eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstantynów Łódzki › Bezpieczny pieszy w Konstantynowie Łódzkim



Ogłoszenie z dnia 2023-07-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Bezpieczny pieszy w Konstantynowie Łódzkim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konstantynów Łódzki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057690

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zgierska 2

1.5.2.) Miejscowość: Konstantynów Łódzki

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-050

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@konstantynow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-konstantynow-lodzki

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/777681

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bezpieczny pieszy w Konstantynowie Łódzkim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63780658-0510-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00313869

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047730/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Bezpieczny pieszy w Konstantynowie Łódzkim - Dostawa i montaż miasteczka ruchu rowerowego w ramach doposażenia Szkoły Podstawowej nr 1

1.2.2 Bezpieczny pieszy w Konstantynowie Łódzkim - Doposażenie 3 szkół podstawowych w narzędzia edukacyjne z zakresu ruchu drogowego - symulatory przejść dla pieszych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Bezpieczny pieszy w Konstantynowie Łódzkim” nr POIS.03.01.00-00-0322/22 1 w ramach działania 3.1.: Rozwój drogowej i lotniczej sieci TEN-T oś priorytetowa III : Rozwój Sieci Drogowej TEN-T i Transportu Multimodalnego Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00259852

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2023.AM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 190536,59 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Bezpieczny pieszy w Konstantynowie Łódzkim”, Część I zamówienia: Dostawa i montaż miasteczka ruchu rowerowego w ramach doposażenia Szkoły Podstawowej nr 1, ul. Łódzka 117.
2. Przedmiot zamówienia w zakresie Części I, obejmuje wykonanie stacjonarnego miasteczka ruchu rowerowego na powierzchni o wymiarach nie mniejszych niż 15mx20m na utwardzonej, istniejącej już nawierzchni bitumicznej (asfaltowej) na terenie Szkoły Podstawowej nr 1 w Konstantynowie Łódzkim, ul. Łódzka 117.
3. Miasteczko należy namalować specjalistyczną, trwałą farbą poliuretanową dwuskładnikową, chemoutwardzalną, wysokiej jakości, przeznaczoną do cienkowarstwowego poziomego oznakowania. Malowanie powinno być wykonane maszynowo – metodą natryskową i ręczną. Nawierzchnia powinna zostać wykonana połaciowo w kolorze niebieskim z wyróżnionymi przejściami dla pieszych w kolorze czerwonym wraz z oznakowaniem poziomym białym cienkowarstwowym.
4. Miasteczko powinno w szczególności zawierać elementy oznakowania poziomego cienkowarstwowego w kolorze białym, tj.:
- Linie segregacyjne – linie pojedyncze przerywane, linie pojedyncze ciągłe;
- Linie krawędziowe;
- Strzałki – kierunkowe, naprowadzające;
- Linię warunkowego zatrzymania złożoną z trójkątów oraz linię bezwzględnego zatrzymania;
- Znaki uzupełniające – symbole, napisy;
- Linie wyznaczające stanowiska postojowe;
- Stanowisko postojowe zastrzeżone – koperta;
- Powierzchnie wyłączone z ruchu o liniowaniu prostym;
- Przejścia dla pieszych – na tle czerwonym.
5. Miasteczko powinno składać się z co najmniej:
- odcinków dwukierunkowych (szerokość ścieżek min. 215 cm),
- jednego skrzyżowania równorzędnego,
- jednego skrzyżowania z drogą podporządkowaną, jednego skrzyżowania z ruchem okrężnym (rondo), trzech przejść dla pieszych,
- dwóch miejsc postojowych oraz koperty (dostosowane do wielkości miasteczka),
- zestawu znaków drogowych mobilnych - 25 sztuk – z przeznaczeniem dla dzieci w wieku od 6 do 15 lat, służące jako pomoc dydaktyczna w przygotowaniu się i zdaniu egzaminu na kartę rowerową. Znaki muszą być łatwe w montażu – zdejmowalne tarcze znaków ze słupków, bezpieczne i wygodne w przenoszeniu.
Znak składa się z tarczy wykonanej z podkładu ze sklejki drewnianej i naklejki z grafiką znaku (wymiary lica wg kształtów znaku: trójkąt 36,5 cm, kwadrat 35,5 cm, stop 37 cm, koło średnica 35,5 cm), rurki metalowej chromowanej o średnicy 25 mm i ośmiokątnej gumowej podstawie o średnicy 37,5 cm, wysokości 6,3 cm, wadze maksymalnej 6,5 kg). Wysokość znaku: 155 cm. Tolerancja dla podanych wymiarów +/- 5%.
Zestaw powinien zawierać co najmniej następujące znaki: A6a – 1 szt., D6 – 6 szt., A7 – 6 szt., C12 – 3 szt., A5 – 3 szt., B20 – 2 szt., C6 – 1 szt.,C8 – 1 szt.,C1 – 1 szt., D1 – 1 szt.
- zestawu znaków drogowych z masy termoplastycznej – 25 sztuk. Znaki powinny być wykonane z masy termoplastycznej będącej mieszaniną pigmentów, wypełniaczy, kruszywa, kulek szklanych, środków pomocniczych i syntetycznej żywicy oraz posiadać wysokość 30 cm (tolerancja dla podanych wymiarów +/- 5%). Powinny cechować się również dużą odpornością na warunki atmosferyczne i promieniowanie UV.
Zestaw powinien zawierać co najmniej następujące znaki: A6a – 1 szt., D6 – 6 szt., A7 – 6 szt., C12 – 3 szt., A5 – 3 szt., B20 – 2 szt., C6 – 1 szt., C8 – 1 szt., C1 – 1 szt., D1 – 1 szt.
6. Miasteczko ruchu rowerowego należy dostosować do warunków i wielkości posiadanego terenu oraz „utrwalić” na utwardzonej, istniejącej już nawierzchni bitumicznej (asfaltowej) na terenie Szkoły Podstawowej nr 1. Wchodzące w skład oznakowanie mobilne stanowi element przenośny, który w zależności od potrzeb, będzie można ustawiać w różnych konfiguracjach. Ostateczny wzór miasteczka należy uzgodnić z Zamawiającym.
7. Zamówienie należy realizować zgodnie z postanowieniami SWZ i na zasadach określonych w Załączniku nr 4.1 do SWZ – Wzorze umowy.
8. Gwarancja
Długość okresu gwarancji jakości na wykonane usługi oraz użyte/dostarczone materiały/urządzenia, jakiej Wykonawca udziela Zamawiającemu, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które będzie oceniane zgodnie z Rozdziałem XX pkt 2.2 SWZ. Zamawiający ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości na wykonane usługi oraz użyte/dostarczone materiały/urządzenia na okres 60 miesięcy (5 lat), licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
8. Rozwiązania równoważne.
8.1. Na mocy art. 99 ust. 5 ustawy Pzp w przypadku zastosowania do opisu przedmiotu zamówienia, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza składanie ofert na opisany asortyment lub równoważny. Poprzez równoważność Zamawiający rozumie zaoferowanie towaru o tych samych parametrach technicznych, funkcjonalności i właściwościach, ale innego producenta.
8.2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
8.3. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 29536,59 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Bezpieczny pieszy w Konstantynowie Łódzkim”, Część II zamówienia: Doposażenie 3 szkół podstawowych w narzędzia edukacyjne z zakresu ruchu drogowego - symulatory przejść dla pieszych.
2. Przedmiot zamówienia w zakresie Części II obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie 4 symulatorów przejścia dla pieszych przeznaczonych dla następujących Szkół Podstawowych zlokalizowanych w Konstantynowie Łódzkim:
- Szkoła Podstawowa nr 1, ul. Łódzka 5/7 oraz ul. Łódzka 117 (po 1 symulatorze dla każdej lokalizacji),
- Szkoła Podstawowa nr 2, ul. Jana Kilińskiego 75 (1 symulator),
- Szkoła Podstawowa nr 5, ul. Sadowa 5/7 (1 symulator).
3. Każde z powyższych urządzeń powinno być przeznaczone do użytkowania w placówkach szkolących dzieci w wieku wczesnoszkolnym w zakresie bezpiecznego korzystania z przejść dla pieszych oraz zawierać:
- jednostkę centralną o następujących parametrach:
o wydajność/procesor: min. 4 rdzenie, min. 8 000 pkt w teście PassMark CPU Mark https://www.cpubenchmark.net/
o Pamięć RAM min. 4GB DDR4 2133 MHz,
o Dysk SSD min. 240 GB SATAIII,
o zasilacz ATX min. 700W,
o bezprzewodowy zestaw klawiatury i myszki,
o system operacyjny min. Microsoft Windows 10 Home 32/64-bit wersja OEM.
- listwę zasilającą zawierającą 5 gniazd z przewodem 5 mb z bezpiecznikiem automatycznym,
- 3 wyświetlacze TV 75`` 4K LCD LED na stelażach,
- symulator wyposażony w moduł sterowania i pomiaru położenia pieszego,
- czujnik położenia - do określenia położenia pieszego na pasach,
- przycisk pieszego - czujnik naciśnięcia wirtualnego przycisku wyświetlanego na ekranie,
- pilot przewodowy do sterowania pracą symulatora,
- oprogramowanie symulacyjne z planszami zawierającymi przejścia dla pieszych z sygnalizacją świetlną i bez sygnalizacji,
- klucz licencyjny – sprzętowe zabezpieczenie oprogramowania.
4. Do obowiązków Wykonawcy należeć również będzie przeszkolenie personelu wyznaczonego przez Dyrektorów Szkół Podstawowych, wskazanych w pkt. 2, z obsługi symulatorów.
5. Zamówienie należy realizować zgodnie z postanowieniami SWZ i na zasadach określonych w Załączniku nr 4.2 do SWZ – Wzorze umowy.
6. Gwarancja.
Długość okresu gwarancji jakości na wykonane usługi oraz użyte/dostarczone materiały/urządzenia, jakiej Wykonawca udziela Zamawiającemu, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które będzie oceniane zgodnie z Rozdziałem XX pkt 2.2 SWZ. Zamawiający ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości na wykonane usługi oraz użyte/dostarczone materiały/urządzenia na okres 60 miesięcy (5 lat), licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
5. Rozwiązania równoważne.
5.1. Na mocy art. 99 ust. 5 ustawy Pzp w przypadku zastosowania do opisu przedmiotu zamówienia, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza składanie ofert na opisany asortyment lub równoważny. Poprzez równoważność Zamawiający rozumie zaoferowanie towaru o tych samych parametrach technicznych, funkcjonalności i właściwościach, ale innego producenta.
5.2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
5.3. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43329000-5 - Zestawy sprzętu

34152000-7 - Symulatory szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 161000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA MAC S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6570082245

7.3.3) Ulica: Witosa 76

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-561

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246799,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246799,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246799,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRU-CRU Daniel Urbaniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8322035439

7.3.3) Ulica: Osiedle im. Mikołaja Kopernika 2/42

7.3.4) Miejscowość: Wieluń

7.3.5) Kod pocztowy: 98-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246799,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.