Ogłoszenie z dnia 2022-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00220475/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-23
- 2022/BZP 00220807/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-23
- 2022/BZP 00244227/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dostawa oprogramowania w ramach Wdrożenie E-Usług świadczonych przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego Wrocław Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Techniczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934621
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Przybyszewskiego 102-104
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-148
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tbs@tbs-wroclaw.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tbs-wroclaw.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://tbs-wroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oprogramowania w ramach Wdrożenie E-Usług świadczonych przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego Wrocław Sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b02e5d7-f2c4-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00313344
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
2.14. Zamówienie jest współfinansowane ze środków europejskich w ramach projektu pn. „Wdrożenie E-Usług Świadczonych Przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego Wrocław Sp. z o.o nr RPDS.02.01.02-02-0014/21” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00220475/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.360.14.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie z wdrożeniem oraz szkoleniami:
4.1.1. Systemu Zarządzania Organizacją (ERP) wraz z uruchomieniem portalu do świadczenia usług drogą elektroniczną, czyli elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK),
4.1.2. Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów (EOD) wraz z uruchomieniem usług elektronicznych w ramach ePUAP i integracją z systemami dziedzinowymi TBS Sp. z o.o,
Wraz z uruchomieniem 16 elektronicznych usług publicznych w tym aplikacji na 2 platformy systemowe
4.2. Wyżej wymienione oprogramowanie powinno być dostarczone wraz z licencjami dostępowymi oraz oprogramowaniem i licencjami towarzyszącymi jeśli takowe są wymagane do prawidłowej pracy systemów.
4.3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
4.3.1. opracowanie wdrożenia,
4.3.2. dostawę oprogramowania
4.3.3. wdrożenie oprogramowania
4.3.4. świadczenie serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji
4.3.5. świadczenie opieki technicznej utrzymaniowej w okresie gwarancji,
4.3.6. świadczenie dedykowanej asysty technicznej w okresie gwarancji
4.4. Szczegółowe wymagania względem przedmiotu zamówienia oraz zasad jego wykonania zostały zawarte w Załączniku nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia ( OPZ) oraz Załączniku nr 5 do SWZ – Wzór umowy.
4.5. Zamawiający informuje, że Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ składa się z ogólnych wymagań zawartych dotyczących e- usług stanowiących Załącznik nr 1.0 do OPZ, natomiast poszczególne funkcjonalności modułów zostały zawarte w Załącznikach nr 2.0 do 2.12 do OPZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48311000-1 - Pakiety oprogramowania do zarządzania dokumentami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72212900-8 - Różne usługi opracowywania oprogramowania i systemy komputerowe
72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu
72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 584938,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 873300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 584938,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Aleksandra Wojda
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Ryszard Lechociński, Magdalena Bednarczyk, Marcin Wojda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860052223
7.3.3) Ulica: Waszyngtona 34/36
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-342
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 584938,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-20INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Modernizacja sieci strukturalnych w budynku Inspektoratu ZUS w Oleśnicy oraz w budynku Oddziału ZUS we Wrocławiu przy ul. Litomskiej.
- Kompleksowa obsługa szaletów publicznych objętych zarządem ZZK
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do sprzątania i zmywarek na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do aparatury badawczej na podstawie umowy ramowej
- Wykonanie przeglądów technicznych OTD oraz wymian oleju w automatycznych skrzyniach biegów w ambulansach sanitarnych Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup usługi wsparcia, utrzymania i rozwoju systemu Enova 365 oraz dostawa licencji i prawa do aktualizacji użytkowanych licencji systemu Enova 365
- Objęcie serwisem oprogramowania aplikacyjnego Infomedica/AMMS firmy Asseco Poland S.A.
- Konserwacja i naprawa sieciowego sprzętu do przetwarzania danych wraz z usługami w zakresie wsparcia teleinformatycznego
- Usługa pełnienia obowiązków Inżyniera Kontraktu dla zadania polegającego na naprawie lub konieczności wykonania od nowa 3 urządzeń multimedialnych, tzw. lornet "oka czasu"
- Opieka serwisowa i powdrożeniowa na oprogramowanie SIMPLE.ERP
- Odnowienie usług asysty technicznej dla posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania ORACLE STANDARD EDITION 2 CPU PERPETUAL
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.