Ogłoszenia o zamówieniu
(Ogłoszenie nr 2023/BZP 00425801/01 z dnia 2023-10-03) i w Rozdziale II. pkt 7. SWZ dla zamówienia podstawowego
gdzie Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp,
określając zakres zamówienia oraz warunki na jakich zostanie udzielane;
c) Zamówienie polega na: pracach rozbiórkowych i demontażach dotyczących modernizacji mini boiska ze sztucznej trawy
do hokeja na trawie oraz bieżni poliuretanowej, podbudowy pod mini boisko ze sztucznej trawy do hokeja na trawie oraz
bieżnię poliuretanową wraz z wykonaniem remontu istniejącego odwodnienia liniowego, montażu nawierzchni z trawy
syntetycznej wraz zasypem na mini boisku do hokeja na trawie wraz z utworzeniem linii, wykonaniem nawierzchni
poliuretanowej bieżni wraz z malowaniem linii, montażu wyposażenia sportowego mini boiska do hokeja i bieżni ( bramki 2
szt. oraz belka do skoku w dal), inwentaryzacji powykonawczej - a zatem polega na powtórzeniu podobnych robót
budowlanych zdefiniowanych w zamówieniu podstawowym i jest zgodne z jego przedmiotem;
d) Wartość szacunkowa udzielanego zamówienia wynosi 403 736,78 złotych netto. Wartość zamówienia nie przekracza
wartości, która została przewidziana przy udzielaniu zamówienia podstawowego. Całkowita wartość zamówienia została
uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.