Ogłoszenie z dnia 2023-07-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00202255/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozszczelnienie nawierzchni istniejących parkingów na terenie Miasta Ruda Śląska - Projektuj i Buduj ( 2 części)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RUDA ŚLĄSKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miasta Ruda Śląska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515840
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 6
1.5.2.) Miejscowość: Ruda Śląska
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-709
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ruda-sl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rudaslaska.bip.info.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://rudaslaska.logintrade.net/index.php1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozszczelnienie nawierzchni istniejących parkingów na terenie Miasta Ruda Śląska - Projektuj i Buduj ( 2 części)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-175603a1-ea66-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00313280
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028630/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.23 Rozszczelnienie nawierzchni istniejących parkingów na terenie Miasta Ruda Śląska - projektuj i buduj (2 części - przy ul. Jadwigi Markowej oraz przy ul. Lecha) - powt.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zagospodarowanie wód opadowych wraz z monitoringiem środowiskowym w mieście Ruda Śląska – Chronimy Krople Deszczu - Etap I2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00202255
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AP.271.32.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 258731,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i remont zatoki postojowej dla samochodów osobowych przy ulicy Jadwigi Markowej (w rejonie Targowiska Miejskiego) w Rudzie Śląskiej.Zakres robót będzie obejmował rozbiórkę istniejącej nawierzchni z kształtki betonowej, wymianę krawężników oraz wykonanie zieleńców w zakresie opracowania. Zmiana nawierzchni szczelnej
na nawierzchnię przepuszczalną polega na zastosowaniu nawierzchni z kratki trawnikowej
z PE. Podczas prac projektowych należy określić ewentualną konieczność wymiany gruntu w celu umożliwienia odbioru wód opadowych przez nową nawierzchnię przepuszczalną. W ramach zadania należy wykonać miejsca dla osób niepełnosprawnych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wyodrębnić zjazd indywidualny do bramy bocznej ogrodów działkowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4.1. do SWZ (Program Funkcjonalno-Użytkowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 167628,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i remont zatoki postojowej dla samochodów osobowych przy ulicy Lecha (w rejonie budynku nr 2) w Rudzie Śląskiej. Zakres robót będzie obejmował rozbiórkę istniejącej nawierzchni asfaltowej, wymianę oraz zabudowę krawężników oraz wykonanie zieleńców w zakresie opracowania. Zmiana nawierzchni szczelnej na nawierzchnię przepuszczalną polega na zastosowaniu nawierzchni z kratki trawnikowej z PE. Podczas prac projektowych należy określić ewentualną konieczność wymiany gruntu w celu umożliwienia odbioru wód opadowych przez nową nawierzchnię przepuszczalną. W ramach zadania należy wykonać miejsca dla osób niepełnosprawnych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wyodrębnić drogę dla pieszych, jako przedłużenie istniejącego ciągu od budynku nr 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4.2. do SWZ (Program Funkcjonalno-Użytkowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 91102,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 341140,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych MPRD. Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6410013152
7.3.3) Ulica: Na Łąkach 9
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH MPRD SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH MPRD SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180851,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARSEM Marcin Piaszczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542462428
7.3.3) Ulica: Przyjazna 13/2
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-466
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych ) dla Miejskiego Przedszkola nr 47 z Oddziałami Integracyjnymi w Rudzie Śląskiej przy ul. Szramka 7
- Zakup i dostawa odzieży i obuwia dla pracowników: Pakiet I Zakup i dostawa odzieży ochronnej dla pracowników medycznych Pakiet II Zakup i dostawa koszulek polo i spodni dla pracowników rehabilitacji Pakiet III Zakup i dostawa obuwia ochronnego
- Ustalenie przebiegu granic działek między gruntami tworzącymi brzegi cieków naturalnych a gruntami do nich przyległymi, sporządzenie podziału i projektu podziału oraz map do celów prawnych
- Stwierdzanie zgonów, ustalanie ich przyczyny oraz wystawianie kart zgonu osób zmarłych w granicach administracyjnych Miasta Ruda Śl. - zgodnie z art. 11 ust. 2 ustawy o cmentarzach i chowaniu zmarłych
- Modernizacja energetyczna budynku komunalnego przy ul. Furgoła 9 w Rudzie Śląskiej w ramach Funduszu Odporności (GZM)
- Kompleksowa modernizacja pomieszczeń Oddziału Perinatologii, Ginekologii i Położnictwa na III i IV piętrze budynku "A" Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn. "Budowa przedłużenia ul. Chrzanowskiego od ul. Kilińskiego do ul. Samsonowicza"
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Olsztyn
- "Poprawa bezpieczeństwa oraz komfortu osób przystępujących do egzaminów państwowych na prawo jazdy poprzez przebudowę placu manewrowego oraz zaprojektowanie i budowa zjazdu (...) w Dąbrowie Górniczej
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1548 D Minkowice Oławskie - droga wojewódzka nr 396 - Bystrzyca
- Demontaż 2 wind, zaprojektowanie, montaż i uruchomienie 2-óch, fabrycznie nowych wind, w SZPZLO Warszawa-Ochota CZP, ul. Skarżyńskiego 1, 02-377 W-WA oraz przy ul. Szczęśliwickiej 36, 02-353 W-WA
- Przebudowa kluczowych ciągów dróg gminnych i powiatowych na obszarze Związku Powiatowo - Gminnego "Ziemia Lubaczowska"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.