eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Przebudowa drogi gminnej - ul. Sylwestra Ranusa w Inowrocławiu o nr 151430C od km 0+0,00 do km 0+319,00



Ogłoszenie z dnia 2021-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej - ul. Sylwestra Ranusa w Inowrocławiu
o nr 151430C od km 0+0,00 do km 0+319,00

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Inowrocław

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350725

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Ratuszowa 36

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowroclaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e1c6222e-4873-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej - ul. Sylwestra Ranusa w Inowrocławiu
o nr 151430C od km 0+0,00 do km 0+319,00

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1c6222e-4873-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00313975

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00276287/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZP.271.1.87.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej – ul. Sylwestra Ranusa w Inowrocławiu odcinek od km 0+0,00 do km 0+319,00, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.
2. Zakres robót drogowych (przebudowa jezdni, chodników, zjazdów, oznakowanie):
1) roboty rozbiórkowe - rozbiórka krawężników i oporników betonowych , obrzeży, nawierzchni z kostki betonowej, wywóz materiału na składowisko wykonawcy z utylizacją;
2) roboty ziemne - wycinka 1 drzewa, karczowanie pnia po 1 drzewie, usunięcie ziemi urodzajnej, wykonanie wykopów z wywozem na składowisko wykonawcy i utylizacją - łącznie 2 234 m3;
3) roboty konstrukcyjne:
a) stabilizacja podłoża cementem (jezdnie, wjazdy, chodniki) – 3 769 m2;
b) podbudowa z kruszywa stabilizowanego mechanicznie pod jezdnie i chodniki – 3 710m2;
c) nawierzchnia bitumiczna wykonana na powierzchni 120 m2;
d) nawierzchnia z kostki betonowej (jezdnia, chodniki, zjazdy)- 3650 m2;
4) krawężniki i oporniki betonowe – 760 m.;
5) obrzeża betonowe – 646 m.;
6) oznakowanie drogowe pionowe i poziome;
7) nasadzenie jednego drzewa;
8) humusowanie terenu z obsianiem trawą.
3. Zakres robót instalacyjnych:
Budowa kanalizacji deszczowej - roboty ziemne ok. 1006 m3, umocnienie ścian wykopów, zasypanie wykopów piaskiem z zagęszczeniem, budowa kolektora żelbetowego o średnicy 300 mm na długości 174,5 m i średnicy 250 mm na długości 40 m, montaż 5 studni rewizyjnych, budowa 11 kratek ściekowych wraz z przyłączami.
4. Ułożenie 740 m przepustów z podsypką i zasypką piaskową, wykonanie robót ziemnych ( wg opisu SWZ i przedmiaru robót).
5. Do wykonawcy należy:
1) prowadzenie robót ziemnych w rejonie rozmieszczenia urządzeń obcych po zgłoszeniu ich gestorom oraz zarządcom terenów przyległych nieruchomości (zgodnie z warunkami uzgodnień), w razie potrzeby prowadzenie odpłatnego nadzoru przez odpowiednie służby, pokrycia jego kosztów i przedstawienia protokołu stwierdzającego brak zastrzeżeń do wykonanych prac w pobliżu danego urządzenia; dostarczenie Zamawiającemu protokołu przejęcia terenu lub sieci przez ich zarządcę, w przypadku przejmowania na czas budowy terenów nie należących do Zamawiającego lub wykonywania robót w rejonie uzbrojenia;
2) pełna obsługa geodezyjna wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej; mapy należy dostarczyć w wersji papierowej i elektronicznej (format dwg lub dxf lub równoważny);
3) oznakowanie i zabezpieczenie robót (Zamawiający dysponuje projektem czasowej organizacji ruchu; dopuszcza się zmianę projektu przez wykonawcę pod warunkiem opracowania przez niego rozwiązania alternatywnego i uzyskania dla niego uzgodnień i zatwierdzenia);
4) przedstawienie uzgodnionego z Zamawiającym, przed przystąpieniem do robót, ramowego harmonogramu robót, uwzględniającego zakres i terminy planowanych ograniczeń w ruchu.
5) wyznaczenie osoby (kierownika budowy lub innego przedstawiciela wykonawcy koordynującego roboty) do załatwiania spraw związanych z prowadzeniem budowy, kontaktów z gestorami sieci, zarządcami dróg, wprowadzeniem i utrzymaniem organizacji ruchu, na podstawie upoważnienia Zamawiającego;
6) przedstawienie Zamawiającemu protokołu odbioru końcowego bez uwag potwierdzonego przez przedstawicieli właściciela lub zarządcy tych urządzeń, jeżeli będą wykonywane roboty budowlane, w tym likwidacja kolizji z uzbrojeniem obcym, na terenie nienależącym do Zamawiającego;
7) uzgodnienie z zainteresowanymi podmiotami wprowadzenia ograniczeń w ruchu.

6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), stanowiące integralną część niniejszej SWZ. Ilości podane w przedmiarze robót nie są wiążące. Wszystkie ilości należy zweryfikować na podstawie dokumentacji projektowej przed złożeniem oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1044032,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1384160,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1044032,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe ,,TRANS-POM’’ Piotr Pomagier

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561163802

7.3.3) Ulica: Marcinkowo 37

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław 2

7.3.5) Kod pocztowy: 88-110

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1044032,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.