eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzikowiec › Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Dzikowiec



Ogłoszenie z dnia 2023-07-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Dzikowiec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DZIKOWIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581695

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworska 62

1.5.2.) Miejscowość: Dzikowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-122

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 744 21 09

1.5.8.) Numer faksu: 17 22 74 508

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugdzikowiec@dzikowiec.itl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadzikowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminadzikowiec.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Dzikowiec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ea524cf-e29f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00313508

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004385/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Dzikowiec

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00189837

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Rozbudowa drogi gminnej
w miejscowości Dzikowiec”.
Zakres wykonania zadania obejmuje:
• Roboty przygotowawcze:
 Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej;
 Mechaniczne karczowanie pni drzew;
• Podbudowy:
 Wykonanie koryta drogi wraz z profilowaniem;
 Podbudowa z kruszywa naturalnego;
 Wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie;
 Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych;
• Nawierzchnie:
 Warstwa wiążąca AC16W, gr. warstwy po zagęszczeniu 6 cm;
 Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową szybkorozpadową nawierzchni bitumicznej;
 Warstwa ścieralna AC11S gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm;
• Roboty wykończeniowe:
 Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym;
 Budowa kanalizacji kablowej;
 Budowa studni rewizyjnych;

Obowiązki Wykonawcy będą obejmowały:
a) wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu Umowy zgodnie z niniejszą Umową, dokumentacją projektową, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót oraz aktualnie obowiązującymi normami polskimi, prawem budowlanym, wydanymi na jego podstawie aktami wykonawczymi i innymi obwiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,
b) opracowanie harmonogramu realizacji prac;
c) zapewnienie niezbędnej obsługi geodezyjnej, wytyczenie obiektów oraz wykonanie i uzgodnienie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przedmiotu Umowy i przekazanie jej Zamawiającemu w 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej,
d) prowadzenia dokumentacji budowy,
e) urządzenia, zagospodarowania i zabezpieczenia terenu budowy i robót oraz utrzymanie ww. składników w należytym stanie w tym zabezpieczenie terenu robót przed dostępem osób postronnych, wykonanie i utrzymanie ogrodzenia terenu robót, dróg tymczasowych, dojazdów oraz zapewnienie dozoru budowy,
f) uporządkowanie terenu przyległego do terenu prowadzonych robót,
g) organizowania pracy z zachowaniem warunków BHP i ppoż określonych
w przepisach szczegółowych,
h) osoby przebywające na terenie budowy z ramienia Wykonawcy lub Podwykonawcy realizujący roboty/prace na terenie budowy posiadać będą identyfikatory pozwalające na zweryfikowanie firmy Wykonawcy lub Podwykonawców, np. kamizelki ostrzegawcze z nazwą firmy,
i) dokonanie zgłoszenia zakończenia robót budowlanych;
j) uczestniczenie w procesie odbioru obiektu,
k) przygotowanie rozliczenia końcowego i sporządzenie 2 egzemplarzy operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać umowę, ofertę, kosztorys ofertowy szczegółowy, umowy z ewentualnymi podwykonawcami, harmonogram, protokół przekazania terenu budowy, protokoły robót zakrywanych, badania materiałów, aprobaty, operat geodezyjny wraz z potwierdzeniem złożenia w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, rozliczenie finansowe, kosztorysy powykonawcze, zgłoszenie
o zakończeniu robót i zgłoszenie do odbioru zadania, oświadczenia uprawionych kierowników robót.

2. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określają:
1) Specyfikacja Warunków Zamówienia;
2) Projekt budowlany;
3) Przedmiary robót, które są wyłącznie dokumentem pomocniczym,
4) Dokumenty formalno – prawne;
5) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
CPV (Wspólny Słownik Zamówień):
Główny przedmiot:
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
Dodatkowe przedmioty:
45233123-7 Roboty w zakresie dróg podrzędnych
Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie Kodeks cywilny i ustawie Prawo zamówień publicznych.
Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie realizowanym w ramach niniejszej umowy.
Przed złożeniem oferty Wykonawca uzyskał wszelkie niezbędne informacje
o przedmiocie zamówienia co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą mieć wpływ na ofertę przetargową i bierze pełną odpowiedzialność za odpowiednie wykonanie i bezpieczeństwo wszelkich czynności na miejscu wykonywania prac oraz za metody i technologie użyte podczas realizacji robót.
Wykonawca przedłoży kosztorys ofertowy szczegółowy dla w/w zadania
zgodnie z załączonym przedmiarem robót na wezwanie Zamawiającego.
3. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części, ze względu na zakres
i specyfikę robót związanych z przedmiotem zamówienia publicznego. Planowane do realizacji zamówienie jest zadaniem, którego etapy wymagają wykonywania za ustaloną kolejnością przez jednego wykonawcę. Wszystkie etapy robót są powiązane ze sobą i ściśle uzależnione od siebie, a ich wykonywanie realizowane jest sukcesywnie wg kolejności technicznych i technologicznych.
Ponadto podkreślić należy, że w przypadku ujawnienia wad, podziału zamówienia na części rodziłby poważne utrudnienia z wyegzekwowaniem uprawnień Zamawiającego z tytułu rękojmi ze względu na fakt, iż w takim wypadku odpowiedzialność za ostateczny rezultat robót rozłożyłaby się pomiędzy kilku Wykonawców. W przypadku powierzenia zamówienia jednemu Wykonawcy, to on będzie odpowiadał za jakość i trwałość robót, stąd też nie będzie miał możliwości przerzucenia organizacyjnych i finansowych kosztów poprawek na innego Wykonawcę.
4. Rozwiązania równoważne:
1) Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie wbudowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji,
2) tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub przedmiarach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 101 ust. 1 - 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że gwarantują one realizację robót w zgodzie z projektem oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji,
3) Zamawiający wskazuje, że wskazanie marki, znaku towarowego, producenta lub dostawcy w dokumentacji projektowej, kosztorysach lub przedmiarach ma charakter przykładowy i nadrzędna jest zasada dopuszczania stosowania materiałów lub rozwiązań równoważnych; w takiej sytuacji Zamawiający wymaga, złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających równoważność tych materiałów i urządzeń. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie Zamawiającego,
4) w przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów dotyczących zastosowania innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, rodzaj materiału, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość oraz pozostałe parametry przypisane poszczególnym materiałom i urządzeniom w opisie przedmiotu zamówienia,
5) dopisuje się wyraz „lub równoważny” do wszystkich nazw, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia; wszystkie zapisy specyfikacji należy rozpatrywać łącznie z opisem technicznym zawartym
w dokumentacji technicznej; w sytuacji, gdy wymagania w specyfikacji przekraczają wymagania zawarte w normach, zastosowanie mają postanowienia zawarte
w specyfikacji.
6) Wykonawca składający ofertę równoważną będzie zobowiązany do udowodnienia zamawiającemu, że oferowane przez niego urządzenia lub materiały są równoważne w stosunku do zaproponowanych w projekcie. Wykonawca przedstawi niezbędne informacje dotyczące przyjętych do oferty materiałów potwierdzające równoważność oferowanych urządzeń w stosunku do zaproponowanych w projekcie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 770772,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1149783,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 770772,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo MOLTER Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 813-03-34-181

7.3.3) Ulica: ul. Rzeszowska 101

7.3.4) Miejscowość: Głogów Małopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 36-060

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Budowa kanału technologicznego


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 770772,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.