Ogłoszenie z dnia 2023-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00274950/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łapsze Niżne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892400
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 20
1.5.2.) Miejscowość: Łapsze Niżne
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-442
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: (18) 2659310
1.5.8.) Numer faksu: (18) 2659315
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lapszenizne.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lapszenizne.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lapsze_nizne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5d86dcf-13f3-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00313547
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038766/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00274950
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 366841,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem inwestycji jest modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych.2. Część I - Przebudowa drogi o nazwie lokalnej "Nad Joz " w Łapszach Wyżnych
Planowany zakres robót dla obu części:
- korytowanie i profilowanie dróg,
- przebudowa odwodnienia dróg – czyszczenie rowów i poprzeczne liniowe odwodnienie,
- podbudowy z kruszyw,
- ułożenie nawierzchni jezdnej z tłucznia kamiennego oraz z warstw mieszanki asfaltowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 119982,72 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem inwestycji jest modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych.2. Część II – Przebudowa drogi o nazwie lokalnej "Na Howyz” w Łapszach Niżnych.
Planowany zakres robót dla obu części:
- korytowanie i profilowanie dróg,
- przebudowa odwodnienia dróg – czyszczenie rowów i poprzeczne liniowe odwodnienie,
- podbudowy z kruszyw,
- ułożenie nawierzchni jezdnej z tłucznia kamiennego oraz z warstw mieszanki asfaltowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 246859,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 200 000,00 zł brutto, w tym dla:
1) Części I - Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych o nazwie lokalnej ""Nad Joz" w Łapszach Wyżnych – 100 000,00 zł brutto,
2) Części II – Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych o nazwie lokalnej "Na Howyz” w Łapszach Niżnych – 100 000,00 zł brutto.
Do upływu terminu składania ofert tj. do 11 lipca 2023 r. do godz.10:00 złożono 3 oferty na każdą z części. Najniższa cena spośród ofert nie podlegających odrzuceniu wynosi:
1) Części I – 186 627,90 brutto,
2) Części II – 295 375,83 zł brutto.
Uzasadnienie prawne:
Art.255 pkt 3 Prawa zamówień publicznych cyt.: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;”.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186627,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 248675,25 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 200 000,00 zł brutto, w tym dla:
1) Części I - Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych o nazwie lokalnej ""Nad Joz" w Łapszach Wyżnych – 100 000,00 zł brutto,
2) Części II – Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych o nazwie lokalnej "Na Howyz” w Łapszach Niżnych – 100 000,00 zł brutto.
Do upływu terminu składania ofert tj. do 11 lipca 2023 r. do godz.10:00 złożono 3 oferty na każdą z części. Najniższa cena spośród ofert nie podlegających odrzuceniu wynosi:
1) Części I – 186 627,90 brutto,
2) Części II – 295 375,83 zł brutto.
Uzasadnienie prawne:
Art.255 pkt 3 Prawa zamówień publicznych cyt.: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;”.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295375,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 384129,00 PLN
INNE PRZETARGI ŁAPSZE NIŻNE
więcej: przetargi ŁAPSZE NIŻNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i remont dróg w gminie Żytno"
- Remont drogi wojewódzkiej (dawna DK 61) od km 125+950 do km 127+071 (L=1,121 km) m. Laskowiec - nr postępowania 110/24
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych jezdni na terenie miasta Oleśnicy
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni z podziałem na zadania
- Naprawy i roboty konserwacyjne odcinków dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Cewice w 2024r.
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 719 od km 15+235 do km 18+755 (z wyłączeniem nawierzchni jezdni południowej w km 15+370 do 15+737) " - nr postępowania 071/24
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.