Ogłoszenie z dnia 2022-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00300092/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-10
- 2022/BZP 00306878/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Specjalistyczne szkolenie z zakresu zwalczania przestępstw związanych z wytwarzaniem i używaniem materiałów pirotechnicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 701 31 03
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@ra.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Specjalistyczne szkolenie z zakresu zwalczania przestępstw związanych z wytwarzaniem i używaniem materiałów pirotechnicznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c745ea35-17c4-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00312637
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00151340/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Specjalistyczne szkolenie z zakresu zwalczania przestępstw związanych z wytwarzaniem i używaniem materiałów pirotechnicznych w ramach Projektu pt. "Skuteczni w działaniu - współpraca służb ...
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Skuteczni w działaniu - współpraca służb w sytuacjach zagrożenia infrastruktury krytycznej" współfinansowanego z Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego (nr 80/PL/2020/FBW).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00300092/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 44/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Specjalistyczne szkolenie z zakresu zwalczania przestępstw związanych z wytwarzaniem i używaniem materiałów pirotechnicznych w realizowane ramach projektu pt. „Skuteczni w działaniu – współpraca służb w sytuacjach zagrożenia infrastruktury krytycznej” o nr 80/PL/2020/FBW dofinansowanego z Funduszy Bezpieczeństwa Wewnętrznego na podstawie Porozumienia finansowego nr 80/PL/2020/FBW
Zakres tematyczny: zaawansowane techniki detekcji i identyfikacji materiałów pirotechnicznych i substancji wybuchowych (HME) przy zastosowaniu najnowszych technologii. Procedury i sposoby pozyskiwania materiałów pirotechnicznych z różnych źródeł, w tym także z wyrobów których posiadanie nie wymaga zezwolenia. Sposoby przetwarzania legalnych wyrobów do postaci improwizowanych urządzeń wybuchowych. Preparatyka materiałów pirotechnicznych. Neutralizacja materiałów pirotechnicznych różnymi technikami oraz śledztwo po wybuchu materiałów pirotechnicznych (zbieranie, analiza, interpretacja i zabezpieczenie śladów) wraz z wykonywaniem dokumentacji. Uzupełnienie wiedzy z zakresu materiałów pirotechnicznych jako materiałów wybuchowych, substancji chemicznych oraz ich dostępności. Znajomość z zakresu zagrożeń związanych z materiałami pirotechnicznymi w tym wrażliwość na bodźce, reaktywność, toksyczność etc. Realizacja zadań minera – pirotechnika w środowisku HME/CBRNE tj. profilowanie zagrożenia, stosowanie różnych środków ochrony indywidualnej, elementy śledztwa powybuchowego HME/CBRNE, problemy taktyczne i ich rozwiązania, implementacja standardowego sprzętu do zadań w środowisku HME/CBRNE, współdziałanie z innymi służbami.
Uczestnicy: 10 osób (2 grupy po 5 osób) w tym samym terminie.
Czas trwania szkolenia: 9 kolejnych dni kalendarzowych, min 80 godzin.
Planowany termin szkolenia: w terminie do 30.09.2022 roku, przy czym dokładny termin szkolenia będzie ustalany w kontaktach roboczych z wyłonionym Wykonawcą.
Wykonawca szkolenia zapewni, w każdym dniu szkoleniowym, minimum 2 instruktorów w trakcje realizacji poszczególnych bloków tematycznych z wyłączeniem zajęć teoretycznych w poniższej konfiguracji.
a) 2 instruktorów z zakresu działań Minersko–Pirotechnicznych (jeden instruktor na każdą 5-osobową grupę szkoleniową);
b) min. 1 instruktor z zakresu chemii, technologii materiałów wybuchowych (drugi instruktor z zakresu chemii, technologii materiałów wybuchowych lub instruktor Minerstwa-Pirotechniki);
c) min. 1 instruktor z zakresu urządzeń detekcyjno – pomiarowych (drugi instruktor z zakresu urządzeń detekcyjno – pomiarowych lub instruktor Minerstwa-Pirotechniki).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym zakres merytoryczny szkolenia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ stanowiącym jednocześnie Załącznik nr 1 do umowy oraz we wzorze umowy – stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ opublikowanymi na stronie:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2021r., poz. 1129 z późn. zm.) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.Uzasadnienie faktyczne: nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Sukcesywna dostawa mleka i jego przetworów wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2024 roku.
- "Sukcesywna dostawa owoców i warzyw wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w okresie od dnia 01.07.2024 roku do dnia 31.12.2024 roku".
- "Montaż instalacji OZE i termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Radomskiego".
- P-34/2024 Świadczenie usług transportu sanitarnego pacjentów w ramach działalności Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Dostawa wyposażenia warsztatowego dla 42 BLSz oraz jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu
- "Zakup i dostawa samochodu ciężarowego typu autolaweta dla potrzeb KWP zs. w Radomiu"
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przeprowadzenia szkoleń dla pracowników LPNT S.A. w ramach projektu "Budowa regionalnego ekosystemu innowacji w LPNT S.A." z podziałem na części
- Przeprowadzenie 2 jednakowych cykli szkoleń kompetencyjnych (w formie zdalnej) dla pracowników ośrodków pomocy społecznej i centrów usług społecznych z woj. lubuskiego w podziale na części
- Kompleksowa organizacja oraz przeprowadzenie 2-dniowych szkoleń wyjazdowych
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów/ uczennic szkół z terenu powiatu nakielskiego w ramach projektów dofinansowanych z Funduszy Europejskich dla Kujaw i Pomorza 2021-2027
- Usługi społeczne z zakresu wsparcia rodziny, osób z niepełnosprawnościami i osób starszych dla uczestników projektu pn.: "Centrum Usług Społecznych w gminie Mniów"
- Szkolenie do uprawnień rating dla personelu ATSEP na urządzenie DVOR VRB-53D firmy INDRA
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.