eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Połczyn-Zdrój › Modernizacja pomieszczeń w budynku domu kultury w Połczynie-Zdroju jako centrum krzewienia lokalnego dziedzictwa kulturalnego.



Ogłoszenie z dnia 2022-08-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja pomieszczeń w budynku domu kultury w Połczynie-Zdroju jako centrum krzewienia lokalnego dziedzictwa kulturalnego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POŁCZYN-ZDRÓJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920860

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 3-4

1.5.2.) Miejscowość: Połczyn-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-320

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 94 3666100

1.5.8.) Numer faksu: +48 94 3666105

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@polczyn-zdroj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polczyn-zdroj.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://umig.polczynzdroj.ibip.pl/public/?id=229023

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja pomieszczeń w budynku domu kultury w Połczynie-Zdroju jako centrum krzewienia lokalnego dziedzictwa kulturalnego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13ce03e5-e267-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00314709

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016832/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja pomieszczeń I pietra budynku Centrum Kultury w Połczynie-Zdroju przy ul. Wojska Polskiego 54

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Operacja w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” objętego Programem w zakresie 4.5 Zachowanie dziedzictwa lokalnego” w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00191702/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GG.271.1.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych realizowanych w ramach inwestycji p.n. „Modernizacja
pomieszczeń w budynku domu kultury w Połczynie-Zdroju jako centrum krzewienia lokalnego dziedzictwa kulturalnego”.
W szczególności przedmiot zamówienia obejmuje następujące roboty:
a) ogólnobudowlane:
- demontaż istniejącej stolarki drzwiowej wraz z wykuciem ościeżnic drzwiowych
i opasek,
- rozbiórka obicia ścian z płytek ceramicznych i płyt drewnopodobnych,
- rozbiórka posadzek z płytek ceramicznych, podłóg z klepki parkietowej i desek
drewnianych wraz z izolacją folią,
- odbicie uszkodzonych tynków wewnętrznych, pasów tynków,
- rozebranie ścianki działowej,
- zeskrobanie i zmycie starej farby,
- wykonanie tynków, uzupełnienie tynków powierzchni i pasów tynkó2.w kategorii
z zaprawy cementowo-wapiennej,
- przygotowanie powierzchni z poszpachlowaniem nierówności tynku,
- okładziny ścian z płyt GK. gr. 12,5 mm i stropów dwuwarstwowe z płyt gipsowych
GKF/F GR. 12,5 mm,
- gruntowanie podłoża ścian i stropów środkiem gruntującym,
- wykonanie gładzi dwuwarstwowych ścian i stropów gr. 5 mm oraz podłoży gipsowych
z płyt GK jednowarstwowych gr. 3 mm,
- dwukrotne malowanie podłoży gipsowych ścian farbą olejną matową w kolorze jasnym,
- licowanie ścian płytkami ceramicznymi przy zastosowaniu masy klejącej,
- gruntowanie posadzek środkiem gruntującym,
- warstwy wyrównawcze posadzek gr. 10-15 mm,
- montaż posadzek z paneli podłogowych wraz z izolacją podposadzkową, matą
podkładową wraz z montażem listew przyściennych i progów,
- posadzki z płytek typu gress 30x30 cm i 40x40 cm wraz z ułożeniem cokolików
powierzchni pomieszczeń i klatki schodowej,
- montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej jednoskrzydłowej z akcesoriami w tym
klamka wraz ze szyldem, wkładka patentowa wraz z ościeżnicami regulowanymi
obejmującymi ścianę,
- montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej EI 60 z akcesoriami w tym klamka, wkładka
patentowa, samozamykacz,
- renowacja stolarki drzwiowej wewnętrznej, drewnianej dwuskrzydłowej o wymiarach
156x209 cm, wraz z ościeżnicą i opaską drzwiową,
- lakierowanie dwukrotne schodów drewnianych wraz z balustradami schodowymi
lakierem ogniochronnym niezapalny B-sl 60,
- wynoszenie elementów istniejących do utylizacji w budynku (mebli, materiałó3.w
budowlanych, płyt drewnopodobnych), wywóz gruzu i elementów istniejących,
utylizacja.
b) sanitarnych
- demontaż i ponowny montaż istniejących grzejników,
- demontaż przewodów wentylacyjnych z blachy stalowej o przekroju prostokątnym,
- wymiana baterii umywalkowej wraz z wymianą podejść z wymianą zaworów,
- wymiana umywalki wraz z wyminą podejść,
- wymiana miski ustępowej wraz z wymiana podejść,
- wymiana płuczki ustępowej wraz z wymianą podejść i zaworem,
- wymiana istniejącego hydrantu ściennego d=25 mm wraz z wymianą podejścia,
skrzynki hydrantowej z wężem półsztywnym dł. 30 cm.
c) elektrycznych
- demontaż i ponowny montaż istniejących opraw świetlówkowych typu LED wraz
z przygotowaniem podłoża pod oprawy ( materiał istniejący),
- demontaż i ponowny montaż istniejących wyłączników i gniazd natynkowych wraz z przygotowaniem podłoża pod osprzęt ( materiał istniejący).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45410000-4 - Tynkowanie

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 355470,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 371782,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 355470,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. OLEJARZ Daria Olejarz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 388 748 077

7.3.3) Ulica: ul. Koszalińskiej 48/3

7.3.4) Miejscowość: Szczecinek

7.3.5) Kod pocztowy: 78-400

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 355470,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-10

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.