eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa wraz z montażem mebli na potrzeby nowo budowanego Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 25 we Wrocławiu.



Ogłoszenie z dnia 2023-07-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z montażem mebli na potrzeby nowo budowanego Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 25 we Wrocławiu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSZKOLE NR 28 FANTAZJA

1.3.) Oddział zamawiającego: P28

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930112940

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Orla 5-7

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-143

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 717986781

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.p028@wroclawskaedukacja.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przedszkolefantazja.edupage.org/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-31e134b8-fa00-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wraz z montażem mebli na potrzeby nowo budowanego Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 25 we Wrocławiu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31e134b8-fa00-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00313382

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00229859

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/1/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 956937,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wraz z montażem mebli na potrzeby nowo budowanego Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 25 we Wrocławiu.
3.2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 39160000-1. 39173000-5.
3.3. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
3.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
3.5. Wymagania dla Wykonawcy lub podwykonawcy dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z art. 95 PZP: nie dotyczy.
3.6. Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca odbył wizję lokalną zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp.
3.7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera OPZ zawarty w zestawieniu cenowym, stanowiącym Załącznik
nr 7 do SWZ.
3.8. Informacje ogólne:
• adres dostawy i montażu mebli: Wrocławiu ul. Asfaltowa 6.
• Zamawiający oddaje do dyspozycji budynek szkoły w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7 do 17
• po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązany jest do dokonania szczegółowych pomiarów pomieszczeń w których będą montowane meble,
• w chwili obecnej trwa budowa budynku szkolno-przedszkolnego, planowany termin oddania budynku do użytkowania to 1 lipca 20223r.
• dostawa i montaż mebli nastąpi na pisemne wezwanie Zamawiającego skierowane do Wykonawcy na 5 dni przed planowaną dostawą. Zamawiający planuje realizację danego zamówienia w terminie od 17 do 31 lipca 2023r.
• Przedmiot zamówienia ma być opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy, potwierdzonej protokołem odbioru.
• Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany będzie do zabezpieczenia ciągów komunikacyjnych oraz pomieszczeń w których będą montowane meble- podłóg i ścian, na czas dostawy i montażu mebli; w przypadku uszkodzenia podłogi, ściany lub innego elementu budynku Wykonawca zobowiązany będzie do przywrócenia uszkodzonej podłogi, ściany lub innego elementu do stanu pierwotnego,
• W budynku nie ma windy towarowej,
• Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany będzie do dostawy, rozładowania i wniesienia wyposażenia do wskazanych pomieszczeń ( UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza transportu mebli wózkami na terenie placówki), a także do zmontowania, zamontowania i ustawienia mebli; w przypadku konieczności podłączenia elementów mebli do instalacji elektrycznej lub wodno-kanalizacyjnej obowiązek ten będzie ciążył na Wykonawcy,
• Zamawiający wymaga aby dostarczone meble były fabrycznie nowe, nieużywane i nie uszkodzone; meble winny posiadać atesty i certyfikaty pozwalające na stosowanie ich w jednostce oświatowej - szkole, Wykonawca zobowiązany jest, na wezwanie Zamawiającego, przedłożyć certyfikaty zgodności spełniające wymogi bezpieczeństwa, ergonomii i zagwarantowania wyposażenia dobrej jakości, wydane przez jednostki certyfikujące te wyroby, w szczególności certyfikaty bezpieczeństwa wg obowiązujących norm bezpieczeństwa.
• Przy dostawie Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim.
• wyszczególnione w Opisie przedmiotu zamówienia parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego.
• Zamawiający informuje, iż wskazanie nazw zwyczajowych w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego produkty, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zawarte w opisie przedmiotu zamówienia zdjęcia/rysunki należy traktować jako poglądowe, stanowiące uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku zastosowania nazwy własnej produktu lub jego cech, stosuje się zapis "lub równoważne".
• Wykonanie dostawy i montażu zostanie odebrane protokołem odbioru zgodnym ze wzorem przygotowanym przez Zamawiającego. Protokół na obowiązującym wzorze zostanie sporządzony przez Wykonawcę w 2 egzemplarzach: po jednym egzemplarzu dla Zamawiającego i Wykonawcy. Podpisany przez obie strony protokół stanowić będzie podstawę do wystawienia faktury.
• Zamawiający wymaga 24 miesięcznego okresu gwarancji z bezpłatnym serwisem
licząc od daty odbioru końcowego:
o udzielona gwarancja obejmuje wszystkie elementy dostarczonych mebli wraz z niezbędnym wyposażeniem z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych podlegających zużyciu podczas normalnej eksploatacji,
o w przypadku maksymalnie 3 napraw gwarancyjnych tego samego elementu/części mebli Wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany na nowy wolny od wad,
o w ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zapewnia serwis techniczny i nie może odmówić wymiany niesprawnej części na nową w przypadku, gdy jej naprawa nie gwarantuje prawidłowego korzystania z mebli,
o czas reakcji serwisu (fizyczne stawienie się serwisanta w miejscu montażu mebli i podjęcie czynności zmierzających do ich naprawy) wynosić powinien maksymalnie 72 godziny od momentu zgłoszenia awarii,
o naprawa lub wymiana powinna nastąpić do 14 dni od daty zgłoszenia wady
o koszty dojazdu serwisu do i z miejsca użytkowania mebli lub przewóz
uszkodzonego
o przedmiotu zamówienia do i po naprawie obciążają Wykonawcę w okresie gwarancyjnym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1177033,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2877191,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1177033,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 725 193 34 48

7.3.3) Ulica: Graniczna 46

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-428

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1177033,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-07-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.