Ogłoszenie z dnia 2024-05-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00251924/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-20
- 2024/BZP 00254479/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA WIEŻY WIDOKOWEJ PRZY ŚCIEŻCE W KORONACH DRZEW W CIĘŻKOWICACH WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CIĘŻKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661151
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tysiąclecia 19
1.5.2.) Miejscowość: Ciężkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-190
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146285840
1.5.8.) Numer faksu: 146285820
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ciezkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugciezkowice
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ciezkowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BUDOWA WIEŻY WIDOKOWEJ PRZY ŚCIEŻCE W KORONACH DRZEW W CIĘŻKOWICACH WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47a0b0d8-e68b-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00312763
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018537/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa wieży widokowej przy ścieżce w koronach drzew w Ciężkowicach wraz z infrastrukturą towarzyszącą
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00251924
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GI.271.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3294436,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „BUDOWA WIEŻY WIDOKOWEJ PRZY ŚCIEŻCE W KORONACH DRZEW W CIĘŻKOWICACH WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ”.
Zakres przedmiotowy przedsięwzięcia realizowany będzie w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, który obejmuje opracowanie projektu budowlanego i realizację robót budowlano – montażowych w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego.
2. Zakres zamówienia:
ZAKRES PODSTAWOWY:
Prace projektowe:
1) opracowanie projektu budowlanego budowy wieży widokowej z windą i zjeżdżalniami i ogrodzeniem okalającym wieżę (projekt zagospodarowania działki, projekt architektoniczno – budowlany oraz projekt techniczny), poprzedzone uzyskaniem odpowiednich warunków technicznych zasilania w media i innych niezbędnych opracowań, w tym materiałów niezbędnych do projektowania,
2) opracowanie projektu budowlanego budowy obiektów pomocniczych i zagospodarowania terenów zielonych wraz z ogrodzeniem terenu inwestycji (projekt zagospodarowania działki, projekt architektoniczno – budowlany oraz projekt techniczny), poprzedzone uzyskaniem odpowiednich warunków technicznych zasilania w media i innych niezbędnych opracowań, w tym materiałów niezbędnych do projektowania,
3) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień, ekspertyz i decyzji administracyjnych wraz z uiszczeniem opłat z tym związanych,
4) opracowanie projektu wykonawczego niezbędnego do prowadzenia robót budowlanych, oraz niezbędnych rysunków warsztatowych,
5) opracowanie projektu gospodarki zielenią,
6) wykonanie przedmiarów, kosztorysów i szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
7) opracowaniu Informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
8) wykonanie elektronicznej wersji w/w projektów i opracowań, wszystkich opinii, uzgodnień i decyzji w wersji edytowalnej oraz w formacie PDF na płycie CD,
9) opracowanie projektu organizacji robót,
10) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych i wymaganych przepisami prawa uzgodnień, pozwoleń i decyzji (w tym pozwolenia na budowę) oraz dokonania zgłoszeń robót budowlanych i innych koniecznych do prawidłowej realizacji robót budowlanych,
11) przeniesienie praw autorskich oraz sprawowanie nadzoru autorskiego,
Roboty budowlane:
Budowa wieży widokowej z windą i zjeżdżalniami:
1) roboty przygotowawcze, w tym roboty pomiarowe,
2) przebudowa sieci technicznych (w razie konieczności),
3) wykonaniu niezbędnych remontów i przekładek sieci infrastruktury podziemnej (w przypadku zaistnienia takiej konieczności),
4) budowa instalacji zewnętrznej elektroenergetycznej (zasilanie wieży) i monitoringu terenu (integracja z systemem monitoringu ścieżki w koronach drzew),
5) budowa wieży widokowej,
6) montaż windy,
7) montaż zjeżdżalni z nawierzchnią bezpieczną oraz z systemem dostępu w postaci bramek wejściowych z czytnikami biletów (integracja z systemem biletowym na ścieżce w koronach drzew) tj. podesty obsługujące zjeżdżalnie mają być wyposażone w bramki wejściowe
z czytnikami biletów,
8) budowa ogrodzenia okalającego wieżę z systemem dostępu w postaci bramek wejściowych z czytnikami biletów (integracja z systemem biletowym na ścieżce w koronach drzew),
9) budowa przyłącza i instalacji wodociągowej
10) roboty wykończeniowe,
11) wykonanie instalacji niezbędnych do obsługi wieży widokowej,
12) uporządkowanie terenu,
13) budowa nawierzchni utwardzonych w obrębie ogrodzenia okalającego ścieżkę,
14) wykonanie dokumentacji powykonawczej obiektu i przekazanie jej Zamawiającemu,
15) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu.
ZAKRES OPCJONALNY:
Budowa obiektów pomocniczych i zagospodarowanie terenów zielonych
1) budowa instalacji zewnętrznej elektroenergetycznej oświetlenia terenu,
2) budowa obiektów małej architektury z dedykowanymi instalacjami,
3) budowa ogrodzenia wokół wieży z brama wjazdową (ogrodzenie terenu objętego opracowaniem),
4) wykonanie podbudowy i nawierzchni ścieżek wraz z placem pod food-tracki;
5) wykonanie humusowania, obsianie i nasadzenia,
6) wykonanie instalacji wodociągowej (służącej utrzymaniu obiektu w czystości);
7) wykonanie elementów małej architektury w tym ławek,
8) wykonanie nasadzeń zieleni wysokiej - drzew, zieleni niskiej - krzewów oraz zieleni ozdobnej komponowanej,
9) wykonanie ścieżek z poszerzeniami pod ławki,
10) wykonanie dokumentacji powykonawczej obiektu i przekazanie jej Zamawiającemu,
11) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu.
3. W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, zgodnie z art. 441 ust. 1 PZP. Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie opisanym poniżej;
a) Zamawiający może z opisanego w SWZ prawa opcji skorzystać lub skorzystać w części;
b) Szczegółowy zakres zamówienia objęty prawem opcji obejmuje roboty opisane powyżej tzw. ZAKRES OPCJONALNY.
c) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego;
d) Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać, zawierającego zakres prac podlegających realizacji w ramach przedmiotowego uprawnienia Zamawiającego;
e) Termin wykonania zamówienia objętego prawem opcji mieści się w terminie realizacji umowy określonym w Rozdziale 3 SWZ;
f) Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego;
g) zakres przysługującego Zamawiającemu prawa opcji może obejmować realizację prac do wartości określonych w formularzu oferty (załącznik nr 2 do SWZ) i dodatkowo potwierdzonych w Wykazie Cen (stanowiącym załącznik do umowy);
h) Maksymalną wartość zamówienia objętego opcją stanowić będzie nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Zakres robót w ramach zamówienia objętego opcją został dodatkowo określony w załączniku nr 3 do SWZ;
i) Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w okresie do 8 miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy pod warunkiem zabezpieczenia dodatkowych środków finansowych na realizacje robót budowlanych.
4. Zamawiający umożliwia przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca robót, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji i rozliczenia przedmiotu umowy. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie wykonawca.
5. W ramach zamówienia należy wykonać prace projektowe, roboty budowlane i czynności określone w dokumentacji projektowej, decyzjach i warunkach oraz prace i czynności pomocnicze i przygotowawcze niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. prowadzenie obsługi geodezyjnej, wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy podłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie niezbędnej dokumentacji dotyczącej realizowanych prac, itp., a także prace porządkowe terenu w rejonie realizacji robót. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić prace zgodnie z dokumentacją projektową, w tym zgodnie z wszystkimi decyzjami, postanowieniami, uzgodnieniami i warunkami. W przypadku konieczności zajęcia pasa drogowego Wykonawca jest zobowiązany uzyskać od zarządcy drogi decyzję o zajęciu pasa drogowego, opracować i uzgodnić projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych w pasie drogowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
71351000-3 - Usługi planowania geologicznego, geofizycznego i inne usługi naukowe
71355000-1 - Usługi pomiarowe
71356000-8 - Usługi techniczne
71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie przedszkola ze żłobkiem w gminie Komarów-Osada - ETAP I
- Nadbudowa budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łomży Filii w Wysokiem Mazowieckiem o piętro oraz modernizacja (przebudowa) parteru
- Przebudowa oddziału przedszkolnego SP Jacków
- Roboty remontowe korytarza, łazienki na parterze, sali informatycznej oraz Roboty remontowe łazienek uczniów w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- Poprawa dostępności komunikacyjnej - przebudowa DP 3021D Mikoszów - Karszów
- Bieżące utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu nowodworskiego
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.