eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siewierz › Przebudowa drogi gminnej numer 608101S na ulicy Radosnej i Szerokiej w Tuliszowie w Gminie Siewierz



Ogłoszenie z dnia 2021-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej numer 608101S na ulicy Radosnej i Szerokiej w Tuliszowie w Gminie Siewierz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Siewierz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258227

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 16

1.5.2.) Miejscowość: Siewierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-470

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 64 99 400

1.5.8.) Numer faksu: 32 64 99 402

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: siewierz@siewierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siewierz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.siewierz.pl/bipkod/036

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej numer 608101S na ulicy Radosnej i Szerokiej w Tuliszowie w Gminie Siewierz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43b1ca48-4135-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00314833

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000788/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Przebudowa drogi gminnej numer 608101S na ulicy Radosnej i Szerokiej w Tuliszowie w Gminie Siewierz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00263184/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIFZP-VII.271.20.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6860348,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie przebudowy drogi gminnej numer 608101S na ulicy Radosnej i Szerokiej w Tuliszowie w Gminie Siewierz.
2.Szczegółowy opis kompletnego zamierzenia inwestycyjnego został określony
w szczególności w specyfikacji warunków zamówienia (SWZ), dokumentacji projektowej (realizacja kompleksowo zgodnie z zakresem projektu), decyzji o pozwoleniu na budowę nr 943.2017 z dnia 23.08.2017 r., decyzji o pozwoleniu na budowę nr 948.2017 z dnia 28.08.2017 r., projekcie docelowej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniami i opiniami, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, specyfikacji warunków zamówienia, pozwoleniach, warunkach, zatwierdzeniach, postanowieniach, opiniach, decyzjach, uzgodnieniach i pismach wydanych do ww. zadania i stanowiących załącznik do SWZ lub dokumentacji i obejmuje:
a)Przebudowę drogi gminnej na ulicy Radosnej w Tuliszowie na odcinku od skrzyżowania z ulicą Szeroką do skrzyżowania z ulicą Spacerową, w tym wykonanie jezdni z obustronnymi ściekami z kostki granitowej wraz z zaprojektowanym jednostronnym chodnikiem, poboczami, zjazdami indywidualnymi, zjazdami publicznymi oraz przebudową drogi na ulicy Gwiezdnej w Tuliszowie na odcinku od skrzyżowania z ulicą Radosną do granicy skrzyżowania z ulicami Świerkową i Dębową, w tym wykonanie jezdni o nawierzchni z kostki brukowej z obustronnymi ściekami z kostki granitowej,
b)Przebudowę drogi gminnej na ulicy Szerokiej w Tuliszowie na odcinku od skrzyżowania z ulicą Radosną do skrzyżowania z ulicami Widokową i Hektary, w tym wykonanie jezdni z obustronnymi ściekami z kostki granitowej wraz z zaprojektowanym jednostronnym chodnikiem, ścieżką rowerową, poboczami, zjazdami indywidualnymi oraz zjazdami publicznymi,
c)Budowę odwodnienia dróg w tym w szczególności wraz z budową kanalizacji deszczowej oraz zbiornikiem retencyjno – rozsączającym (osadnikiem zawiesiny mineralnej wraz ze zbiornikiem chłonnym),
d)Przebudowę i budowę sieci wodociągowej,
e)Budowę energooszczędnego oświetlenia ulicznego z siecią kablową podziemną,
f)Budowę kanału technologicznego,
g)Przebudowę sieci elektroenergetycznej nN i teletechnicznej (usunięcie kolizji),
h)Przebudowę w innych miejscach kolizji sieci z projektowaną infrastrukturą na całym zakresie opracowania, wykonanie zabezpieczenia tych sieci,
i)Wprowadzenie czasowej organizacji ruchu drogowego wraz z opracowaniem i uzgodnieniem projektu czasowej organizacji ruchu (z ewentualnym wykorzystaniem posiadanej przez Gminę organizacji czasowej),
j)Wprowadzenie docelowej organizacji ruchu drogowego, zgodnie z projektem organizacji ruchu oraz opiniami i zatwierdzeniami,
k)Wykonanie wszelkich robót ziemnych, przygotowawczych i rozbiórkowych, wynikających z dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w tym również wywóz i utylizacja zbędnych materiałów oraz odwóz w miejsce wyznaczone materiałów nadających się do ponownego wykorzystania. Demontaż i utylizacja powinny odbywać się zgodnie z właściwymi przepisami dotyczącymi odpadów.
l) Wykonanie nasadzeń zastępczych na ulicy Szerokiej oraz prac wykończeniowych na całym zakresie inwestycji.
3. Wykonawca będzie zobowiązany ponadto do:
1) Zapewnienia nadzoru archeologicznego w trakcie prac ziemnych zgodnie z wymogiem zawartym w opinii Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach z 21.06.2017 r. wraz z wykonaniem programu badań, pozyskaniem pozwolenia na prowadzenie badań oraz innych niezbędnych zgód i zezwoleń.
2) Zapewnienia dostępu ruchu pieszego i kołowego do posesji prywatnych w okresie realizacji inwestycji, aż do zakończenia i odbioru końcowego robót.
3) Urządzenia i oznakowania terenu budowy i odpowiedniego jego zabezpieczenia i zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń bhp.
4) Wykonania robót zabezpieczających i odtworzeniowych, zgodnie z projektem.
5) Wykonania wszystkich robót towarzyszących, zgodnych z projektem i prawidłową technologią wykonywania robót.
6) Wykonania ewentualnych przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb budowy oraz ponoszenia kosztów zużycia mediów.
7) Poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń mediów.
8) Wykonania projektu organizacji i technologii robót i stosowania go w praktyce z uwzględnieniem warunków bhp.
9) Wykonania, uzgodnienia i wdrożenia projektu tymczasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia robót w okresie trwania budowy.
10)Występowania z wnioskami o zajęcia pasa drogowego oraz poniesienia ewentualnych kosztów zajęcia.
11)Wykonania przedmiotu umowy zgodnie z uzgodnieniami z zarządcami dróg, zarządcami sieci i uzbrojenia terenu.
12)Zapewnienia nadzoru odpowiednich zarządców dróg lub sieci uzbrojenia terenu, jeżeli roboty będą wymagały nadzoru lub jeśli wynika on z innych uzgodnień, także w przypadku, gdy będzie odpłatny - Wykonawca poniesie te koszty.
13)Wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz wszystkich badań, prób i pomiarów na każde polecenie inspektorów nadzoru w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót.
14)W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji zadania urządzeń lub też istniejących sieci uzbrojenia terenu – naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego.
15)Zgłaszania Zamawiającemu robót ulegających zakryciu lub zanikających.
16)W przypadku niezgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobligowany jest do wykonania badań, prób i rozruchu, jak również do dokonania odkrywek.
17)Zapewnienia uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy.
18)Usuwania na bieżąco z terenu budowy zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,
19)Uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego.
20)Przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień szczególnych wynika inny zakres odtworzenia).
21)Przedsięwzięcia wszelkich środków ostrożności niezbędnych dla zachowania materiałów i części uzyskanych z rozbiórki wskazanych przez Zamawiającego. Wskazane przez Zamawiającego materiały, które nadają się do ponownego użycia lub zabudowy stanowią własność Zamawiającego. Pozostałe materiały zutylizowane zostaną przez Wykonawcę prac. Niezależnie od celu, w jakim Zamawiający zamierza użyć rzeczone materiały i części, do których zastrzega on sobie prawo własności, wszelkie koszty poniesione na transport i składowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego będą pokryte przez Wykonawcę przy transporcie na odległość do 10 km.
22)Zapewnienia obsługi geodezyjnej w celu wytyczenia, bieżącej kontroli
i inwentaryzacji oraz naniesienia wykonanych elementów na zasoby geodezyjne (inwentaryzacja powykonawcza). Pomiar ma być jednoznaczny z uwzględnieniem
i opisaniem wszystkich wykonanych obiektów z wpisanymi numerami działek. Wynikami pomiaru powykonawczego należy uzupełnić zasób mapowy znajdujący się w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Będzinie. Do dnia odbioru końcowego Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu podpisanej przez geodetę mapy inwentaryzacyjnej z kompletnie naniesionymi obiektami wraz z oświadczeniem geodety o złożeniu mapy
w Powiatowym Ośrodku. Po otrzymaniu Pozytywnego protokołu z weryfikacji wyników zgłoszonych prac geodezyjnych, Wykonawca przekaże ją Zamawiającemu w terminie ustalonym w protokole odbioru końcowego.
Uwaga: Zamawiający wykonał wytyczenie geodezyjne osi drogi ul. Radosnej
i Szerokiej, rysunki z wytyczenia geodezyjnego stanowią załącznik do SWZ.
23)Dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku.
24)Wykonania innych prac, niezbędnych dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Pozostałe warunki zamówienia w Rozdziale III pkt 4 SWZ.
Szczegółowy zakres robót zostanie ujęty w harmonogramie rzeczowo-finansowym opracowanym na podstawie dokumentacji projektowej, kosztorysu ofertowego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz wytycznych Zamawiającego i będzie stanowił załącznik do umowy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram do akceptacji w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy. W uzasadnionych przypadkach Wykonawca w trakcie wykonywania robót jest zobowiązany aktualizować harmonogram na żądanie Zamawiającego w terminie 3 dni i przedstawiać go Zamawiającemu do akceptacji. Aktualizacja harmonogramu nie wymaga zmiany postanowień umowy w formie aneksu.
5. Kryteria stosowane w celu oceny równoważności określono w Rozdziale III pkt 5 SWZ.
6. Warunki płatności: wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy i będzie płatne miesięcznie, zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym i faktycznym stopniem zaawansowania prac, przy czym ostatnia faktura nie może być niższa niż 10% ceny całkowitej, zgodnie z zapisami § 8 projektowanych postanowień umowy – załącznik nr 6 do SWZ.
7. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie udzieli Zamawiającemu gwarancji zgodnie z oświadczeniem zawartym w formularzu oferty – Zał. Nr 1 do SWZ. Gwarancja stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji. Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 60 miesiące licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres gwarancji, maksymalnie 72 miesiące, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w Rozdziale XXI SIWZ.
8. Obowiązek zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy określono w Rozdziale III pkt 8 SWZ.
9. Na realizację przedmiotu zamówienia Zamawiający uzyskał dofinansowanie w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg. W związku z powyższym przewiduje się konieczność oznakowania dokumentacji, korespondencji, w tym dokumentów odbiorowych oraz dostosowania procedur odbiorowych i procedur związanych z płatnościami do wymogów instytucji dofinansowującej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6871808,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9385183,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6871808,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hucz Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 575-188-52-37

7.3.3) Ulica: Częstochowska 14

7.3.4) Miejscowość: Boronów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-283

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6871808,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.