eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Konserwacja serwisowa urządzeń wentylacji i klimatyzacji - 19/2024



Ogłoszenie z dnia 2024-05-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja serwisowa urządzeń wentylacji i klimatyzacji - 19/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261 48 32 90

1.5.8.) Numer faksu: 261 48 32 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/13wog/public/postepowanie?postepowanie=64728205

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja serwisowa urządzeń wentylacji i klimatyzacji - 19/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ce770cd-eb6e-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00312430

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00229299/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 Konserwacja serwisowa urządzeń wentylacji i klamtyzacji

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00260825

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 19/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 102892,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest konserwacja serwisowa urządzeń wentylacji i klimatyzacji, zgodnie z wymaganiami określonymi niniejszą dokumentacją oraz ilościach, częstotliwości i rodzaju przedmiotu zamówienia i parametrach.
Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50730000-1.
2. Wykonanie usługi obejmuje konserwację serwisowa urządzeń klimatyzacji i wentylacji, w ilościach, częstotliwości i wobec urządzeń objętych przedmiotem zamówienia i w zakresie:
1) prac konserwacyjnych:
• utrzymania urządzeń w pełnej sprawności technicznej zapewniając ich bezpieczną eksploatację i zapobiegania przedwczesnemu zużyciu urządzeń przez wykonywanie czynności wymaganych w Dokumentacji Techniczno – Ruchowej, instrukcji serwisowych producentów urządzeń i warunków gwarancji, stosownie do rodzaju urządzeń zamontowanych w obiekcie z częstotliwością,
• przy urządzeniach on/office sprawdzenia ciśnienia pracy w trybie chłodzenia, a przy urządzeniach inverterowych tylko sprawdzenie szczelności układu chłodniczego,
• mycia i czyszczenie filtra jednostki wewnętrznej. W razie potrzeby wymiany filtra na nowy,
• czyszczenia wężownicy w urządzeniu zewnętrznym i wewnętrznym,
• czyszczenia i odkamieniania zbiorników nawilżaczy i elektrod, a w razie konieczności wymiana na nowe,
• czyszczenia parownika i skraplacza,
• mycia urządzenia wewnętrznego (wraz z dezynfekcją) i zewnętrznego,
• sprawdzenia prawidłowości działania urządzenia,
• ustawienia odpowiednich parametrów powietrza wentylacyjnego,
• obsługi i niezbędnej regulacji całej instalacji elektrycznej i elektronicznej sterującej pracą urządzeń, sprawdzenia zabezpieczeń zwarciowych, przeciążeniowych i elementów pośredniczących aparatury elektrycznej,
• wykonywania pomiarów temperatury i wilgotności powietrza w komorach klimatyzacyjnych,
• sprawdzenia drożności, czyszczenia i dezynfekcji układu odprowadzania skroplin,
• stałego nadzoru nad poprawnością działania urządzenia,
• sprawdzenia stanów łożysk wentylatorów parowników i skraplaczy,
• sprawdzenia zabezpieczeń elektrycznych klimatyzatorów i central,
• sprawdzenia stabilności mocowania jednostki wewnętrznej i zewnętrznej,
• w centralach wentylacyjnych:
 kontroli stanu i naciągów pasków klinowych,
 sprawdzenia stanów łożysk wentylatorów,
 oczyszczenia bloku wentylatorowego ze szczególnym uwzględnieniem wirnika wentylatora,
 oceny i sprawdzenia zamocowań oraz połączeń wewnętrznych,
 czyszczenie filtrów tkaninowych, a w razie konieczności ich wymiana,
 wymiana filtrów papierowych,
 sprawdzenia automatyki kontrolno-pomiarowej jej regulacja i przetestowanie,
 sprawdzenia stanu technicznego przepustnic wielopłaszczyznowych, połączeń elastycznych, przewodów uziemiających,
 sprawdzenia układu odprowadzania skroplin oraz jego udrożnienia,
 sprawdzenia poziomu płynu chłodzącego,
 czyszczenie kratek nawiewno-wywiewnych.
2) sprawdzenia w szynowych wyciągach spalin:
• zamocowanie szyny do sufitu:
 upewnić się że szyna jest stabilna,
 sprawdzić czy zawiesia szyny są w dobrym stanie technicznym,
• zamocowanie podwieszenia ssawki lub działanie balansera:
 przy podwieszeniu na lince, sprawdzić stan techniczny stalowej linki,
 przy podwieszeniu na balanserze, sprawdzić siłę naciągu (w razie potrzeby wyregulować), stan techniczny nylonowej linki,
• wąż elastyczny:
 sprawdzić jego stan, czy nie ma pęknięć przetarć i uszkodzeń spowodowanych wysoką temperaturą,
 sprawdzić czy wąż nie jest zgnieciony,
• połączenie przewodu z wózkiem oraz ssawką,
• zakończenie szyny, czy nie zostało odkształcone lub uszkodzone przez wózek,
• kółka jezdne wózka, czy obracają się bez tarć a wózek przesuwa się łagodnie,
• wyregulować zacisk klucza mocującego ssawki
• w kanałach (szynie i rurociągach) nie znajdują się ciała obce (szmaty, rękawice, etc.), sprawdzić zabrudzenie szyny i kanałów i w razie konieczności wyczyścić (obsługa samochodów ciężarowych często powoduje, iż w szynie znajduje się sadza oraz olej; tworzą one razem łatwopalną mieszankę)
3) sprawdzenia w wentylatorach dachowych:
• wydajność wentylatora,
• kierunek obrotów wirnika,
• poziom hałasu wentylatora,
• stan łożysk,
• połączenia elastyczne,
• amortyzatory,
• połączenia śrubowe,
• zabezpieczenie przeciążeniowe wentylatora,
• pomiary elektryczne silnika,
• czy występują uszkodzenia (korozja, system chłodzenia).
3. Wykonawca uwzględni w cenie oferty dostarczenie na etapie realizacji umowy materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do wykonania konserwacji, serwisu i drobnych napraw (w tym wkładów filtrów, pasków klinowych, uszczelek, smarów, bezpieczników itp.).
4. Urządzenia wentylacji i klimatyzacji, po każdorazowym przeglądzie konserwacyjnym, obsłudze technicznej lub naprawie, muszą być pozostawione przez Wykonawcę w stanie całkowitej sprawności technicznej oraz pełnego bezpieczeństwa dla obsługi.
5. Miejsce realizacji usługi:
 kompleks wojskowy Grudziądz, ul. Anny Walentynowicz 15
 kompleks wojskowy Grudziądz, ul. Czwartaków 3
 kompleks wojskowy Grudziądz, ul. Legionów 48-52
 kompleks wojskowy Grudziądz, ul. Gen Bema 16
 kompleks wojskowy Grudziądz, ul. Jagiełły 11-23
 kompleks wojskowy Grudziądz, ul. Hallera 62
 kompleks wojskowy Grudziądz, ul. Gen. Bema 3
 kompleks wojskowy Gardeja-Jamy JW 4224, 86-318 Rogóźno
 kompleks wojskowy Grupa ul. Dworcowa 6A
 kompleks wojskowy Brodnica, ul. Czwartaków 1
 kompleks wojskowy Brodnica, ul. Targowa
 kompleks wojskowy Grubno
 kompleks wojskowy Chełmno, Al. 3-go Maja 2-4
6. Pozostałe wymagania:
Osoby wykonujące konserwację winny posiadać:
 aktualne świadectwa kwalifikacyjne do wykonywania określonej działalności lub czynności (świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do obsługi „E”, Grupa 1, pkt 2,10; Grupa 2 pkt. 5,10; „D” Grupa 1 pkt. 2,10; Grupa 2 pkt. 5,10 zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2022 r. poz. 1392) na podstawie art. 54 ust. 6 i 7 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 t.j.)
 certyfikat lub inny dokument wydany przez Urząd Dozoru Technicznego, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2020 r. poz. 2065 t.j.), potwierdzający dopuszczenie do wykonywania prac przy urządzeniach.

Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania na etapie realizacji zamówienia dokumentów potwierdzających spełnienie przez Wykonawcę powyższych wymagań.

7. Wykonawca zobowiązany jest do:
 zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących usługę i poszczególne czynności (w szczególności do przeszkolenia pracowników i wyposażenie ich w sprzęt zabezpieczający);
 zagwarantowania bezpieczeństwa i ochrony zdrowia osobom przebywającym na terenie wykonywania usługi;
 zabezpieczenia terenu prowadzonego przeglądu przed nieszczęśliwymi zdarzeniami, wygrodzenia prac, ochrony mienia i instalacji zlokalizowanych na terenie prac;
 zapewnienia ochrony środowiska i ochrony przeciwpożarowej;
Wykonawca w przypadku niezapewnienia warunków jak powyżej ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i sytuacje powstałe w wyniku jego działań lub zaniechania.
W przypadku uszkodzenia infrastruktury technicznej Wykonawca zobowiązuje się do naprawienia powstałych szkód do pełnej wysokości np. przez doprowadzenie na własny koszt do stanu pierwotnego (przed uszkodzeniem) zgodnie z żądaniem Zamawiającego naprawienia szkody.
8. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności konserwacyjne objęte przedmiotem zamówienia - wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 t.j.). Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudniać/zatrudniać na umowę o pracę osoby co najmniej na czas realizacji umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą z Zamawiającym - art. 95 ustawy Pzp

Zasady normujące:
1) sposób dokumentowania zatrudnienia osób;
2) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa z art. 95 ust. 2 pkt 3) ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań .

4.5.3.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93430,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171339,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93430,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. "EWA-POL" EWA KAWTAŃSKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 141215240

7.3.3) Ulica: ul. Rumiankowa 2A

7.3.4) Miejscowość: Cekanowo

7.3.5) Kod pocztowy: 09-472

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93430,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.