Ogłoszenie z dnia 2022-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00266171/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie usługi szkolenia szybowcowego dla uczniów
Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego w Dęblinie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Dęblin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 261-517-818
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/41blsz/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie usługi szkolenia szybowcowego dla uczniówOgólnokształcącego Liceum Lotniczego w Dęblinie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82c4268a-0734-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00314020
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041860/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.26 Szkolenie lotnicze dla uczniów OLL
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00266171/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 40/22/P
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 377850,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 274032,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE I:1. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa (2) niezależne zadania:
a) ZADANIE I - teoretyczne i praktyczne szkolenie szybowcowe dla maksymalnie
18 uczniów Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego w Dęblinie zgodnie z „Programem szkolenia szybowcowego SPL”
(Sailing Pilot Licence) Wykonawcy, zatwierdzonym przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SWZ oraz:
a) Załącznik Nr 1 do SWZ tj. formularz ofertowy;
b) Załącznik Nr 1a do SWZ tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania I ;
c) Załącznik Nr 9 do SWZ – projektowane postanowienia umowy dla zadania I ;
Wszystkie załączniki stanowią integralna część niniejszej SWZ.
3. Wykonawca zagwarantuje ubezpieczenie NNW uczniów na kwotę min. 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)
dla każdego ucznia. Wykonawca ponadto zapewni spełnienie wszelkich innych zabezpieczeń wymaganych przez nadzór
lotniczy.
4. POLISA OC:
Wybrany w danym zadaniu Wykonawca zobowiązuje się do posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy, przez cały okres realizacji umowy na kwotę minimum100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć upoważnionemu przedstawicielowi Zamawiającego (osobie odpowiedzialnej za
realizację umowy ze strony Zamawiającego) - w terminie 5 dni od podpisania umowy - dokumenty potwierdzające:
5.1. uprawnienia instruktorów szkolenia szybowcowego;
5.2. kwalifikacje i staż zawodowy opiekunów;
5.3. posiadanie ubezpieczenia – polisy OC;
pod rygorem rozwiązania umowy z winy Wykonawcy i naliczenia Wykonawcy kary umownej.
6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć upoważnionemu przedstawicielowi Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego
(osobie odpowiedzianej za realizację umowy ze strony OLL pod względem merytorycznym) - na 3 dni przed rozpoczęciem
szkolenia- dokumenty potwierdzające:
6.1. posiadanie ubezpieczenia (dla każdego ucznia)
pod rygorem rozwiązania umowy z winy Wykonawcy i naliczenia Wykonawcy kary umownej.
7. Zamawiający informuje, że przedmiotowe usługi są w całości finansowane ze środków publicznych i zgodnie z art. 43 ust.
1 pkt. 29c ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2021 r. poz. 685, 694, 802, 1163,
1243,1598, 1626, 2076,2105, 2427, z 2022r. poz. 196) podlegają ustawowemu zwolnieniu od podatku od towarów i usług).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80412000-5 - Usługi szkół pilotażu
4.5.5.) Wartość części: 137016,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa (2) niezależne zadania:a) ZADANIE II - teoretyczne i praktyczne szkolenie szybowcowe dla maksymalnie
18 uczniów Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego w Dęblinie zgodnie z „Programem szkolenia szybowcowego SPL”
(Sailing Pilot Licence) Wykonawcy, zatwierdzonym przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SWZ oraz:
a) Załącznik Nr 1 do SWZ tj. formularz ofertowy;
b) Załącznik Nr 1a do SWZ tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania II ;
c) Załącznik Nr 9 do SWZ – projektowane postanowienia umowy dla zadania II ;
Wszystkie załączniki stanowią integralna część niniejszej SWZ.
3. Wykonawca zagwarantuje ubezpieczenie NNW uczniów na kwotę min. 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)
dla każdego ucznia. Wykonawca ponadto zapewni spełnienie wszelkich innych zabezpieczeń wymaganych przez nadzór
lotniczy.
4. POLISA OC:
Wybrany w danym zadaniu Wykonawca zobowiązuje się do posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy, przez cały okres realizacji umowy na kwotę minimum
100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć upoważnionemu przedstawicielowi Zamawiającego (osobie odpowiedzialnej za
realizację umowy ze strony Zamawiającego) - w terminie 5 dni od podpisania umowy - dokumenty potwierdzające:
5.1. uprawnienia instruktorów szkolenia szybowcowego;
5.2. kwalifikacje i staż zawodowy opiekunów;
5.3. posiadanie ubezpieczenia – polisy OC;
pod rygorem rozwiązania umowy z winy Wykonawcy i naliczenia Wykonawcy kary umownej.
6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć upoważnionemu przedstawicielowi Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego
(osobie odpowiedzianej za realizację umowy ze strony OLL pod względem merytorycznym) - na 3 dni przed rozpoczęciem
szkolenia- dokumenty potwierdzające:
6.1. posiadanie ubezpieczenia (dla każdego ucznia)
pod rygorem rozwiązania umowy z winy Wykonawcy i naliczenia Wykonawcy kary umownej.
7. Zamawiający informuje, że przedmiotowe usługi są w całości finansowane ze środków publicznych i zgodnie z art. 43 ust.
1 pkt. 29c ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2021 r. poz. 685, 694, 802, 1163,
1243,1598, 1626, 2076,2105, 2427, z 2022r. poz. 196) podlegają ustawowemu zwolnieniu od podatku od towarów i usług).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80412000-5 - Usługi szkół pilotażu
4.5.5.) Wartość części: 137016,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140580,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140580,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140580,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aeroklub Mielecki im. Braci Działowskich
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171410080
7.3.3) Ulica: Lotniskowa 14
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AEROKLUB MIELECKI IM. BRACI DZIAŁOWSKICH
jakie przetargi wygrała firma
AEROKLUB MIELECKI IM. BRACI DZIAŁOWSKICH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140580,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-04Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140580,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140580,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140580,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aeroklub Mileecki im. Braci Działowskich
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171410080
7.3.3) Ulica: Lotniskowa 14
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AEROKLUB MIELECKI IM. BRACI DZIAŁOWSKICH
jakie przetargi wygrała firma
AEROKLUB MIELECKI IM. BRACI DZIAŁOWSKICH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140580,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-04INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Sukcesywny, bezgotówkowy zakup paliw ciekłych na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Dęblinie
- Roboty budowlane w zakresie remontu części wojskowej bocznicy kolejowej nr 240 w kompleksie wojskowym Stawy, administrowanym przez 41. Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie - Nr 21/24/P
- "Dostawa farb różnych, lakierów i artykułów malarskich oraz materiałów budowlanych różnych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie" Nr 19/24/P
- Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy płaszczyzny postojowej śmigłowców przy budynku nr 407 - hangar
- Budowa domku pilota
więcej: przetargi w Dęblinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.