eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Budowa budynku laboratoryjno-biurowo-warsztatowo-magazynowego i obiektów towarzyszących w Gdańsku przy ul. Roberta de Plelo - zamówienie z wolnej ręki 5



Ogłoszenie z dnia 2023-07-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku laboratoryjno-biurowo-warsztatowo-magazynowego i obiektów towarzyszących w Gdańsku przy ul. Roberta de Plelo - zamówienie z wolnej ręki 5

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Morski w Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145112

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Morska 81-87

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-225

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 55-86-421

1.5.8.) Numer faksu: 7412250

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umg.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umg.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.umg.edu.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku laboratoryjno-biurowo-warsztatowo-magazynowego i obiektów towarzyszących w Gdańsku przy ul. Roberta de Plelo - zamówienie z wolnej ręki 5

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7542663-068b-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00312590

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00254080

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne:
Art. 305 pkt 1 w zw z art. 214 ust 1 pkt 1

Art. 305 pkt 1 w zw z art. 214 ust 1 pkt 7

Uzasadnienie faktyczne:
Art. 305 pkt 1 w zw z art. 214 ust 1 pkt 1


Art. 305 pkt 1 w zw z art. 214 ust 1 pkt 7

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CRZP/96/2023/AZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2231411,29 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty prowadzone będą na podstawie pozwolenia na budowę.
Kierownik budowy zobowiązany będzie do prowadzenia dziennika budowy.
Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania porządku na terenie budowy w trakcie prowadzenia robót budowlanych.

I. Zamówienie obejmuje poniższy zakres robót budowlanych :

1. wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej wraz z centralami wentylacyjnymi dla pomieszczeń ZOŚ,
2. wykonanie instalacji wody lodowej dla pomieszczeń ZOŚ,
3. wykonanie instalacji c.o. i c.t. dla pomieszczeń ZOŚ,
4. wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej dla pomieszczeń ZOŚ,
5. wykonanie instalacji wody zimnej i ciepłej dla pomieszczeń ZOŚ,
6. Dla pomieszczeń laboratoryjnych zakłada się dostawę przepustnic bez siłowników, jedynie przystosowanych do późniejszego montażu siłowników. Przepustnice ze stali ocynkowanej.
7. usunięcie kolizji sieci wodociągowej DN160 z przykanalikiem kanalizacyjnym,
8. dostawa i montaż stolarki drzwiowej DPE2K2
9. wykonanie innych robót budowlanych niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.

Zamówienie nie obejmuje :

1. Wykonanie instalacji freonowej SPLIT,
2. Wykonanie układów wyciągowych: WD1, WD3, WD5, WD6, WD7, WD10, WD11, WD11, WD12, WD13, WD14, WD15, WD15, WD16, WD17.
3. Wykonanie odcinka fi100 układu WD6 w pracowni analiz chromatograficznych, pom B1/05/2.5/205A oraz odciągu z dygestorium dla układu WD8;
4. Wykonanie odciągów ze stali nierdzewnej/kwasoodpornej;
5. wykonanie automatyki sterującej przepustnicami.


II. Wyżej wymiennie zadania należy skalkulować na podstawie :
" dokumentacji projektowej
" przedmiar robót


III. Rozliczenie ryczałtowe
IV. Wykonawca wraz z ofertą składa kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2643650,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2643650,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2643650,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budimex S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261003187

7.3.3) Ulica: Siedmiogrodzka

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-204

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2643650 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-06-27 do 2023-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.