Ogłoszenie z dnia 2024-05-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00274021/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa oleju napędowego przeznaczonego do ciągników i samochodów w PZDR nr 2 z siedzibą w Sielinku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielkopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639660210
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sieradzka 29
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-163
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wodr.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodr.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://patformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa oleju napędowego przeznaczonego do ciągników i samochodów w PZDR nr 2 z siedzibą w Sielinku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0da0df0-f341-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00312910
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00274021
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KOP.261.07.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 64800,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania jest zakup i dostawa 9000 litrów oleju napędowego przeznaczonego do ciągników i samochodów w PZDR nr 2 z siedzibą w Sielinku
Zakup i dostawa zrealizowane zostaną etapami, w zależności od potrzeb. Dostawy realizowane będą na pisemne zawiadomienie przez Zamawiającego. Zamówienia mogą być również składane telefonicznie lub poprzez wiadomość e-mail. Wielkość zamówienia może ulec zmianie, w zależności od potrzeb. Zamawiający nie ponosi z tego tytułu dodatkowych zobowiązań finansowych.
Czas dostawy od momentu zamówienia max. 3 dni, dostawy będą realizowane w ilościach 2000 – 2500 l zgodnie z zamówieniem na adres PZDR nr 2 Sielinku ul. Parkowa 2 64-330 Opalenica.
Olej napędowy musi spełniać wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych do paliw ciekłych (Dz. U. z dnia 23 października 2015, poz.1680) oraz wymagania Polskiej Normy PN-EN 590. W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy, Wykonawca dostarczy paliwa zgodne ze zmienionymi normami.
Dostawa oleju następować będzie transportem Wykonawcy (autocysterna z pompą dostosowaną do transportu oleju napędowego) na koszt i ryzyko Wykonawcy. Cysterna musi posiadać legalizowany licznik do wydawania paliwa oraz wąż z możliwością podania paliwa na odległość z odpowiednimi przyłączami do tankowania zbiorników.
Wraz z każdorazową dostawą Wykonawca ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu świadectwo jakości, które należy złożyć nie później niż z fakturą.
W okresie zimowym Wykonawca winien zabezpieczyć zamianę paliwa ON (Ekodiesel) z letniego na zimowy. Przez okres zimowy należy rozumieć okres od 16 listopada do 28 lutego.
Zamawiającemu przysługuje prawo do zmian ilościowych dostawy rocznej tj. podane wielkości zapotrzebowania Zamawiającego na paliwa mogą ulec zwiększeniu, bądź zmniejszeniu, jednakże maksymalnie o 20 %.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57453,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57674,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57453,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAC-BENZ Maciej i Barbara Kłaczkiewicz Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7870006668
7.3.4) Miejscowość: Szamotuły
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MAC-BENZ" MACIEJ I BARBARA KŁACZKIEWICZ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"MAC-BENZ" MACIEJ I BARBARA KŁACZKIEWICZ SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57453,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego
- Zakup i dostawa Aparatu do diagnostyki urodynamicznej na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Dostawa pojazdu typu furgon do przewozu 9 osób wraz z kierowcą - uczestników projektu wraz z opiekunami
- Dostawa samochodu terenowego 5-osobowego typu PICKUP, z napędem 4x4
- Dostawa przedmiotów i elementów umundurowania
- TPm-45/24 Remont 10 łazienek w budynku Domu Studenckiego MEDYK Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu przy ul. Rokietnickiej 4
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezgotówkowy zakup paliw dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Tomaszowie Lubelskim (I) w 2024r
- Sukcesywna dostawa paliw ciekłych oraz gazu LPG na potrzeby Gminnego Zakładu Usług Komunalnych w Łęczycach - tankowanie na stacji paliw
- Sukcesywna dostawa paliwa ciekłego ON na potrzeby Gminnego Zakładu Usług Komunalnych w Łęczycach - tankowanie do zbiornika
- Dostawa oleju napędowego ON-B0 dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Biłgoraju - maj 2024
- Całodobowo i we wszystkie dni tygodnia obsługa Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w zakresie tankowania samochodów w paliwa płynne i gazowe oraz mycie samochodów .
- Dostawa produktów i paliwa z ropy naftowej.
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.