Ogłoszenie z dnia 2024-05-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00296135/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa 1 szt. samochodu rozpoznawczo ratowniczego SLRR
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Polkowicach
1.3.) Oddział zamawiającego: KP PSP Polkowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390681265
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Polna 3
1.5.2.) Miejscowość: Polkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 76 7249900
1.5.8.) Numer faksu: 76 7249914
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppolkowice@kwpsp.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-polkowice
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-de337cd3-00a3-11ef-885b-8267c06084531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa 1 szt. samochodu rozpoznawczo ratowniczego SLRR2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de337cd3-00a3-11ef-885b-8267c0608453
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00313570
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00280377/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa 1 szt. samochodu rozpoznawczo ratowniczego SLRR
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00296135
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. fabrycznie nowego samochodu rozpoznawczo ratowniczego SLRR o
parametrach technicznych zgodnym z treścią specyfikacji.
Za fabrycznie nowy uznaje się pojazd nie eksploatowany. Rok produkcji 2024, przy czym dopuszcza się samochód
wyprodukowany w II połowie 2023 roku.
Szczegółowa charakterystyka przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 „Opis przedmiotu zamówienia -
Specyfikacja techniczna” do niniejszej specyfikacji stanowiący
„Minimalne wymagania techniczno-użytkowe dla samochodu rozpoznawczo - ratowniczego”. Szczegółowe warunki realizacji
określa załącznik nr 4 do SWZ „Projekt umowy”. Minimalny okres gwarancji na pojazd bez ograniczenia przebiegu, wynosi
24 miesiące.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 231091,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269550,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 231091,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BCH Bogdan Chwaliński / Autoryzowany Dealer FORD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540334317
7.3.3) Ulica: Janusza Korczaka 3
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa
7.3.5) Kod pocztowy: 49-120
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE BOGDAN CHWALIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE BOGDAN CHWALIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 231091,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-06INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- "Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej w zakresie wznowienia/wyznaczenia/ ustalenia granic działek (dr, W, Wp)"
- Oznakowanie poziome dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Polkowice
- Przebudowa odcinka kanalizacji deszczowej w ciągu drogi powiatowej nr 1179D, ul. Szkolna w Przemkowie
- Drobne aranżacje zieleni
- Budowa odcinka drogi gminnej nr 100112D - ul. Jana Pawła II
- Roboty budowlane przy zabytku położonym w Przemkowie przy ul. Leśna Góra 1a: Roboty budow. na elewacji, elementach zewnętrz. i przekryciu dachu; Remont i przebudowa pomieszczeń higien.-sanitarnych.
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Najem długoterminowy wraz z usługą serwisową i ubezpieczeniową fabrycznie nowych samochodów elektrycznych osobowych klasy C i D według klasyfikacji SAMAR W.01 z 2024 roku na okres 36 miesięcy
- Dostawa samochodu osobowego dla Wojewódzkiego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Opolu
- Dostawa samochodów osobowych dla UMiG Mirsk w formie leasingu operacyjnego
- Dostawa samochodu osobowego, hybrydowego typu plug-in
- "Dostawa dwóch samochodów z napędem hybrydowym"
- Dostawa nowego samochodu osobowego dla Działu Telekomunikacji Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.