eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osieck › Program budowy dróg gminnych w Gminie Osieck



Ogłoszenie z dnia 2022-08-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Program budowy dróg gminnych w Gminie Osieck

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Osieck

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582285

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Osieck

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-445

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugosieck@gminaosieck.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osieck.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl, https://osieck.biuletyn.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Program budowy dróg gminnych w Gminie Osieck

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ecfeced-e324-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00312379

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037208/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa dróg gminnych w miejscowościach Osieck, Sobienki, Augustówka, Pogorzel w gminie Osieck.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00193763/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr. 1 Program przebudowy dróg gminnych na terenie Gminy Osieck w miejscowości Osieck:
Zakres prac obejmuje kompleksowe wykonanie robót budowlanych w ramach następujących zadań:
1. Budowa drogi gminnej ul. Rychlika w miejscowości Osieck.
2. Budowa drogi gminnej ul. Potockich w miejscowości Osieck.
3. Budowa drogi gminnej ul. Zygmunta Augusta w miejscowości Osieck.
4. Budowa drogi gminnej ul. Księżnej Anny w miejscowości Osieck.
5. Budowa drogi gminnej ul. Królowej Bony w miejscowości Osieck.
6. Budowa drogi gminnej bez nazwy, dz. Ew. nr 2310 (Chabaszew) - w miejscowości Osieck.
Zakres robót dla części 1 obejmuje roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, korytowanie lub frezowanie, podbudowa,
pobocza, elementy ulic, nawierzchnia z betonu asfaltowego, wykończenie. Szczegółowy zakres i opis znajduje się w przedmiarach robót i dokumentacji technicznej.
W związku z tym, że trzy części niniejszego postępowania stanowią całość zadania inwestycyjnego objętego
dofinansowaniem ze Wstępnej Promesy Nr 01/2021/3437/PolskiLad z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program
Inwestycji Strategicznych i podlegają zasadom wypłaty wynagrodzenia wskazanym we wstępnej promesie, o której mowa
powyżej, Zamawiający nie przewiduje płatności częściowych poza możliwością wypłaty 5% wynagrodzenia przed
odebraniem zadania. Warunki płatności określone zostały w załączniku do niniejszej SWZ – wzór umowy.
Warunkiem otrzymania promesy jest jednoczesne zawarcie umów na wszystkie części zamierzenia inwestycyjnego. W
związku z powyższym konieczne jest uzależnienie rozstrzygnięcia procedury przetargowej od wyboru wykonawcy w każdej
części. Nie zawarcie umowy na jedną z części, powoduje unieważnienie całości przetargu, ponieważ wówczas środki
publiczne na sfinansowanie zamówienia nie zostaną przyznane.
W przypadku gdy po zakończeniu i rozstrzygnięciu postępowania o udzielenie zamówienia skutkującego wyborem
wykonawcy robót Bank Gospodarstwa Krajowego nie przyzna Zamawiającemu Promesy stanowiącej podstawę do zawarcia
umowy z Wykonawcą robót, nie będzie możliwe podpisanie umowy na roboty budowlane pomiędzy Zamawiającym a
Wykonawcą robót.
Zgodnie z art. 310 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia
przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości
lub części zamówienia nie zostały mu przyznane.
Zamawiający informuje, że urobek z korytowania dróg będzie transportowany we wskazane przez zamawiającego miejsce.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 2879909,17 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr. 2 Program przebudowy dróg gminnych na terenie Gminy Osieck w miejscowości Augustówka.
Zakres prac obejmuje kompleksowe wykonanie robót budowlanych w ramach następujących zadań:
1. Budowa drogi gminnej ul. Szkolna w miejscowości Augustówka.
2. Budowa drogi gminnej ul. Sokoła w miejscowości Augustówka.
3. Budowa drogi gminnej ul. Radosnej w miejscowości Augustówka.
Zakres robót dla części 2 obejmuje roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, korytowanie, podbudowa, pobocza,
nawierzchnia z betonu asfaltowego, wykończenie. Szczegółowy zakres i opis znajduje się w przedmiarach robót i
dokumentacji technicznej.
W związku z tym, że trzy części niniejszego postępowania stanowią całość zadania inwestycyjnego objętego
dofinansowaniem ze Wstępnej Promesy Nr 01/2021/3437/PolskiLad z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program
Inwestycji Strategicznych i podlegają zasadom wypłaty wynagrodzenia wskazanym we wstępnej promesie, o której mowa
powyżej, Zamawiający nie przewiduje płatności częściowych poza możliwością wypłaty 5% wynagrodzenia przed
odebraniem zadania. Warunki płatności określone zostały w załączniku do niniejszej SWZ – wzór umowy.
Warunkiem otrzymania promesy jest jednoczesne zawarcie umów na wszystkie części zamierzenia inwestycyjnego. W
związku z powyższym konieczne jest uzależnienie rozstrzygnięcia procedury przetargowej od wyboru wykonawcy w każdej
części. Nie zawarcie umowy na jedną z części, powoduje unieważnienie całości przetargu, ponieważ wówczas środki
publiczne na sfinansowanie zamówienia nie zostaną przyznane.
W przypadku gdy po zakończeniu i rozstrzygnięciu postępowania o udzielenie zamówienia skutkującego wyborem
wykonawcy robót Bank Gospodarstwa Krajowego nie przyzna Zamawiającemu Promesy stanowiącej podstawę do zawarcia
umowy z Wykonawcą robót, nie będzie możliwe podpisanie umowy na roboty budowlane pomiędzy Zamawiającym a
Wykonawcą robót.
Zgodnie z art. 310 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia
przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości
lub części zamówienia nie zostały mu przyznane.
Zamawiający informuje, że urobek z korytowania dróg będzie transportowany we wskazne przez zamawiającego miejsce.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1223658,21 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr. 3 Program przebudowy dróg gminnych na terenie Gminy Osieck w miejscowości Sobienki i Pogorzel.
Zakres prac obejmuje kompleksowe wykonanie robót budowlanych w ramach następujących zadań:
1. Budowa drogi gminnej ul. Wspólnej w miejscowości Sobienki.
2. Budowa drogi gminnej ul. Łąkowej w miejscowości Sobienki.
3. Budowa drogi gminnej ul. Sosnowej w miejscowości Sobienki.
4. Budowa drogi gminnej bez nazwy dz. Ew. nr 221/2 w miejscowości Sobienki.
5. Budowa drogi gminnej ul. Toporowej w miejscowości Pogorzel.
Zakres robót dla części 3 obejmuje roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, korytowanie, podbudowa, pobocza,
nawierzchnia z betonu asfaltowego, wykończenie.
Szczegółowy zakres i opis znajduje się w przedmiarach robót i dokumentacji technicznej.
W związku z tym, że trzy części niniejszego postępowania stanowią całość zadania inwestycyjnego objętego
dofinansowaniem ze Wstępnej Promesy Nr 01/2021/3437/PolskiLad z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program
Inwestycji Strategicznych i podlegają zasadom wypłaty wynagrodzenia wskazanym we wstępnej promesie, o której mowa
powyżej, Zamawiający nie przewiduje płatności częściowych poza możliwością wypłaty 5% wynagrodzenia przed
odebraniem zadania. Warunki płatności określone zostały w załączniku do niniejszej SWZ – wzór umowy.
Warunkiem otrzymania promesy jest jednoczesne zawarcie umów na wszystkie części zamierzenia inwestycyjnego. W
związku z powyższym konieczne jest uzależnienie rozstrzygnięcia procedury przetargowej od wyboru wykonawcy w każdej
części. Nie zawarcie umowy na jedną z części, powoduje unieważnienie całości przetargu, ponieważ wówczas środki
publiczne na sfinansowanie zamówienia nie zostaną przyznane.
W przypadku gdy po zakończeniu i rozstrzygnięciu postępowania o udzielenie zamówienia skutkującego wyborem
wykonawcy robót Bank Gospodarstwa Krajowego nie przyzna Zamawiającemu Promesy stanowiącej podstawę do zawarcia
umowy z Wykonawcą robót, nie będzie możliwe podpisanie umowy na roboty budowlane pomiędzy Zamawiającym a
Wykonawcą robót.
Zgodnie z art. 310 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia
przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości
lub części zamówienia nie zostały mu przyznane.
Zamawiający informuje, że urobek z korytowania dróg będzie transportowany we wskazne przez zamawiającego miejsce.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1887665,75 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 2

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2879909,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4415700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2879909,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): F.H.U. "BRUK-BUD" Piotr Skoczek

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Otwocku Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015768838

7.3.4) Miejscowość: Pogorzel

7.3.5) Kod pocztowy: 05-430

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2879909,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-18

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 2

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1223658,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1720770,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1223658,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): F.H.U. BRUK-BUD Piotr Skoczek

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Otwocku Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015768838

7.3.4) Miejscowość: Pogorzel

7.3.5) Kod pocztowy: 05-430

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1223658,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-18

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 3

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1887665,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3687540,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1887665,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIOL-TRANS Violeta Chaba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 061622270

7.3.4) Miejscowość: Łąkoć

7.3.5) Kod pocztowy: 24-170

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1887665,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-18

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.