Ogłoszenie z dnia 2023-07-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00263718/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Demontaż, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Szemud
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szemud
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675422
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Samorządowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Szemud
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-217
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 58 739 73 39
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szemud.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szemud.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szemud1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Demontaż, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Szemud2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa9531e6-0c2c-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00312670
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023934/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Demontaż, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Szemud
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00263718
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/3/13/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 175681,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie prac związanych z usuwaniem oraz unieszkodliwianiem wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Szemud, zgodnie z Programem usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest dla Gminy
Szemud w ramach przedmiotowego zadania.
2. Zakres prac obejmuje:
a) Demontaż, transport, zabezpieczenie i unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest w ilości ok. 206,881Mg,
b) Transport, zabezpieczenie i unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest – w ilości ok. 70,562 Mg.
Ww. ilość odpadów, które powstaną wskutek realizacji zamówienia, może ulec zmianie w przypadku zaistnienia przeszkód w realizacji zamówienia, pozostających po stronie właścicieli nieruchomości biorących udział w zamówieniu (np. rezygnacji), bądź w przypadku błędnego oszacowania ilości odpadów azbestowych, które powstaną w wyniku realizacji zamówienia.
c) Opracowanie wstępnego harmonogramu prac w kontakcie z właścicielami posesji w oparciu o załączony, do umowy, wykaz nieruchomości (zał. nr 1), z których należy usunąć azbest oraz uzgodnieniu ww. harmonogramu z Zamawiającym, w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy. Harmonogram prac może ulec zmianie wyłącznie w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz właścicielami nieruchomości, które biorą udział w zamówieniu, w przypadku, gdy wystąpią niesprzyjające warunki
atmosferyczne uniemożliwiające realizację zamówienia bądź wystąpią inne okoliczności leżące po stronie właścicieli nieruchomości, uniemożliwiające wykonanie zamówienia, zgodnie z przyjętym harmonogramem. O każdej przeszkodzie uniemożliwiającej terminową realizację zamówienia, zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający zobowiązują informować się
wzajemnie, drogą elektroniczną, najpóźniej w dniu wystąpienia przeszkody.
d) Wykonanie dokumentacji zdjęciowej przed oraz po zakończeniu zadania dla każdej z posesji, na których usuwany był azbest. Dokumentacja winna zostać sporządzona w wersji elektronicznej na nośniku danych (np. płycie CD), osobno dla
każdego obiektu budowlanego (po 2-3 fotografie) i opatrzona adresem nieruchomości, na której zlokalizowany jest obiekt budowlany.
e) Sporządzenie protokołu odbioru robót podpisanego przez Wykonawcę i Właściciela dla każdej z posesji indywidualnie. W protokole należy uwzględnić rodzaj zadania (z podziałem na zadania podane w pkt a i b), dokładny adres nieruchomości
objęty zadaniem, ilość odpadów w Mg oraz datę wykonania.
f) udokumentowanie przekazania odpadu na składowisko – miejsce unieszkodliwiania, poprzez przekazanie Zamawiającemu kart przekazania odpadu do uprawnionej instytucji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90650000-8 - Usługi usuwania azbestu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
45262660-5 - Usuwanie azbestu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190525,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 280902,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190525,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ECO-POL sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792289775
7.3.3) Ulica: Dworcowa 9
7.3.4) Miejscowość: Pruszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 86-120
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190525,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Orchowo
- Usuwanie azbestu i wyrobów zawierających azbest na terenie Miasta Poznania w 2024 roku
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z zamieszkałych nieruchomości na terenie Gminy Panki 2024/2025
- Odbiór i transport zmieszanych i segregowanych odpadów komunalnych zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w Gminie Lubniewice od 1 lipca 2024 r. do 30 czerwca 2026 r.
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest w gospodarstwach rolnych należących do beneficjentów Działania A1.4.1 w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności z terenu Gminy Raniżów
- ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH POCHODZĄCYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z OBSZARU GMINY OLESNO
więcej: Usuwanie azbestu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.