eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › "Dostawa infrastruktury sprzętowej wraz z oprogramowaniem systemowym i narzędziowym" w ramach zadania Budowa Centrum Przetwarzania Danych SIP (CPD SIP)



Ogłoszenie z dnia 2021-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Dostawa infrastruktury sprzętowej wraz z oprogramowaniem systemowym i narzędziowym" w ramach zadania Budowa Centrum Przetwarzania Danych SIP (CPD SIP)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Leszno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050445

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kazimierza Karasia 15

1.5.2.) Miejscowość: Leszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bpw@leszno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.leszno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Dostawa infrastruktury sprzętowej wraz z oprogramowaniem systemowym i narzędziowym" w ramach zadania Budowa Centrum Przetwarzania Danych SIP (CPD SIP)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ffdb8549-01a9-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00314843

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003628/31/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Dostawa infrastruktury sprzętowej wraz z oprogramowaniem systemowym i narzędziowym w ramach zadania Budowa Centrum Przetwarzania Danych SIP (CPD SIP)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Budowa Systemu Informacji Przestrzennej (SIP) Miasta Leszna” , realizowanego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego (WRPO) na lata 2014-2020: Osi Priorytetowej 2: „Społeczeństwo informacyjne” Działania 2.1 „Rozwój elektronicznych usług publicznych” Poddziałania 2.1.2 „Cyfryzacja geodezyjnych rejestrów publicznych”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00157066/06

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.23.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i instalacja fabrycznie nowego, nie użytkowanego i nieregenerowanego uprzednio sprzętu komputerowego wraz
z oprogramowaniem zgodnie z Załącznikiem nr 1a do SWZ. Zakres przedmiotu umowy (inaczej również przedmiotu zamówienia) obejmuje także transport, rozładunek sprzętu komputerowego, zainstalowanie oprogramowana oraz wstępną konfigurację potwierdzającą zgodność przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego, w tym zgodność z funkcją celu tj. przygotowania infrastruktury tzw. Centrum Przetwarzania Danych (CPD), jako całości do realizacji kolejnego zadania prowadzonego przez Zamawiającego projektu WRPO pn. „Budowa Systemu Informacji Przestrzennej (SIP) Miasta Leszno”, polegającego na dostawie, opracowaniu, konfiguracji i uruchomieniu systemu SIP do Urzędu Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15, 64 – 100 Leszno.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się odpowiednio w Załączniku nr 1a do SWZ. 4. Dla wyspecyfikowanych urządzeń podane parametry są wartościami minimalnymi, sprzęt o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 5.Wszystkie urządzenia powinny spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać w/w sprzęt przed dopuszczeniem go do użytkowania. Każde urządzenie musi posiadać wszystkie niezbędne dokumenty takie jak instrukcja obsługi, gwarancja, oświadczenie zgodności z normami wyspecyfikowanymi w Załączniku nr 1a do SWZ (np. CE) oraz niezbędne oprogramowanie dostarczone na nośnikach danych np. sterowniki dodawanej do sprzętu. 6. Zamawiający wymaga stosownych oryginalnych atrybutów autentyczności np. COA jeżeli umowa licencyjna producenta oprogramowania przewiduje potwierdzenie jego legalności za pomocą takiego certyfikatu. Zamawiający dopuszcza także dostarczenie oprogramowania opartego na licencji zbiorowej. W takim przypadku licencja musi być udzielona zgodnie
z warunkami umowy dla Miasta Leszno. 7.Zamawiający zastrzega możliwość zastosowania procedury sprawdzenia legalności zainstalowanego oprogramowania. Procedura sprawdzenia legalności oprogramowania polegać będzie między innymi na weryfikacji dostarczonych programów komputerowych
u producenta oprogramowania poprzez stronę internetową producenta lub poprzez centrum telefoniczne producenta po podaniu numeru seryjnego lub serwisowego komputera. W przypadku niepomyślnej weryfikacji oprogramowania protokół odbioru nie zostanie podpisany.8. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie oprogramowania równoważnego pod warunkiem, iż oferowane oprogramowanie będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych spełniających określone w Załączniku nr 1a do SWZ kryteria równoważności. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe np. szczegółową specyfikację, z których w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zaoferowane oprogramowanie jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych
w odniesieniu do tego określonego przez Zamawiającego w Załączniku nr 1a do SWZ.9.Wskazanie równoważności oferowanego oprogramowania spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych dla oprogramowania wymienionego w Załączniku nr 1a do SWZ, przez które należy rozumieć oprogramowanie o parametrach nie gorszych od przedstawionych w Załączniku nr 1a do SWZ, kompatybilne (współpracujące) z posiadaną przez Zamawiającego infrastrukturą sieciowo-systemowo sprzętową w tym samym zakresie, co produkty określone w opisie przedmiotu zamówienia. 10. Wykonawca, który złoży ofertę na produkty równoważne musi przedłożyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności.
W przypadku złożenia oferty równoważnej, składający ofertę ma obowiązek wykazania zgodności produktów poprzez porównanie parametrów oferowanych produktów z parametrami przedmiotu zamówienia 11.Przedmiot zamówienia musi być dostarczony wraz z instrukcjami obsługi, sterownikami oraz towarzyszącym oprogramowaniem niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania (uzyskania pełnej funkcjonalności wskazanej w specyfikacji technicznej). 12.Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji i wykonywanie świadczeń wynikających z udzielonej gwarancji. 13. Wykonawca będzie zobowiązany do udzielenia gwarancji jakości: dla wszystkich urządzeń wymienionych w Załączniku nr 1a do SWZ. Zadeklarowany termin na jaki zostanie udzielona gwarancja jakości, określony zostanie w złożonej ofercie stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ na zasadach określonych w Rozdziale 17 SWZ.14.Pozostałe wymagania dotyczące gwarancji jakości zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ. 15. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wolny od wad, fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy. 16.Oferowany przedmiot zamówienia w dniu sporządzenia oferty nie może być przewidziany przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. 17.Oferowane urządzenia nie mogą być wyprodukowane wcześniej niż w 2021 roku. 18. Dostarczony przedmiot zamówienia musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. 19.Dostarczony przedmiot zamówienia przeznaczony do zasilania z sieci energetycznej powinien być wyposażony w odpowiednią liczbę kabli zasilających pozwalających na podłączenie go do standardowych używanych na terytorium RP gniazdek zasilających chyba, że w specyfikacji technicznej zaznaczono inaczej. 20.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także transport do siedziby Zamawiającego, rozładunek sprzętu komputerowego. 21.Odpowiedzialność za szkody powstałe podczas transportu i rozładunku przedmiotu dostawy ponosi Wykonawca.22. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający żąda od Wykonawców złożenia certyfikatów wydanych przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę. Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. 23. Przez jednostkę oceniającą zgodność rozumie się jednostkę wykonującą działania z zakresu oceny zgodności, w tym kalibrację, testy, certyfikację i kontrolę, akredytowaną zgodnie z rozporządzeniem Parametru Europejskiego i Rady (WE) nr 765-2008 z dnia 9 lipca 2008 r. ustanawiającym wymagania w zakresie akredytacji i nadzoru rynku odnoszącego się do warunków wprowadzania produktów do obrotu i uchylającym rozporządzenie (EWG) nr 339/93 (Dz. Urz. UE L 2018 z 13.08.2008, str. 30). 24.Wymagania dotyczące odbioru przedmiotu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ. 25. Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia można pobrać ze strony prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno

4.5.3.) Główny kod CPV: 30236200-4 - Urządzenia do przetwarzania danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne

48213000-4 - Pakiety oprogramowania do rozszerzania systemu operacyjnego

48821000-9 - Serwery sieciowe

72254100-1 - Usługi w zakresie testowania systemu

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

72900000-9 - Usługi archiwizacji komputerowej i konwersji katalogów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 433882,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 433882,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 433882,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Comp S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220001694

7.3.3) Ulica: Jutrzenki 116

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-230

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 433882,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.