Ogłoszenie z dnia 2021-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00260203/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi ochrony i dozoru mienia wraz z paleniem w piecu CO w obiektach Powiatowego Zarządu Dróg w Rawiczu w 2022 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Rawiczu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368559038
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mikołaja Kopernika, 4
1.5.2.) Miejscowość: Rawicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 667113117
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcuw@powiatrawicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pcuwrawicz.bipstrona.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi ochrony i dozoru mienia wraz z paleniem w piecu CO w obiektach Powiatowego Zarządu Dróg w Rawiczu w 2022 roku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bdc3f2d6-4066-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00314746
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002509/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Świadczenie usługi ochrony i dozoru mienia wraz z paleniem w piecu CO obiektów PZD w Rawiczu w 2022 roku.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00260203/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCUW.261.3.23.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 172016,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej mienia, obiektów i otaczającego terenu Powiatowego Zarządu Dróg w Rawiczu przy ul. Podmiejskiej 10, 63-900 Rawicz. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony (minimum 4 osoby) sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia składającego się z budynków, wymienionych w Załączniku Nr 1 do umowy, jego pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach oraz terenu wokół budynków. W zakres czynności osób pełniących ochronę wchodzi także palenie w piecu CO (70 KW). Szczegółowe warunki dozoru mienia wymieniono w Załączniku Nr 2 do umowy.
2. Wykonawca winien podać w formularzu ofertowym (wg Załącznika Nr 1 do SWZ) cenę jednostkową za 1 godz. realizacji przedmiotu zamówienia (oddzielnie cena za godzinę dozoru mienia wraz z paleniem w piecu CO oraz oddzielnie cena za godzinę palenia w piecu CO poza godzinami dozoru mienia). Cenę realizacji przedmiotu zamówienia stanowi iloczyn stawki godzinowej i ilości godzin przewidzianych do dozoru mienia i palenia w piecu CO w 2022 roku.
3. Wykonawca musi posiadać wszystkie wymagane przepisami prawa zezwolenia i uprawnienia do realizacji wszystkich usług wskazanych w SWZ, umowie i załącznikach do niej. Wszyscy pracownicy z pomocą, których Wykonawca wykonywać będzie umowę muszą posiadać niezbędne szkolenia, które będą sukcesywnie uzupełniane w zgodzie z obowiązującymi przepisami prawa i rzetelnością wynikającą z zawodowego charakteru działalności Wykonawcy. Za posiadanie odpowiednich kwalifikacji i uprawnień osób biorących udział w realizacji zamówienia, odpowiada w całości Wykonawca.
4. Wykonawca jest zobowiązany dysponować osobą/ osobami, które będą paliły w piecu centralnego ogrzewania poza godzinami dozoru mienia,
z zapewnieniem temperatury określonej w przepisach dla pomieszczeń biurowych. Wykonawca kontroluje stany opału i zgłasza Jednostce realizującej ewentualną potrzebę jego uzupełnienia. Opał dostarcza i zapewnia Jednostka realizująca. Obowiązkiem Wykonawcy jest także utrzymanie porządku
i czystości w pomieszczeniu kotłowni i składowiska opału, utrzymanie pieca
w ruchu, zgłaszanie ewentualnych awarii pieca lub instalacji grzewczej, usuwanie popiołów z kotłowni oraz informowanie Jednostki realizującej
o ewentualnych zagrożeniach pożarowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146064,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186824,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146064,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Orion Next Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8943063225
7.3.3) Ulica: Jana Ostroroga 34
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 52-421
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146064,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Dostawa implantów ortopedycznych do zabiegów artroskopowych w obrębie stawu kolanowego i barkowego oraz stopy i osteotomii kolanowej
- Usługi odbioru i zagospodarowania odpadów.
- Sukcesywne dostawy żywności dla Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej "Mały Dworek" w Łaszczynie w okresie od 01.07.2024 r. do 30.09.2024 r. - III kwartał.
- Sukcesywne dostawy żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Pakówce w okresie od 01.07.2024 r. do 30.09.2024 r. - III kwartał.
- Dostawa sprzętu i narzędzi do zabiegów endoskopowych
- Budowa instalacji fotowoltaicznej w Zakładzie Karnym w Rawiczu
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- " Ochrona obiektu Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
- ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE TECHNICZNEJ I FIZYCZNEJ OCHRONY OSÓB I MIENIA WRAZ Z MONITORINGIEM
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru i usług portierskich oraz grup interwencyjnych w obiektach zlokalizowanych przy ul. Za Torem 22, ul. Bulwarowej i ul. Koziej
- Dozór i ochrona obiektów Sieć Badawcza Łukasiewicz -Instytutu Elektrotechniki zlokalizowanych w Warszawie, Gdańsku i Wrocławiu.
- Ochrona osobowa, podjazdy grup interwencyjnych i monitorowanie systemów ochrony elektronicznej obiektów Wrocławskiego Centrum Treningowego SPARTAN Spółka z o.o.
- ŚWIADCZENIE USŁUGI OCHRONY FIZYCZNEJ BUDYNKACH PROKURATURY OKRĘGOWEJ W KIELCACH UL. SANDOMIERSKA 106.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.