Ogłoszenie z dnia 2024-05-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00215743/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-22
- 2024/BZP 00224226/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-28
- 2024/BZP 00235797/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu multimedialnego na wystawę „Potęga opowieści” w budynku Muzeum Historii Polski w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Historii Polski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140530761
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gwardii 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-538
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@muzhp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: muzhp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://muzhp.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu multimedialnego na wystawę „Potęga opowieści” w budynku Muzeum Historii Polski w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3766135-d19f-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00313637
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00103920/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa wyposażenia multimedialnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00215743
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP/2/TP/D/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 356735 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest :
1) dostawa do budynku Muzeum Historii Polski przy ul. Gwardii 1 w Warszawie urządzeń multimedialnych wraz z niezbędnym okablowaniem, przeznaczonych do wykonania wystawy czasowej „Potęga opowieści”, zgodnie z projektem i formularzem asortymentowym.
4. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV)
32321200 - urządzenia audiowizualne
32322000 - urządzenia multimedialne
39154000 - sprzęt wystawowy
38652100 - projektory
30200000 - urządzenia komputerowe
32320000 - sprzęt telewizyjny i audiowizualny
42961000 - system sterowania i kontroli
32342400 - sprzęt nagłaśniający
38653400 - ekrany projekcyjne
32342410 - sprzęt dźwiękowy
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załącznik nr 1 i 1A do SWZ oraz Załączniku nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.
6. Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
7. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób realizujących przedmiot zamówienia na podstawie stosunku pracy.
8. Na przedmiot dostawy Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego „bez uwag”.
Okres gwarancji stanowi jednocześnie jedno z kryteriów oceny ofert. Wykonawca może zaoferować dłuższy niż minimalny okres gwarancji, za co otrzyma punkty w kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdz. XXVIII SWZ.
9. Zamawiający wymaga czasu przybycia serwisu i przystąpienia do usuwania awarii nie dłuższy niż 48 godziny od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego.
Czas reakcji serwisowej stanowi jednocześnie jedno z kryteriów oceny ofert. Wykonawca może zaoferować dłuższy niż minimalny okres gwarancji, za co otrzyma punkty w kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdz. XXVIII SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32321200-1 - Urządzenia audiowizualne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 469842,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 564461,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 469842,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TDC Polska Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642596452
7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 53
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-028
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 469842,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego
- Iluminacja Bazyliki Konkatedralnej i Ratusza w Kołobrzegu
- Dostawa wraz z montażem 3 zestawów audiowizualnych składających się z: projektora krótkoogniskowego, tablicy suchościeralnej projekcyjnej, kolumn głośnikowych oraz wzmacniacza
więcej: Urządzenia audiowizualne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.