eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Opracowanie Studium Wykonalności dla Projektu "Integracja państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego" w ramach Programu FERC.



Ogłoszenie z dnia 2023-07-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie Studium Wykonalności dla Projektu „Integracja państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego” w ramach Programu FERC.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Urząd Geodezji i Kartografii

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012276098

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żurawia 6/12

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-926

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyr.generalny@gugik.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gugik.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gugik.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Geodezja i kartografia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie Studium Wykonalności dla Projektu „Integracja państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego” w ramach Programu FERC.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a34639bd-2215-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00313254

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00309596

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BDG-ZP.2610.15.2023.KN

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem Zamówienia jest Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Studium Wykonalności oraz przygotowanie pozostałej dokumentacji niezbędnej do złożenia przez Zamawiającego wniosku w procesie aplikacyjnym dla Projektu „Integracja danych i usług państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego” (dalej: „Integracja Pzgik”), podczas postępowania konkursowego w ramach Programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021 – 2027 (Program FERC), Priorytet II „Zaawansowane usługi cyfrowe”, Działanie 2.1 „Wysoka jakość i dostępność e-usług publicznych”.
Zakres prac Wykonawcy w ramach Przedmiotu Umowy obejmie również aktualizację ww. dokumentów na etapie oceny wniosku o dofinansowanie przez Instytucję Pośredniczącą. Aktualizacja polegać będzie na dostosowaniu treści dokumentów do uwag i zaleceń zgłoszonych w procesie oceny wniosku o dofinansowanie na każdym etapie oceny.
2. Studium Wykonalności jest dokumentem wymaganym do dokumentacji aplikacyjnej i będzie stanowić załącznik do wniosku o dofinansowanie projektu ze środków europejskich w ramach Programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021 – 2027.
3. Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ, a warunki płatności określone są we Wzorze umowy (Załącznik nr 2 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79311400-1 - Usługi badań ekonomicznych

71621000-7 - Usługi w zakresie analizy lub konsultacji technicznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.