eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Rozbudowa i przebudowa budynku kompleksu basenowo - rekreacyjnego "WARSZAWIANKA" - Wodny Park oraz budowa wodnego placu zabaw na terenie kompleksu na dz. 3, 4/8 obręb 1-02-10 .



Ogłoszenie z dnia 2022-08-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa budynku kompleksu basenowo - rekreacyjnego "WARSZAWIANKA" - Wodny Park oraz budowa wodnego placu zabaw na terenie kompleksu na dz. 3, 4/8 obręb 1-02-10 .

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Mokotowska Fundacja Warszawianka Wodny-Park

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012484394

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Merliniego 4

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-511

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 8540130

1.5.8.) Numer faksu: 22 8540140

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wodnypark.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodnypark.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Fundacja

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i przebudowa budynku kompleksu basenowo - rekreacyjnego "WARSZAWIANKA" - Wodny Park oraz budowa wodnego placu zabaw na terenie kompleksu na dz. 3, 4/8 obręb 1-02-10 .

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6376ead2-2202-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00314021

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://josephine.proebiz.com/pl/tender/30351/summary

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://josephine.proebiz.com

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zostały określone w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zostały określone w SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zostały określone w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MFWWP/RZP/4/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 5578040,66 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rozbudowa i przebudowa budynku kompleksu basenowo-rekreacyjnego „WARSZAWIANKA” – Wodny Park oraz budowa wodnego placu zabaw na terenie kompleksu na dz. 3,4/8 obręb 1 02-10, położonych przy ul. Merliniego 4 w Warszawie na terenie dzielnicy Mokotów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe personelu

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy na potwierdzenie:

• Sytuacji ekonomicznej i finansowej: wykażą, że posiadają informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości minimum 500.000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych), wystawioną w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek może być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców lub przez co najmniej jednego
z Wykonawców.
• Zdolności technicznej i zawodowej:

1. W zakresie doświadczenia – wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zrealizował zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył (co zostanie poświadczone referencjami bądź innymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie robót budowlanych, zaś roboty zostały odebrane przez Zamawiającego) co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną, która polegała na budowie (rozumianej jako wzniesienie nowego budynku lub rozbudowa lub odbudowa, a nie nadbudowa, przebudowa lub remont w rozumieniu właściwych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze. zm., dalej „PrBud”) kompletnego obiektu budowlanego typu basen, pływalnia, w zakres której wchodziły roboty z branży: budowlanej, konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej, w tym zagospodarowanie terenu i technologia uzdatniania wody basenowej dla wydajności minimum 40m3/h, przy czym wartość tej roboty była nie mniejsza niż 2.500.000,00 zł brutto.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek może być spełniony przez co najmniej jednego z Wykonawców. Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości robót lub wydajności technologii uzdatniania wody z kilku robót budowlanych w celu wykazania spełnienia danego warunku
2. W zakresie kwalifikacji zawodowych – wykażą osoby skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia spełniające niżej określone wymagania:

1) co najmniej 1 (jedną) osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji kierownika budowy, umocowanego jako koordynatora robót budowlanych oraz kierowników robót, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń w rozumieniu przepisów PrBud, Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 11 kwietnia 2019 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831), dalej „RMSFT” oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U. z 2019 r. poz. 1117 z późn. zm.), dalej „UOSZ”, legitymującą się min. 5 letnim doświadczeniem na stanowisku kierownika budowy (liczonym od dnia uzyskania uprawnień), który kierował przez cały okres ich trwania co najmniej 1 robotą budowlaną, polegającą na budowie w rozumieniu PrBud (czyli wykonaniu obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowie, rozbudowie, nadbudowie), a także przebudowie w rozumieniu PrBud, obiektu budowlanego, w zakres której wchodziły roboty związane z wykonaniem od podstaw niecki basenowej o powierzchni lustra wody minimum 150 m2,
2) co najmniej 1 (jedną) osobą wyznaczoną do kierowania robotami budowlanymi w zakresie robót sanitarnych, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, w rozumieniu przepisów PrBud, RMSFT oraz UOSZ, posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi (liczone od dnia uzyskania uprawnień) w posiadanej specjalności oraz posiadającą doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót sanitarnych w trakcie realizacji robót budowlanych, polegających na budowie instalacji technologii uzdatniania wody basenowej w budynku użyteczności publicznej typu kryty basen, pływalnia o powierzchni lustra wody min. 150 m2,
3) co najmniej 1 (jedną) osobą wyznaczoną do kierowania robotami budowlanymi w zakresie robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bez ograniczeń w rozumieniu przepisów PrBud, RMSFT oraz UOSZ, posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi (liczone od dnia uzyskania uprawnień) w posiadanej specjalności,
4) co najmniej 1 (jedną) osobą przeznaczoną do kierowania robotami budowlanymi w zakresie prac telekomunikacyjnych posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, bez ograniczeń w rozumieniu „PrBud”, „RMSFT” oraz „UOSZ”,
5) co najmniej 1 (jedną) osobą przeznaczoną do bezpośrednich kontaktów z Zamawiającym oraz Nadzorem Inwestorskim (Koordynator), posiadająca co najmniej 5 letnie doświadczenie w koordynacji robót budowlanych (liczone jako pełne miesiące kalendarzowe), oraz koordynowała przez cały okres ich trwania co najmniej 1 (jedną) robotą budowlaną, polegającą na budowie w rozumieniu PrBud (czyli wykonaniu obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowie, rozbudowie, nadbudowie), z wyłączeniem przebudowy lub remontu w rozumieniu PrBud, kompletnego budynku wraz z instalacjami i zagospodarowaniem terenu o łącznej powierzchni całkowitej budowanego budynku/części odbudowanej/ rozbudowanej/nadbudowanej minimum 200 m2,
6) co najmniej 1 (jedną) osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji Kierownika robót geologicznych, posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia kat. VII w zakresie ustalania warunków geologiczno-inżynierskich. Zamiast ,,kierowania robotami budowlanymi” dopuszcza się doświadczenie w ,,kierowaniu pracami geologicznymi” bez konieczności posiadania uprawnień budowlanych tej osoby,

Wyżej wymienionych funkcji nie można łączyć.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek może być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców lub przez co najmniej jednego z Wykonawców.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
- warunek określony w punkcie 1) powyżej musi być spełniony w całości przez co najmniej jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeden lub każdy
z podmiotów musi posiadać samodzielnie wymagane doświadczenie),
- warunek określony w punkcie 2) powyżej zostanie spełniony jeżeli co najmniej jeden
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie potwierdzi, iż spełnia ww. warunek lub wykonawcy wykażą spełnienie warunku łącznie.

W odniesieniu do wyżej wymienionych warunków wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy (wzór druku załącznik nr 6 do SWZ) , w którym wskażą które usługi zostaną wykonane przez poszczególnych wykonawców w odniesieniu do spełnienia ww. warunków.

W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innego podmiotu w zakresie doświadczenia warunek określony w punkcie 1 powyżej musi być spełniony w całości przez podmiot udostepniający zasób.

W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innego podmiotu, podmiot udostepniający zasób zobowiązany będzie zrealizować roboty budowlane, których wskazanie zdolności dotyczą (podwykonawstwo).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy
w wysokości minimum 500.000,00 zł brutto, wystawiona w okresie nie wcześniejszym niż
1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
2. Wykaz robót potwierdzający spełnienie warunku w zakresie zdolności zawodowej (wzór druku załącznik nr 9 do SIWZ) – składany na wezwanie Zamawiającego.

3. Dowody określające, że roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – składane na wezwanie zamawiającego.

4. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia (wzór druku załącznik nr 10 do SWZ) - składany na wezwanie Zamawiającego.


5. W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienia, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (wzór druku załącznik nr 5 do SWZ).

Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej, musi potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby, gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać w szczególności:

- zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostepniającego zasoby;

- sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
- czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.

6. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane wraz z ofertą, na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021r., poz. 1129 ze zm.) – (wzór druku załącznik nr 6 do SWZ)

7. Informacja na temat osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia. Wykonawca składa informację, jeżeli zamierza uzyskać punkty w ramach II – doświadczenie zawodowe personelu. Informacja dotyczy doświadczenia osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia pełniącej funkcję:

• Kierownika budowy , posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń w rozumienie „PrBud”, „RMSFT”, „UOSZ”,
• Kierownika robót sanitarnych, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, w rozumieniu przepisów PrBud, RMSFT oraz UOSZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające brak podstaw do wykluczenia
z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art. 108 ust. 1 Ustawy (wzór druku załącznik nr 2 do SWZ).

W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca.

W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostepniających zasoby, Wykonawca wraz z oświadczeniem, o którym mowa powyżej, składa także oświadczenie podmiotu udostepniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu.

Dokument/-y należy złożyć w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się
o udzielenie zamówienia i/lub podmiotu udostępniającego zasoby.
Potwierdzenie aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa
w części IV pkt 1 SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego (wzór druku załącznik nr 8 do SWZ) – składane na wezwanie Zamawiającego.

W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument składa każdy wykonawca.

Dokument/-y należy złożyć w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się
o udzielenie zamówienia i/lub podmiotu udostępniającego zasoby.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia mają obowiązek ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego jej wykonania.

W każdym przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik należy złożyć wraz z ofertą pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.
Pełnomocnictwo należy złożyć w jednej z poniższych postaci:
- w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy),
- w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy,
- cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa sporządzonego w postaci papierowej poświadczonego przez mocodawcę, tj. podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym mocodawcy,
- cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa sporządzonego w postaci papierowej poświadczonego przez notariusza, tj. podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

zgodnie z zapisami SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółowe zapisy rodzaju i zakresu zmian umowy zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://josephine.proebiz.com

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-16 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-15

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

9. Zamawiający przewiduje możliwość odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej. Wizja lokalna odbędzie się w dniu 29.08.2022r. oraz 05.09.2022r.. W budynku Mokotowskiej Fundacji Warszawianka – Wodny Park przy ul. Merliniego 4 w Warszawie.
 Przedstawiciele Wykonawców powinni stawić się najpóźniej na 5minut przed rozpoczęciem wizji lokalnej w miejscu: hol główny w budynku Mokotowskiej Fundacji Warszawianka – Wodny Park przy ul. Merliniego 4 w Warszawie (siedziba Zamawiającego).
 Zamawiający zaprasza wszystkich zainteresowanych Wykonawców do zgłoszenia uczestnictwa poprzez przesłanie zgłoszenia imienia i nazwiska osoby upoważnionej z ramienia wykonawcy do udziału w wizji na adres e-mail: a.wysocki@wodnypark.,com.pl
 Zamawiający nie dopuszcza rejestrowania w jakikolwiek sposób utrwalania przebiegu wizji czy obrazów prezentowanych podczas wizji lokalnej, do utrzymania w tajemnicy
i nieujawniania osobom trzecim oraz niewykorzystywania w innych celach pozyskanych informacji.
 Zamawiający przewiduje potwierdzenie uczestnictwa Wykonawców w wizji lokalnej poprzez stosowną adnotację na liście obecności uczestników spotkania, która będzie załącznikiem do Protokołu z postępowania.
 Wizja lokalna ma na celu wyłącznie zaprezentowanie obiektu oraz informacji niezbędnych w procesie złożenia oferty. Komunikacja ustna dopuszczalna jest
w odniesieniu do informacji porządkowych, które nie dotyczą istoty przedmiotu zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.