eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polanica-Zdrój › Budowa ścieżki terenowo- rowerowej typu "Cross Country" wraz z zagospodarowaniem terenu, niezbędną infrastrukturą techniczną, niezbędnymi obiektami budowlanymi i obiektami małej architektury



Ogłoszenie z dnia 2024-05-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa ścieżki terenowo- rowerowej typu „Cross Country” wraz z zagospodarowaniem terenu, niezbędną infrastrukturą techniczną, niezbędnymi obiektami budowlanymi i obiektami małej architektury

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA POLANICA-ZDRÓJ

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717941

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Jarosława Dąbrowskiego 3

1.4.2.) Miejscowość: Polanica-Zdrój

1.4.3.) Kod pocztowy: 57-320

1.4.4.) Województwo: dolnośląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kancelariadskp.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polanica.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00313262

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-05-07

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00286479

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.1.2. Numer referencyjny

Przed zmianą:
CRZP7/2024

Po zmianie:
CRZP/7/2024

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej SWZ mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego, dotyczące:
1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym tzn.
a) Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, co w przypadku wykonawców mających siedzibę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej (RP) oznacza, że są wpisani do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów tzn.
a) ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE
1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej tzn.
a) Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 3.000.000,00 PLN [słownie: trzy miliony zł] w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest UBEZPIECZONY OD ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną, co najmniej: 3.000.000,00 PLN [słownie: trzy miliony zł].
1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej tzn.
a) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej, jeżeli wykaże:
 Wykonanie (zakończenie) w okresie ostatnich pięciu lat przed rozpoczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej [2] dwa zamówienia polegające na wykonaniu robót budowlanych w zakresie budowy ścieżki terenowo rowerowej typu „cross country” lub singletrack lub bike park o długości co najmniej 9 km łącznie
Powyższy warunek będzie spełniony, jeśli dany wykonawca wykonywał wszystkie roboty. Oznacza to, że w przypadku powoływania się wykonawcy na zasoby innego podmiotu lub udział w konsorcjum, podmiot ten musi wykazać wykonanie wszystkich robót. Jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał 1 robotę, a drugi podmiot wykaże także 1 robotę, to warunek nie będzie spełniony.
 Wykonanie co najmniej 1 dokumentacji projektowej technicznej lub wykonawczej w zakresie budowy toru rowerowego typu „pump track” o nawierzchni bitumicznej o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł [dwadzieścia tysięcy zł] w ramach jednego zamówienia.
b) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli ustanowi do kierowania pracami:
 KIEROWNIKA BUDOWY posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi wraz z aktualnym zaświadczeniem przynależności do izby. Kierownik budowy musi posiadać doświadczenie polegające na kierowaniu robotami przy budowie min. 3 pumptracków (zgodnie z SST 16)
 KIEROWNIKA ROBÓT DROGOWYCH posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń do kierowania robotami drogowymi wraz z aktualnym zaświadczeniem przynależności do izby. Kierownik robót drogowych musi posiadać min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami (zgodnie z SST 16)
 KIEROWNIKA ROBÓT ELEKTRYCZNYCH posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń do kierowania robotami tj. sieci, instalacje i urządzenia elektryczne i elektroenergetyczne wraz z instalacjami i urządzeniami teletechnicznymi, wraz z aktualnym zaświadczeniem przynależności do izby.
 KIEROWNIKA ROBÓT SANITARNYCH posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń do kierowania robotami tj. sieci i instalacje wodociągowe i kanalizacyjne wraz z aktualnym zaświadczeniem przynależności do izby.
 Kierownik budowy i kierownicy robót muszą być członkami okręgowej izby inżynierów budownictwa (i mieć aktualne zaświadczenie z tej izby). Muszą posiadać ww. uprawnienia lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa.
 W przypadku oferty wspólnej wykonawców warunek można spełnić łącznie.
c) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że sam posiada i/lub dysponuje w razie potrzeby następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi, zgodnie z ustawą Prawo budowlane, uprawnienia do projektowania w specjalności:
 PROJEKTANT PROJEKTU WARSZTATOWEGO W ZAKRESIE PUMP TRAC posiadający uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej bez ograniczeń wraz z aktualnym zaświadczeniem przynależności do izby. Projektant musi posiadać doświadczenie polegające na zaprojektowaniu co najmniej 1 toru rowerowego typu „pumptrack”, który został poprawnie zrealizowany na podstawie tego projektu. Minimalny staż projektowy 36 miesięcy.
Uwagi:
 Staż projektowy ustala się licząc miesiące kalendarzowe łącznie z miesiącem oraz rokiem uzyskana uprawnień do dnia złożenia oferty włącznie.
 W przypadku legitymowania się uprawnieniami wydanymi na podstawie przepisów poprzednio obowiązujących zakres uprawnień powinien odpowiadać ww. specjalnościom.

Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej SWZ mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego, dotyczące:
1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym tzn.
a) Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, co w przypadku wykonawców mających siedzibę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej (RP) oznacza, że są wpisani do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów tzn.
a) ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE
1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej tzn.
a) Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 3.000.000,00 PLN [słownie: trzy miliony zł] w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest UBEZPIECZONY OD ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną, co najmniej: 3.000.000,00 PLN [słownie: trzy miliony zł].
1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej tzn.
a) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej, jeżeli wykaże:
 Wykonanie (zakończenie) w okresie ostatnich pięciu lat przed rozpoczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej [2] dwa zamówienia polegające na wykonaniu robót budowlanych w zakresie budowy ścieżki terenowo rowerowej typu „cross country” lub singletrack lub bike park o długości co najmniej 9 km łącznie.
Powyższy warunek będzie spełniony, jeśli dany wykonawca wykonywał wszystkie roboty. Oznacza to, że w przypadku powoływania się wykonawcy na zasoby innego podmiotu lub udział w konsorcjum, podmiot ten musi wykazać wykonanie wszystkich robót. Jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał 1 robotę, a drugi podmiot wykaże także 1 robotę, to warunek nie będzie spełniony.
 Wykonanie i prawidłowe ukończenie minimum jednego zamówienia w formule "zaprojektuj i wybuduj" którego przedmiotem był tor rowerowy typu pumptrack o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto bez podziału na to jaka część tej kwoty obejmuje część projektową, a jaka część wykonawczą oraz miał nie mniejsze wymiary niż tor wymagany przez Zamawiającego: długość toru nie mniej niż 200mb i powierzchnia nawierzchni asfaltowej nie mniej niż 450m2.
b) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli ustanowi do kierowania pracami:
 KIEROWNIKA BUDOWY posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi wraz z aktualnym zaświadczeniem przynależności do izby. Kierownik budowy musi posiadać doświadczenie polegające na kierowaniu robotami przy budowie min. 3 pumptracków (zgodnie z SST 16)
 KIEROWNIKA ROBÓT DROGOWYCH posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń do kierowania robotami drogowymi wraz z aktualnym zaświadczeniem przynależności do izby. Kierownik robót drogowych musi posiadać min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami (zgodnie z SST 16)
 KIEROWNIKA ROBÓT ELEKTRYCZNYCH posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń do kierowania robotami tj. sieci, instalacje i urządzenia elektryczne i elektroenergetyczne wraz z instalacjami i urządzeniami teletechnicznymi, wraz z aktualnym zaświadczeniem przynależności do izby.
 KIEROWNIKA ROBÓT SANITARNYCH posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń do kierowania robotami tj. sieci i instalacje wodociągowe i kanalizacyjne wraz z aktualnym zaświadczeniem przynależności do izby.
 Kierownik budowy i kierownicy robót muszą być członkami okręgowej izby inżynierów budownictwa (i mieć aktualne zaświadczenie z tej izby). Muszą posiadać ww. uprawnienia lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa.
 W przypadku oferty wspólnej wykonawców warunek można spełnić łącznie.
c) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że sam posiada i/lub dysponuje w razie potrzeby następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi, zgodnie z ustawą Prawo budowlane, uprawnienia do projektowania w specjalności:
 PROJEKTANT PROJEKTU WARSZTATOWEGO W ZAKRESIE PUMP TRAC posiadający uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej bez ograniczeń wraz z aktualnym zaświadczeniem przynależności do izby. Projektant musi posiadać doświadczenie polegające na zaprojektowaniu co najmniej 1 toru rowerowego typu „pumptrack”, który został poprawnie zrealizowany na podstawie tego projektu. Minimalny staż projektowy 36 miesięcy.
Uwagi:
 Staż projektowy ustala się licząc miesiące kalendarzowe łącznie z miesiącem oraz rokiem uzyskana uprawnień do dnia złożenia oferty włącznie.
 W przypadku legitymowania się uprawnieniami wydanymi na podstawie przepisów poprzednio obowiązujących zakres uprawnień powinien odpowiadać ww. specjalnościom.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-05-15 12:00

Po zmianie:
2024-05-17 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-05-15 13:00

Po zmianie:
2024-05-17 13:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-06-13

Po zmianie:
2024-06-15

SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE

§17
Zmiana Umowy
5. Zmiany umowy są także dopuszczalne:
1) w przypadku zmiany stawki podatku o towarów i usług (VAT) – cena netto pozostanie bez zmian, natomiast cena brutto podlega automatycznej waloryzacji od dnia zmiany stawiki VAT;
2) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,,
3) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1342).
6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 5 pkt 1 zmiana obowiązywać będzie od dnia wprowadzenia zmian w przepisach.
7. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 5 pkt 2-4 dopuszcza się zmianę nominalnej wartości umowy brutto określonej w § 10 ust. 1 oraz zmianę cen jednostkowych wynikających z oferty Wykonawcy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę i zostaną one udokumentowane przez Wykonawcę poprzez przedstawienie szczegółowej kalkulacji kosztów wskazujących jaki wpływ miał ten wzrost przedmiotowych wartości na koszty wykonania tego zamówienia, a Zamawiający zaakceptuje powyższą kalkulację. W treści kalkulacji Wykonawca zobowiązany jest w szczególności przedstawić zestawienie wynagrodzeń wszystkich pracowników oraz wszystkich osób zatrudnionych na podstawie umów cywilno-prawnych i umów o pracę oddelegowanych do realizacji Umowy u Zamawiającego wraz ze składkami ZUS i innymi obciążeniami publiczno-prawnymi. Strony zgodnie oświadczają, iż Zamawiający uprawniony jest do żądania dodatkowych wyjaśnień przez Wykonawcę do złożonej kalkulacji, przedstawienia dodatkowych dokumentów potwierdzających prawdziwość przedstawionych danych oraz składania zastrzeżeń do złożonych dokumentów, żądania wprowadzania do przedstawionej kalkulacji uwzględniających zastrzeżenia Zamawiającego. W przypadku złożenia wniosku o dokonanie zmian opisanych w ustępie 5 pkt 2-4 Zamawiający w terminie 30 dni od daty złożenia dokumentów może zgłosić zastrzeżenia do złożonych dokumentów lub złożyć wniosek o ich wyjaśnienie. Niezależnie od zastrzeżonego terminu Zamawiający uprawniony jest do żądania dalszych wyjaśnień i uzupełnień jeśli uzupełnione dokumenty lub wyjaśnienia są niewystarczające do podjęcia decyzji w przedmiocie wnioskowanej zmiany. Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia dokumentów lub złożenia wyjaśnień w terminie 7 dni od daty wystąpienia z takim wnioskiem przez Zamawiającego. Nie uzupełnienie dokumentów lub nie złożenie wyjaśnień w wyznaczonym terminie powoduje, iż Zamawiający podejmie decyzję na podstawie posiadanych dokumentów. Decyzja w sprawie złożonego wniosku o wprowadzenie zmian opisanych w ust. 5 pkt 2 – 4 powinna zostać podjęta w terminie dwóch miesięcy od daty przekazania przez Wykonawcę wniosku o zmianę wraz z dokumentami uzasadniającymi tą zmianę.
8. W przypadku uznania wniosku o wprowadzenie zmiany za zasadny Strony w terminie 30 dni zawrą aneks do Umowy.
9. Zmiana wysokości wynagrodzenia w oparciu o przesłanki określone w ustępie 5 pkt 2 – 4 obowiązywać będzie od dnia podpisania aneksu, o którym mowa w ust. 5.W celu dokonania zmiany zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę, zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.