Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00219721/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-17
- 2023/BZP 00241613/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-31
- 2023/BZP 00249378/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa Rynku w Supraślu - etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Supraśl
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659148
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J. Piłsudskiego 58
1.5.2.) Miejscowość: Supraśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-030
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@suprasl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.suprasl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://suprasl.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa Rynku w Supraślu - etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92c9bf74-bcd3-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00314551
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033108/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Rozbudowa Rynku w Supraślu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00219721
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4885076,97 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa Rynku w Supraślu położonego w zachodniej części Placu im. Tadeusza Kościuszki na działkach: 1973/9, 1978/3,1978/2, 1313, 1314, 1975/3, 1975/4, 563, 1513/1, obręb Supraśl
Plac im. Tadeusza Kościuszki w Supraślu położony jest na działkach gminnych oraz na działkach Powiatowego Zarządu Dróg w Białymstoku. Ul. Cieliczańska – droga powiatowa Nr 1433B wykonana jest z betonowej kostki brukowej i obramowana krawężnikami betonowymi z obustronnymi chodnikami z kostki betonowej. Pozostała część placu obecnie wykorzystana jest jako przestrzeń publiczna przeznaczona dla pieszych. Nawierzchnia placu wykonana jest m.in. z kamienia polnego i kostki betonowej. Pozostałe fragmenty są porośnięte trawą. Na terenie inwestycji znajduje się drzewostan (27 drzew), elementy małej architektury (ławki, latarnie, kosze na śmieci, tablice reklamowe, wiata).
3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać:
• Rozbiórkę elementów małej architektury (ławki, kosze na śmiecie, tablice reklamowe) oraz instalacje elektryczne oraz słupy oświetleniowe.
• Wycinkę i przesadzenie części istniejących drzew wg projektu zagospodarowania terenu.
• Nawierzchnie jezdni z kostki kamiennej (około 2443 m2) mieszanej kolorystycznie układane jak na już zrealizowanej powierzchni rynku.
• Ułożenie krawężników granitowych pomiędzy jezdniami a ciągami pieszymi oraz pomiędzy trawnikami a kostką granitową i płytami granitowymi ciągów pieszych.
• Nawierzchnie ciągów pieszych z płyt granitowych szaro-rudych płomieniowanych (około 1731 m2)
• Nawierzchnie prostokątnych pól zaprojektowanych z kostki kamiennej, układanej w formie kół o różnych kolorach kostki, jak na już zrealizowanej powierzchni rynku (około 785 m2)
• Uzupełnienie nawierzchni na zapleczu budynków usługowych w południowo zachodnim narożniku placu (107 m2) z płyt betonowych ażurowych.
• Trawniki o łącznej powierzchni około 970 m2, z zastosowaniem mieszanek traw przeznaczonych do zadarniania powierzchni intensywnie użytkowanych terenów, terenów rekreacyjnych, charakteryzująca się wyjątkową wysoką odpornością na uszkodzenia oraz zdolnością szybkiej regeneracji.
• Zagospodarowanie przestrzeni wokół drzew znajdujących się w części utwardzonych placu (kostką kamienną i płytami kamiennymi) w formie kół o średnicach oznaczonych w projekcie zagospodarowania terenu
i wypełniona trawnikami.
• Montaż latarni ( 12 sztuk + 2 istniejące do przesunięcia)
• Zapory z betonu (6 sztuk) kontrolujące dostęp pojazdów kołowych do terenów poza drogą publiczną z betonu architektonicznego.
• Zdrój uliczny (2 sztuki) żeliwny z samoczynnymi odwodnieniem z chwilą odcięcia przepływu.
• Studnie kanalizacyjne (2 sztuki) przeznaczone do obsługi imprez organizowanych na placu. Rozmieszczenie według projektu zagospodarowania terenu branży drogowej.
• Ławki betonowe (52 sztuki) o wymiarach 100cm x 100cm x 50 cm wysokości. Wykończone siedziskiem z drewna dębowego (kolor odcień brązu identyczny jak na zrealizowanej powierzchni placu). Rozmieszczenie ławek według projektu zagospodarowana terenu.
• Stojaki na rowery ( 8 sztuk)
• Wolnostojące markizy rozwijane montowane do posadzki rynku (4 sztuki)
• Montaż koszy na śmieci (10 sztuk) rozmieszczone wg projektu zagospodarowania terenu,
Uwaga!
• Forma przestrzenna przedstawiająca herb Supraśl- zostanie wykonana wg odrębnego postepowania, zakres prac przedstawia przedmiar.
Wykonanie dwóch prototypowych modułów siedzisk w Supraślu na terenie działek nr 1512, 1511/5, 1510/3, 1511/3 zgodnie z załączonym projektem koncepcyjnym.
Dwa moduły siedzisk zostaną zamontowane w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym. Z uwagi na prototypowy charakter konstrukcji siedzisk konieczne jest wykonanie jednego modułu i jego przetestowanie. Na etapie testowania możliwe są i należy wprowadzać ewentualne zmiany usprawniające konstrukcję, które należy konsultować z autorem projektu.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo - techniczna, która stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5358501,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10000000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5358501,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Drogowe Sokolik Zbigniew Sokolik
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Drabent spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420101118
7.3.3) Ulica: Palmowa 54
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-795
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawstwo Instalacji Elektrycznych Adam Baczewski - budowa instalacji elektrycznych
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWE "SOKOLIK" ZBIGNIEW SOKOLIK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWE "SOKOLIK" ZBIGNIEW SOKOLIK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5358501,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SUPRAŚL
więcej: przetargi SUPRAŚL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane polegające na budowie placu zabaw przy przedszkolu wraz z oddziałem żłobkowym w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4207W Paplin - Stoczek - Sadowne
- Budowa zespołu kancelarii dla Leśnictwa Sokołowsko, Leśnictwa Unisław, Leśnictwa Mieroszów na działce ewidencyjnej nr 244 obręb 0002 Kowalowa
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ożegów
- Przebudowa i naprawy dróg gminnych na terenie Gminy Adamówka
- Odtworzenie stanu pierwotnego jezdni i poboczy drogi powiatowej nr 2308E na odc. od km 0+000 do km 21+905 - Etap VII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.