eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Dostawa plotera wraz z instalacją i uruchomieniem na potrzeby PODGiK w Otwocku wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych oraz szkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi



Ogłoszenie z dnia 2021-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa plotera wraz z instalacją i uruchomieniem na potrzeby PODGiK w Otwocku wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych oraz szkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Otwocki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268681

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Górna 13

1.5.2.) Miejscowość: Otwock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat-otwocki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.powiat-otwocki.pl/886,zamowienia-o-wartosci-powyzej-130-000-zl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-51ff739c-4911-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa plotera wraz z instalacją i uruchomieniem na potrzeby PODGiK w Otwocku wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych oraz szkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51ff739c-4911-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00312919

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001754/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00275560/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SAI.272.1.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 182601,63 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 46341,47 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa plotera wraz z instalacją i uruchomieniem na potrzeby Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Otwocku wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych oraz szkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi . Ploter -1 szt typ kolorowy , atramentowy Szczegółowy opis stanowi załącznik do SWZ. Przedmiot dostawy ma być: fabrycznie nowy, oznakowany, sprawny technicznie, bezpieczny, gotowy do pracy, kompletny tj. posiadający wszelkie akcesoria,przewody, kable niezbędne do jego instalacji i użytkowania. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć we własnym zakresie i na k własny koszt przedmiot zamówienia pod adres wskazany przez Zamawiającego. Wykonawca odpowiada za dostarczony asortyment w czasie transportu, a w przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody.
Materiały eksploatacyjne do Plotera . Zamawiający wymaga dostarczenia wolnego od wad fizycznych i prawnych, fabrycznie nowego, nieregenowanego zestawu tuszy o pojemności min 500 ml każdy. zestaw tuszy powinien zawierać minimum 5 tuszy po jednym , każdy w innym kolorze min. 500 ml każdy. Wymaga się żeby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały termin przydatności nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia dostawy. Wykonawca gwarantuje , że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatycyjnych nie spowoduje utraty gwarancji na urządzeniach do których są przeznaczone. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia urządzeń Zamawiającego powstałe w wyniku niewłaściwej jakości dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych. W przypadku uszkodzenia urządzenia spowodowanego zastosowaniem materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawce , Zamawiający może zlecić wykonanie ekspertyzy serwisowi urządzenia drukującego. W przypadku stwierdzenia przez serwis że powodem uszkodzenia urządzenia jest stosowany materiał eksploatacyjny, całkowitym kosztem przywrócenia sprawności urządzenia ( tj. kosztem wykonania ekspertyzy, kosztem transportu uszkodzonego urządzenia oraz kosztami wymienionych części i i naprawy) zostanie obciążony Wykonawca. Zamawiający nie dopuszcza dostarczenia dodatkowych materiałów eksploatacyjnych posiadających tzw. pojemności startowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30192113-6 - Wkłady drukujące

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, na podstawie art. 255 pkt. 7 ustawy Pzp, w związku z art. 263 ustawy Pzp unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza tj. Marcovo Sp. z o.o. Sp. K., uchylił się od zawarcia umowy, tj. pisemnie w dniu 13.12.2021r. odmówił podpisania umowy z uwagi na brak dostępności urządzenia u producenta. Zamawiający działając na podstawie art. 263 ustawy Pzp dokonał ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców, w wyniku czego Zamawiający wezwał Wykonawcę tj. Nbit Jarosław Jenczmionka Sp. z o.o. do podpisania umowy. Wykonawca Nbit uchylił się od zawarcia umowy, tj. pisemnie w dnu 13.12.2021r. odmówił podpisania umowy z uwagi na brak urządzenia w kanałach dystrybucji w Polsce. Ponadto poinformował w piśmie, że dostępność urządzenia powinna być zapewniona dopiero w I kwartale 2022 roku.
Biorąc pod uwagę, że w niniejszym postępowaniu zostały złożone tylko 2 oferty Wykonawców:
Marcovo Sp. z o.o. Sp. K (który odstąpił od podpisania umowy) i Nbit Jarosław Jenczmionka Sp. z o.o. (który odstąpił od podpisania umowy), Zamawiający unieważnia postępowanie pn.
„Dostawa plotera wraz z instalacją i uruchomieniem na potrzeby Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Otwocku wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych oraz szkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi”.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54919,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56260,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.