eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup sprzętu multimedialnego na wystawę "Potęga opowieści" w budynku Muzeum Historii Polski w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2024-05-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu multimedialnego na wystawę „Potęga opowieści” w budynku Muzeum Historii Polski w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Historii Polski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140530761

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gwardii 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-538

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@muzhp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: muzhp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://muzhp.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu multimedialnego na wystawę „Potęga opowieści” w budynku Muzeum Historii Polski w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3766135-d19f-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00313637

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00103920/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa wyposażenia multimedialnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00215743

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP/2/TP/D/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 356735 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest :
1) dostawa do budynku Muzeum Historii Polski przy ul. Gwardii 1 w Warszawie urządzeń multimedialnych wraz z niezbędnym okablowaniem, przeznaczonych do wykonania wystawy czasowej „Potęga opowieści”, zgodnie z projektem i formularzem asortymentowym.
4. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV)
32321200 - urządzenia audiowizualne
32322000 - urządzenia multimedialne
39154000 - sprzęt wystawowy
38652100 - projektory
30200000 - urządzenia komputerowe
32320000 - sprzęt telewizyjny i audiowizualny
42961000 - system sterowania i kontroli
32342400 - sprzęt nagłaśniający
38653400 - ekrany projekcyjne
32342410 - sprzęt dźwiękowy
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załącznik nr 1 i 1A do SWZ oraz Załączniku nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.
6. Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
7. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób realizujących przedmiot zamówienia na podstawie stosunku pracy.
8. Na przedmiot dostawy Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego „bez uwag”.
Okres gwarancji stanowi jednocześnie jedno z kryteriów oceny ofert. Wykonawca może zaoferować dłuższy niż minimalny okres gwarancji, za co otrzyma punkty w kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdz. XXVIII SWZ.
9. Zamawiający wymaga czasu przybycia serwisu i przystąpienia do usuwania awarii nie dłuższy niż 48 godziny od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego.
Czas reakcji serwisowej stanowi jednocześnie jedno z kryteriów oceny ofert. Wykonawca może zaoferować dłuższy niż minimalny okres gwarancji, za co otrzyma punkty w kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdz. XXVIII SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32321200-1 - Urządzenia audiowizualne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 469842,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 564461,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 469842,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TDC Polska Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642596452

7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 53

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-028

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 469842,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.