eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › "Wykonanie przebudowy dachu w budynku gospodarczym w Bukowcu (Gmina Solina) oraz przeprowadzenie prac adaptacyjnych związanych z przebywaniem nietoperzy"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Wykonanie przebudowy dachu w budynku gospodarczym w Bukowcu (Gmina Solina) oraz przeprowadzenie prac adaptacyjnych związanych z przebywaniem nietoperzy”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180378368

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Józefa Piłsudskiego 38

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-001

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 177850044

1.5.8.) Numer faksu: 178521109

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@rzeszow.rdos.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/rdos-rzeszow

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie przebudowy dachu w budynku gospodarczym w Bukowcu (Gmina Solina) oraz przeprowadzenie prac adaptacyjnych związanych z przebywaniem nietoperzy”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22605077-2468-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00313276

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00165629/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wykonanie przebudowy dachu w budynku gospodarczym w Bukowcu (Gmina Solina) oraz przeprowadzenie prac adaptacyjnych związanych z przebywaniem nietoperzy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Ochrona zagrożonych gatunków nietoperzy w ramach sieci Natura 2000 w województwie podkarpackim”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-22605077-2468-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.gov.pl/web/rdos-rzeszow/wpn261232023lbu---wykonanie-przebudowy-dachu-w-budynku-gospodarczym-w-bukowcu-gmina-solina-oraz-przeprowadzenie-prac-adaptacyjnych-zwiazanych-z-przebywaniem-nietoperzy

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e
Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e
Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz
informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do
komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku
załączników, które są zgodnie z ustawą PZP lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów
elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być
opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, podpisem
zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej
wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym
podpisem (typ wewnętrzny).
3. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
4. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
6. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
7. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
8. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
zampub@rzeszow.rdos.gov.pl (nie dotyczy składania ofert).
9. Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP składa się pod rygorem nieważności, w formie
elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
10. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego
podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
11. Wykonawca przygotowuje ofertę zgodnie z SWZ oraz załącznikami udostępnionymi przez Zamawiającego na Platformie e
Zamówienia.
12. Formularz ofertowy podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Rekomendowanym wariantem podpisu jest typ wewnętrzny.
Szczegółowe zasady udostępniania dokumentów zamówienia i komunikacji zostały opisane w SWZ załącznik nr 13

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem przetwarzanych danych osobowych jest Minister Finansów, Funduszy i Polityki Regionalnej, pełniący funkcję Instytucji Zarządzającej Programem Operacyjnym Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 (POIiŚ 2014-2020), z siedzibą przy ul. Wspólnej 2/4, 00-926 Warszawa.
2. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Rzeszowie z siedzibą przy al. Piłsudskiego 38,
35-001 Rzeszów jest podmiotem przetwarzającym dane osobowe na podstawie porozumienia zawartego z administratorem (tzw. procesorem).
3. Dane osobowe przetwarzane będą na potrzeby realizacji POIiŚ 2014-2020,
w szczególności w celu realizacji Umowy o dofinansowanie nr POIS.02.04.00-00-0148/16-03 Projektu „Ochrona zagrożonych gatunków nietoperzy w ramach sieci Natura 2000
w województwie podkarpackim”.
Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w związku z realizacją ciążącego na administratorze obowiązku prawnego (art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO ), w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego znak WPN.261.2.3.2023.LBu dotyczącego „Wykonanie przebudowy dachu w budynku gospodarczym w Bukowcu (Gmina Solina) oraz przeprowadzenie prac adaptacyjnych związanych z przebywaniem nietoperzy”
4. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana związany jest z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencją niepodania danych jest niemożność udziału w postępowaniu.
5. Odbiorcami danych osobowych mogą być:
 podmioty, którym Instytucja Zarządzająca POIiŚ 2014-2020 powierzyła wykonywanie zadań związanych z realizacją Programu, w tym w szczególności podmioty pełniące funkcje Instytucji Pośredniczących i Wdrażających,
 instytucje, organy i agencje Unii Europejskiej (UE), a także inne podmioty, którym UE powierzyła wykonywanie zadań związanych z wdrażaniem POIiŚ 2014-2020,
 podmioty świadczące usługi, w tym związane z obsługą i rozwojem systemów teleinformatycznych oraz zapewnieniem łączności, w szczególności dostawcy rozwiązań IT i operatorzy telekomunikacyjni,
 osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o ustawę z dnia 26 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
 podmioty, którym Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Rzeszowie zawrze umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania nie krócej niż przez okres wskazany w przepisach ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz określony Instrukcją Kancelaryjną Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska i regionalnych dyrekcji ochrony środowiska oraz przez okres wskazany w § 14 ust. 2-5, 7 umowy o dofinansowanie Projektu, tj. dwóch lat od dnia 31 grudnia następującego po złożeniu przez IZ zestawienia wydatków do Komisji Europejskiej, w którym ujęto ostateczne wydatki dotyczące zakończonego Projektu, z zastrzeżeniem konieczności przechowywania dokumentów dla celów kontroli, zgodnie z art. 23 ust. 3 ustawy wdrożeniowej.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje:
‒ prawo do uzyskania informacji;
‒ prawo żądania dostępu do danych osobowych;
‒ prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
‒ prawo do usunięcia danych osobowych (gdy przetwarzanie danych odbywa się na podstawie przesłanki z art. 6 ust. 1 lit. B RODO i jednocześnie upłyną termin, w jakim należy przechowywać Pan/Pani dane);
‒ prawo do ograniczenia przetwarzania danych oraz ich usunięcia;
‒ prawo do przenoszenia danych osobowych;
‒ prawo do wnoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
‒ prawo do wniesienia skargi do PUODO.
8. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy.
9. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego.
10. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Podmiot przetwarzający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
11. W przypadku pytań, kontakt do Inspektora Ochrony Danych Osobowych Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Rzeszowie jest możliwy:
 pod adresem: al. Piłsudskiego 38, 00-315 Rzeszów,
 pod adresem e-mail: iod@rzeszow.rdos.gov.pl
12. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych Ministerstwa właściwego do spraw rozwoju regionalnego (Instytucji Zarządzającej POIiŚ) jest możliwy:
 pod adresem: ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa,
 pod adresem e-mail: IOD@mfipr.gov.pl
13. Dane osobowe nie będą objęte procesem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
14. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WPN.261.2.3.2023.LBu

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

III. Przedmiot zamówienia:

1. Nazwa: „WYKONANIE PRZEBUDOWY DACHU W BUDYNKU GOSPODARCZYM W BUKOWCU (GMINA SOLINA) ORAZ PRZEPROWADZENIE PRAC ADAPTACYJNYCH ZWIĄZANYCH Z PRZEBYWANIEM NIETOPERZY”.

Nazwa obiektu lub robót: Roboty remontowe
Rodzaj przedmiotu zamówienia w rozumieniu ustawy pzp: robota budowlana.

Lokalizacja: Jednostka ewidencyjna: 182105_2, Solina
Obręb: 0005, Bukowiec
działka nr. ewid.: 535/12

2. Nazwy i kody CPV:
Kody CPV: 45111300-1 Roboty rozbiórkowe
Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze
Kody CPV: 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
Roboty remontowe stropu nad przyziemiem
Kody CPV: 45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
Roboty remontowe dachu
Kody CPV: 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej
Wymiana stolarki zewnętrznej
Kody CPV: 45312310-3 Ochrona odgromowa
Instalacja odgromowa
Kody CPV: 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
Remont murów przyziemia
Roboty adaptacyjne na potrzeby nietoperzy
Kody CPV: 45432114-6 Roboty w zakresie podłóg drewnianych
Zabezpieczenie podłogi strychu nieużytkowego
Kody CPV: 45422000-1 Roboty ciesielskie
Budki zewnętrzne i wewnętrzne dla nietoperzy
Kody CPV: 45422000-1 Roboty ciesielskie
Ścianki działowe przyziemia oraz wykonanie okucia okna
Kody CPV: 45262500-6 Roboty murarskie i murowe
"Basen" na wodę
Kody CPV: 45111240-2 Roboty w zakresie odwadniania gruntu
Studnia chłonna
Kody CPV: 45422000-1 Roboty ciesielskie
Schody techniczne na strych nieużytkowy
Kody CPV: 45422000-1 Roboty ciesielskie
"Pomieszczenie pobytu dziennego dla nietoperzy"
Kody CPV: 45422000-1 Roboty ciesielskie
Dodatkowe deskowania ścian szczytowych
Kody CPV: 45262600-7 Różne specjalne roboty budowlane
Płytki marmurowe z grysem dolomitowym, pustaki keramzytowe
Kody CPV: 45422000-1 Roboty ciesielskie
"Schronienie namiotowe"

3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
4. Realizowane roboty budowlane podlegać będą nadzorowi przyrodniczemu, który wykonywać będzie podmiot upoważniony przez Zamawiającego.
5. Szczegóły zakres przedmiotu niniejszego zamówienia precyzują załączniki:
Załącznik nr 9 – projekt budowlany, przedmiar robót, Specyfikacje Techniczne Wykonania
i Odbioru Robót Budowlanych (zwane dalej STWiORB).
6. Zamawiający przewiduje wizję lokalną przed terminem składania ofert. Wobec powyższego, dokonanie wizji lokalnej będzie miało miejsce w dniach 26-27 lipca roku o godz. 10:00 przed budynkiem przeznaczonym do przebudowy. Osoba do kontaktów: Elżbieta Skiba., tel.: 506 529 918.
Zamawiający informuje, iż do złożenia oferty nie jest wymagana obecność w trakcie trwania wizji lokalnej, a jedynie zaleca w niej udział ze względu na szczególne uwarunkowania terenowe
i organizacyjne realizacji roboty budowlanej. Zamawiający nie będzie udzielał w trakcie wizji lokalnej żadnych ustnych wyjaśnień dotyczących zamówienia, odsyłając Wykonawców do przewidzianego ustawą trybu udzielania wyjaśnień treści SWZ.

Termin przeprowadzenia wizji należy uzgodnić z gospodarzem obiektu – Nadleśnictwem Baligród. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca.
7. Wszelkie prace stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia należy wykonać zgodnie
z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem robót oraz pozwoleniami i postanowieniami odpowiednich instytucji.
8. Prace o których mowa w ust. 7 należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, współczesnej wiedzy technicznej i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
Szczegóły zakres przedmiotu niniejszego zamówienia precyzują załączniki:
Załącznik nr 9 – projekt budowlany, przedmiar robót, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zwane dalej STWiORB).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45422000-1 - Roboty ciesielskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostały odrzucone w tym postępowaniu
i których Wykonawcy nie zostali wykluczeni z postępowania (dotyczy to także danych wprowadzonych do wzorów).
2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryteria:
1. Cena,
2. Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady.

1) Cena oferty (C) – waga 80%
Oferent określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie ceny brutto obejmującej kwotę podatku VAT i wszelkie inne koszty, których poniesienie okaże się konieczne w celu należytego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym zakup materiałów budowlanych. Ocena ofert dokonywana będzie według następującego wzoru:

najniższa cena z ofert nie podlegających odrzuceniu
C = ---------------------------------------------------------------------------- x 80
cena brutto oferty badanej

2) Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady (G) – waga 20 %

Do oceny ofert przyjmie się okresy gwarancji jakości i rękojmi za wady nie krótsze niż 60 miesięcy
od daty odbioru końcowego. Kryterium oceniane będzie w następujący sposób:

Okres gwarancji jakości i rękojmi ilość punktów
Okres gwarancji jakości i rękojmi na okres 60 miesięcy 0 pkt
Okres gwarancji jakości i rękojmi na okres 66 miesięcy 5 pkt
Okres gwarancji jakości i rękojmi na okres 72 miesięcy 10 pkt
Okres gwarancji jakości i rękojmi na okres 78 miesięcy 15 pkt
Okres gwarancji jakości i rękojmi na okres 84 i więcej miesięcy 20 pkt

W przypadku zaoferowania okresu gwarancji jakości i rękojmi dłuższego niż 84 miesiące Wykonawca otrzyma maksymalną ilość punktów tj. 20. W przypadku gdy Wykonawca nie uzupełni w formularzu oferty miejsca wskazującego proponowany okres udzielenia gwarancji jakości i rękojmi, Zamawiający przyjmie (wynika to
z formularza oferty), że Wykonawca zaproponował najkrótszy termin gwarancji jakości i rękojmi tj. 60 miesięcy. Wskazanie okresu krótszego niż 60 miesięcy spowoduje odrzucenie oferty.

Wartość punktowa (W) przyznana dla każdej oferty to: suma punktów uzyskanych w kryterium cena – (C), okres gwarancji jakości i rękojmi (G) czyli: W= C + G

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ocenę końcową. Maksymalna ilość punktów do uzyskania 100.

Zamówienie zostanie udzielone temu Wykonawcy, którego Oferta uzyska najwyższą liczbę punktów
w ostatecznej ocenie punktowej.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na wykonane prace

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

5. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym oraz uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;

Zamawiający nie opisuje warunku udziału.

2) Zdolność techniczna lub zawodowa

a) Wiedza i doświadczenie.

Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał w terminie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (tj. prace polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie obiektu kubaturowego w skład których wchodziły mi in. roboty związane z wymianą pokrycia dachu) o wartości brutto min. 320 tys. zł brutto (słownie: trzysta dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).

W postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składając ofertę złożył oświadczenie
o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu (wypełniony Załącznik nr 3 do SWZ).



Warunek ten ma spełniać samodzielnie Wykonawca lub samodzielnie jeden z konsorcjantów (art. 117 ustawy pzp) lub samodzielnie jeden podmiot udostępniający zasoby wiedzy i doświadczenia (na podstawie art. 118 ustawy pzp – składa oświadczenie na Załączniku nr 3A).
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych
z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

Na wezwanie Zamawiającego (art. 274 ust. 1 ustawy pzp), po terminie składania ofert Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona zostanie wezwany do złożenia wykazu potwierdzającego spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu – wg Załącznika nr 5 SWZ.

b) Warunek dysponowania osobami – minimalny zakres kwalifikacji i doświadczenia wymagany od osób skierowanych do realizacji zamówienia.

Wykonawca musi wykazać osoby, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia posiadające kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj. dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno- budowlanej, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2023 r. poz. 551) lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.), tj. osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”).
W postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składając ofertę złożył oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu (wypełniony Załącznik nr 3 do SWZ).
Warunek ten ma spełniać samodzielnie Wykonawca lub samodzielnie jeden z konsorcjantów (art. 117 ustawy pzp) lub samodzielnie jeden podmiot udostępniający zasoby wiedzy i doświadczenia (na podstawie art. 118 ustawy pzp – składa oświadczenie na Załączniku nr 3A).
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych
z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

Na wezwanie Zamawiającego (art. 274 ust. 1 ustawy pzp), po terminie składania ofert Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona zostanie wezwany do złożenia wykazu potwierdzającego spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu – wg Załącznika nr 6 SWZ.

Uprawnienia, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831).

Dopuszcza się uprawnienia równoważne – dla osoby, która posiada uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, uprawnienia lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie i zachowała uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.

W przypadku osób zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane, lub którzy nabyli prawa do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności w oparciu o przepisy prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, a kwalifikacje te zostały uznane na zasadach przewidzianych
w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334).

Wymagane w tym punkcie zdolności techniczne oraz okresy doświadczenia zawodowego, należy liczyć do upływu terminu składania ofert. Wszystkie wymienione powyżej, osoby winny posiadać biegłą znajomość języka polskiego. Zamawiający dopuszcza zmianę tego wymogu wyłącznie
w przypadku, gdy Wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza języka polskiego, który zapewni stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a personelem Wykonawcy,
a także zapewni tłumaczenie na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia, stworzonych zarówno przez Wykonawcę, jak i dostarczonych przez Zamawiającego. Wykonawca zatrudniając tłumacza winien wziąć pod uwagę, iż z uwagi na
złożony zakres przedmiotu zamówienia, tłumacz ten winien być biegły w bezbłędnym i jednoznacznym tłumaczeniu zagadnień technicznych, ekonomicznych i prawnych.

Zamawiający informuje, że wskazane wymogi dotyczące potencjału kadrowego służą do wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca będzie zobowiązany w trakcie realizacji zamówienia zapewnić kadrę, która będzie w stanie wykonać zamówienie i sprostać wymaganiom zawartym w opisie przedmiotu zamówienia także w zakresie zapewnienia osób posiadających uprawnienia, umiejętności i kwalifikacje jakie okażą się konieczne na etapie realizacji prac do ich prawidłowej weryfikacji
i odbioru.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
2. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 1800 zł.
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2
i 3 oraz ust. 2 ustawy pzp.
4. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
5. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.
z 2023r. poz. 462).
6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Nr rachunku: 97 1010 1528 0022 1913 9120 0000
7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
8. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Z treści gwarancji lub poręczeń, musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji lub poręczeniu.
9. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na rachunku Zamawiającego. W przypadku poręczenia lub gwarancji wadium składa się środkiem komunikacji elektronicznej wg wymagań wskazanych
w Załączniku nr 13 SWZ - wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące sposobu komunikacji z Zamawiającym, składania ofert, dokumentów czy wyjaśnień.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
2. Wykonawca wnosi zabezpieczenie przed zawarciem umowy w wysokości 2% ceny ofertowej.
3. Zabezpieczenie może być wnoszone, według wyboru Wykonawcy, w jednej lub w kilku
następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462).
4. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Z treści gwarancji lub poręczeń, musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji lub poręczeniu.
5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
6. Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone
o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy.
7. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w ust. 3.
8. Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości.
9. Zamawiający wpłaca kwoty potrącane na rachunek bankowy w tym samym dniu, w którym dokonuje zapłaty faktury.
10. W przypadku nieprzedłużenia lub niewniesienia nowego zabezpieczenia najpóźniej na 30 dni przed upływem terminu ważności dotychczasowego zabezpieczenia wniesionego w innej formie niż
w pieniądzu, Zamawiający zmienia formę na zabezpieczenie w pieniądzu, przez wypłatę kwoty
z dotychczasowego zabezpieczenia.
11. Wypłata, o której mowa w ust. 10, następuje nie później niż w ostatnim dniu ważności dotychczasowego zabezpieczenia.
12. Zamawiający zwraca część w wysokości 70% zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane.
13. Zamawiający wymaga ustanowienia zabezpieczenia roszczeń z tytułu rękojmi za wady lub gwarancji kwotę w wysokości 30% zabezpieczenia.
14. Kwota, o której mowa w ust. 13, jest zwracana nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady lub gwarancji.
15. W przypadku, gdy przepisy prawa będą wymagać częściowego zwrotu zabezpieczenia w trakcie realizacji umowy, kwota i zasady jego zwrotu będą proporcjonalne do zakończenia danej części przedmiotu zamówienia ustalonego wg harmonogramu rzeczowo-finansowego. Nie dotyczy to jedna zabezpieczenia w wysokości 30% wskazanego w ust. 13.
16. W przypadku złożenia przez Wykonawców występujących wspólnie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji lub poręczenia, dokument ten powinien być wystawiony na wszystkich współpartnerów łącznie.
17. W przypadku wniesienia zabezpieczenia w formie gwarancji lub poręczenia powinno ono zawierać:
1) wskazanie Zamawiającego,
2) wskazanie nazwy zadania,
3) oświadczenie, że jest nieodwołalne, bezwarunkowe, płatne na każde pierwsze, pisemne żądanie Zamawiającego.
Szczegółowy oips zmian umowy został określony w załączniku nr 10 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-04 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę na platformie E-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-04 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-09-01

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.