eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa urządzenia RTG dwugeneratorowego do prześwietlania przesyłek pocztowych



Ogłoszenie z dnia 2021-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzenia RTG dwugeneratorowego do prześwietlania przesyłek pocztowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022972

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dolna Wilda 80A

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-501

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 61 858 61 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.poznan@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolskie.kas.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa urządzenia RTG dwugeneratorowego do prześwietlania przesyłek pocztowych

2.4.) Identyfikator postępowania: 5b073098-29d0-4570-aaee-eb18a03eda50

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00313226

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00020064/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup stacjonarnego RTG do kontroli paczek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3001-ILZ.260.17.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 271164,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia RTG dwugeneratorowego do prześwietlania przesyłek pocztowych. wraz z:
1) przeszkoleniem użytkowników urządzenia RTG;
2) przygotowaniem wszelkiej niezbędnej dokumentacji celem uzyskania przez Zamawiającego właściwych decyzji Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na uruchomienie I stosowanie zamontowanego urządzenia RTG, zgodnie z przepisami ustawy dnia 29 listopada 2000 r. – Prawo atomowe (Dz. U. z 2021 r. poz. 623 z późn. zm.), dalej „prawo atomowe”.
3) wykonywaniem w okresie udzielonej gwarancji serwisu gwarancyjnego, konserwacji, przeglądów technicznych oraz kontroli, w tym kontroli dozymetrycznej;
2. Przez dostawę należy rozumieć nabycie urządzenia RTG, które obejmuje rozmieszczenie oraz instalację w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, tj. w Oddziale Celnym MTP w Poznaniu przy ul. Głogowskiej 17, pomieszczenie nr 23/1.
3. Przedmiot zamówienia Zamawiający podzielił na dwa etapy, które musi zrealizować Wykonawca:
1) Etap I (termin realizacji od dnia podpisania umowy w ciągu 60 dni kalendarzowych) obejmuje następujące obowiązki do zrealizowania przez Wykonawcę:
a) dostawę urządzenia, jego montaż i próbne uruchomienie; niezbędne do przeprowadzenia wszystkich testów, o których mowa poniżej;
b) przeprowadzenie wszystkich wymaganych testów, w tym testów skuteczności uruchomienia urządzenia, pomiarów, z wynikiem pozytywnym;

2) Etap II (do zrealizowania po zakończeniu etapu I potwierdzonego stosownym protokołem bez uwag Zamawiającego) obejmuje następujące obowiązki do zrealizowania przez Wykonawcę:
a) przygotowanie, najpóźniej w ciągu 7 dni kalendarzowych od zakończenia Etapu I potwierdzonego protokołem odbioru przez Zamawiającego bez uwag Zamawiającego wniosku (wraz ze wszystkimi niezbędnymi załącznikami) do Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki o wyrażenie zgody na stosowanie przez Zamawiającego zamontowanego urządzenia RTG, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3.2 SWZ;
b) wsparcie Zamawiającego w postępowaniu przed Prezesem Państwowej Agencji Atomistyki dotyczącym uzyskania przez Zamawiającego zezwolenia na stosowanie urządzenia (konkretnego modelu i typu), który zaoferował wykonawca Zamawiającemu, w konkretnej lokalizacji Zamawiającego, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3.2 SWZ. Przez wsparcie Zamawiającego w postępowaniu przed Prezesem Państwowej Agencji Atomistyki Zamawiający rozumie przygotowanie przez wykonawcę propozycji odpowiedzi, wyjaśnień, których będzie musiał udzielić Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu, jeżeli Prezes Państwowej Agencji Atomistyki się o nie zwróci (w tym także ewentualne poprawienie złożonych dokumentów lub przygotowanie dodatkowych dokumentów, których zażądał Prezes Państwowej Agencji Atomistyki),
Wynikiem działania i wsparcia wykonawcy, powinno być otrzymanie przez Zamawiającego decyzji Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki zawierającej bezwarunkową i nieograniczoną (umożliwiającą pełne wykorzystanie przez Zamawiającego wszystkich funkcjonalności dostarczonego i uruchomionego urządzenia RTG) zgodę na stosowanie przez Zamawiającego dostarczonego, zamontowanego i uruchomionego przez wykonawcę urządzenia (konkretnego modelu i typu) w konkretnej lokalizacji Zamawiającego, wskazanej w pkt 3.2.
c) przeszkolenie wszystkich pracowników Zamawiającego w ramach szkoleń, o których mowa w § 2 ust. 10 i 11 Załącznika Nr 6 do SWZ Projektowane postanowienia umowy. Przeszkolenie wszystkich pracowników Zamawiającego nastąpi po uzyskaniu przez Zamawiającego decyzji, o której mowa powyżej.
Za zakończenie etapu II strony zgodnie uznają przeszkolenie wszystkich pracowników Zamawiającego w ramach Szkoleń, o których mowa powyżej.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38582000-8 - Rentgenowskie urządzenia przeglądowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 192210,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 499380,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 192210,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAE Oświetlenie i Zabezpieczenia Sp. z o.o. / Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141394981

7.3.3) Ulica: ul. Ludwika Narbutta 83 lok. U1

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-524

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 192210,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.