Ogłoszenie z dnia 2022-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00191702/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja pomieszczeń w budynku domu kultury w Połczynie-Zdroju jako centrum krzewienia lokalnego dziedzictwa kulturalnego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POŁCZYN-ZDRÓJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920860
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 3-4
1.5.2.) Miejscowość: Połczyn-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-320
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 94 3666100
1.5.8.) Numer faksu: +48 94 3666105
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@polczyn-zdroj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polczyn-zdroj.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://umig.polczynzdroj.ibip.pl/public/?id=2290231.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja pomieszczeń w budynku domu kultury w Połczynie-Zdroju jako centrum krzewienia lokalnego dziedzictwa kulturalnego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13ce03e5-e267-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00314709
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016832/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja pomieszczeń I pietra budynku Centrum Kultury w Połczynie-Zdroju przy ul. Wojska Polskiego 54
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Operacja w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” objętego Programem w zakresie 4.5 Zachowanie dziedzictwa lokalnego” w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00191702/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GG.271.1.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych realizowanych w ramach inwestycji p.n. „Modernizacja
pomieszczeń w budynku domu kultury w Połczynie-Zdroju jako centrum krzewienia lokalnego dziedzictwa kulturalnego”.
W szczególności przedmiot zamówienia obejmuje następujące roboty:
a) ogólnobudowlane:
- demontaż istniejącej stolarki drzwiowej wraz z wykuciem ościeżnic drzwiowych
i opasek,
- rozbiórka obicia ścian z płytek ceramicznych i płyt drewnopodobnych,
- rozbiórka posadzek z płytek ceramicznych, podłóg z klepki parkietowej i desek
drewnianych wraz z izolacją folią,
- odbicie uszkodzonych tynków wewnętrznych, pasów tynków,
- rozebranie ścianki działowej,
- zeskrobanie i zmycie starej farby,
- wykonanie tynków, uzupełnienie tynków powierzchni i pasów tynkó2.w kategorii
z zaprawy cementowo-wapiennej,
- przygotowanie powierzchni z poszpachlowaniem nierówności tynku,
- okładziny ścian z płyt GK. gr. 12,5 mm i stropów dwuwarstwowe z płyt gipsowych
GKF/F GR. 12,5 mm,
- gruntowanie podłoża ścian i stropów środkiem gruntującym,
- wykonanie gładzi dwuwarstwowych ścian i stropów gr. 5 mm oraz podłoży gipsowych
z płyt GK jednowarstwowych gr. 3 mm,
- dwukrotne malowanie podłoży gipsowych ścian farbą olejną matową w kolorze jasnym,
- licowanie ścian płytkami ceramicznymi przy zastosowaniu masy klejącej,
- gruntowanie posadzek środkiem gruntującym,
- warstwy wyrównawcze posadzek gr. 10-15 mm,
- montaż posadzek z paneli podłogowych wraz z izolacją podposadzkową, matą
podkładową wraz z montażem listew przyściennych i progów,
- posadzki z płytek typu gress 30x30 cm i 40x40 cm wraz z ułożeniem cokolików
powierzchni pomieszczeń i klatki schodowej,
- montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej jednoskrzydłowej z akcesoriami w tym
klamka wraz ze szyldem, wkładka patentowa wraz z ościeżnicami regulowanymi
obejmującymi ścianę,
- montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej EI 60 z akcesoriami w tym klamka, wkładka
patentowa, samozamykacz,
- renowacja stolarki drzwiowej wewnętrznej, drewnianej dwuskrzydłowej o wymiarach
156x209 cm, wraz z ościeżnicą i opaską drzwiową,
- lakierowanie dwukrotne schodów drewnianych wraz z balustradami schodowymi
lakierem ogniochronnym niezapalny B-sl 60,
- wynoszenie elementów istniejących do utylizacji w budynku (mebli, materiałó3.w
budowlanych, płyt drewnopodobnych), wywóz gruzu i elementów istniejących,
utylizacja.
b) sanitarnych
- demontaż i ponowny montaż istniejących grzejników,
- demontaż przewodów wentylacyjnych z blachy stalowej o przekroju prostokątnym,
- wymiana baterii umywalkowej wraz z wymianą podejść z wymianą zaworów,
- wymiana umywalki wraz z wyminą podejść,
- wymiana miski ustępowej wraz z wymiana podejść,
- wymiana płuczki ustępowej wraz z wymianą podejść i zaworem,
- wymiana istniejącego hydrantu ściennego d=25 mm wraz z wymianą podejścia,
skrzynki hydrantowej z wężem półsztywnym dł. 30 cm.
c) elektrycznych
- demontaż i ponowny montaż istniejących opraw świetlówkowych typu LED wraz
z przygotowaniem podłoża pod oprawy ( materiał istniejący),
- demontaż i ponowny montaż istniejących wyłączników i gniazd natynkowych wraz z przygotowaniem podłoża pod osprzęt ( materiał istniejący).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45410000-4 - Tynkowanie
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 355470,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 371782,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 355470,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. OLEJARZ Daria Olejarz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 388 748 077
7.3.3) Ulica: ul. Koszalińskiej 48/3
7.3.4) Miejscowość: Szczecinek
7.3.5) Kod pocztowy: 78-400
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 355470,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont zabytkowego budynku Biura Wystaw Artystycznych w Sieradzu
- Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Rybnickiej 19
- Przebudowa poddasza Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie oraz przebudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Popielowie
- Przebudowa dróg wewnętrznych - dojazdowych do pól
- (...) "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania pn.: "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby personelu administracyjnego w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o. "
- Przebudowa drogi nr 5297P Górzno - Gutów - Gałązki Małe - Gałązki Wielkie - Kotowiecko na odc. dł. ok. 7,2 km
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.