eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrój › Dostosowanie i wyposażenie sali lekcyjnej do potrzeb nauki zawodu technik hotelarstwa



Ogłoszenie z dnia 2023-07-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie i wyposażenie sali lekcyjnej do potrzeb nauki zawodu technik hotelarstwa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jastrzębie-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255358

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Józefa Piłsudskiego 60

1.5.2.) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-335

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 4785133

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.jastrzebie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/um_jastrzebiezdroj

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/um_jastrzebiezdroj

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosowanie i wyposażenie sali lekcyjnej do potrzeb nauki zawodu technik hotelarstwa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f094948-ea37-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00313418

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026781/25/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.57 Dostosowanie i wyposażenie sali lekcyjnyjnej do potrzeb nauki zawodu technik hotelarstwa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Nazwa Projektu: Profesjonalne Pracownie 3 w Jastrzębiu-Zdroju Nazwa Programu: Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Oś. priorytetowa: XII Infrastruktura edukacyjna, Działanie 12.2 „Infrastruktura kształcenia zawodowego”, Poddziałanie 12.2.. „Infrastruktura kształcenia zawodowego - RIT Subregionu Zachodniego, nabór: RPSL.12.02.02-IZ.01-24-324/19

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00204113

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.43.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
A. wykonanie robót budowlanych mających na celu dostosowanie sal lekcyjnych na potrzeby nauki zawodu technik hotelarstwa, które swym zakresem obejmuje:
1) Wykonanie robót budowlanych mających na celu poprawę warunków dydaktycznych i podniesienie standardu sal lekcyjnych (przedmiotowych).
Wyszczególnienie robót:
- roboty rozbiórkowe
- wykucie instalacji sanitarnej,
- wykonanie ścianek działowych płyt GK z wypełnieniem wełną mineralną,
- obudowa rur kanalizacyjnych, c.o. oraz przewodów wentylacyjnych
- montaż stolarki drzwiowej z ościeżnicami stalowymi
- obłożenie glazurą ścian oraz posadzek płytkami gresu
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej,
- wykonanie gładzi i malowanie ścian i sufitów,
- montaż - drzwi aluminiowe
- wywóz z utylizacją materiałów z rozbiórki.

B. Wyposażenie pracowni dla zawodu technik hotelarstwa w :
- zestaw wyposażenia meblowego,
- zestaw oświetlenia,
- zestaw wyposażenia uzupełniającego jednostki mieszkalnej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna w wersji elektronicznej:
- opis przedmiotu zamówienia dot. wyposażenia - załącznik nr 8 do SWZ
- dokumentacja projektowa - załącznik nr 9 do SWZ
- przedmiary robót w formie kosztorysów ślepych - załącznik nr 10 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

39313000-9 - Wyposażenie hotelowe

39100000-3 - Meble

39156000-0 - Meble recepcyjne

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

39530000-6 - Dywany, maty i dywaniki

39515440-1 - Żaluzje pionowe

44421300-0 - Sejfy

39512000-4 - Bielizna pościelowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199297,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199297,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199297,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Ficek Karol Ficner

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241071223

7.3.3) Ulica: Ul. Pszczyńska 152

7.3.4) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 44-335

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199297,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.