eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Golina › Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" w Golinie



Ogłoszenie z dnia 2023-07-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" w Golinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Golina

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019059

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Golina

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-590

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 63 241 80 95

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: golina@golina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.golina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/golina

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" w Golinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c614f26-005b-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00312335

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039552/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012 w Golinie"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00244331

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Zp.271.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z modernizacją kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" w Golinie.
2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 1, obejmuje w szczególności:
2.1. Budynek zaplecza kompleksu boisk "Orlik":
2.1.1. Dach - zakres robót:
• położenie nowego pokrycia dachowego papą termozgrzewalną na budynkach pawilonów
• obróbki blacharskie wokół świetlików dachowych i rur wentylacyjnych
• mycie pokrycia dachowego łączącego pawilony
• malowanie konstrukcji stalowej pokrycia dachowego
• wymiana punktów oświetleniowych na oświetlenie LED
2.1.2. Elewacja - zakres robót:
• oczyszczenie i mycie deski elewacyjnej
• zaimpregnowanie deski elewacyjnej
• pomalowanie farbą olejną desek elewacyjnych
2.1.2. Wnętrze budynku - pomieszczenie trenera pow. 5,82 m2 - zakres robót:
• mycie ciśnieniowe ścian, podłóg, sufitu
2.1.3. Toaleta męska o powierzchni 5,82 m2.
• mycie ciśnieniowe ścian, podłóg, sufitu
• wymiana umywalek i baterii umywalkowych
• naprawa podłogi wraz z listwami cokołowymi
• wymiana legarów w podłodze
• wymiana podejścia wodociągowego pod umywalkę
2.1.4. Toaleta damska i dla niepełnosprawnych - 5,82 m2.
• mycie ciśnieniowe ścian, podłóg, sufitu
• wymiana umywalki i baterii umywalkowej
• wymiana podejścia wodociągowego pod umywalkę
2.1.5. Szatnia nr 1 z łazienkami przeznaczonymi dla dwóch drużyn na jednym z boisk o łącznej powierzchni 17,46 m2. (5, 82 m2 szatnia + 5,82 m2 szatnia + 5,82 m2 łazienka)
• mycie ciśnieniowe ścian, podłóg, sufitu
• wymiana umywalek i baterii umywalkowych
• wymiana podejścia wodociągowego pod umywalkę
• wymiana deszczownicy w prysznicu
• wymiana podgrzewacza wody
• wymiana misek ustępowych w wc
• wymiana klamek i montaż kratek nawiewno-wentylacyjnych w drzwiach
2.1.6. Szatnia nr 2 z łazienkami przeznaczonymi dla dwóch drużyn na jednym z boisk o łącznej powierzchni 17,46 m2 (5, 82 m2 szatnia + 5,82 m2 szatnia + 5,82 m2 łazienka)
• mycie ciśnieniowe ścian, podłóg, sufitu
• wyprowadzenie rur od instalacji kanalizacyjnej na zewnątrz
• wymiana umywalek i baterii umywalkowych
• wymiana podejścia wodociągowego pod umywalkę
• wymiana podgrzewacza wody
• wymiana misek ustępowych w wc
• wymiana klamek i montaż kratek nawiewno-wentylacyjnych w drzwiach.
2.2. Nawierzchnie utwardzone i wyposażenie:
2.2.1. Remont nawierzchni z betonowej kostki brukowej,
• rozebranie betonowej kostki brukowej,
• rozebranie obrzeży gr. 8cm,
• profilowanie i zagęszczanie podłoża w wymaganych miejscach,
• oczyszczenie rozbiórkowej kostki brukowej,
• ułożenie betonowej kostki brukowej na podsypce cementowo - piaskowej rm2,5-5mpa grubości 5cm,
• oczyszczenie urządzeniem wysokociśnieniowym istniejącej nawierzchni z kostki brukowej na terenie obiektu,
2.2.2. Remont ławek (13szt. wysokich i 13 szt. niskich)
• uzupełnienie desek dębowych 18/22mm w ławkach - długość 2,00m; szer. łączna 30cm - ilość 8 desek,
• mechaniczne oczyszczenie drewna z farby,
• szlifowanie wszystkich desek papierem ściernym,
• malowanie lakierobejcą do powierzchni drewnianych, zewnętrznych. kolor uzgodnić z inwestorem.
2.2.3. Remont bramy i furtki głównej.
• Naprawa zawiasów przy bramie i furtce.
2.3. Boisko sportowe wielofunkcyjne:
2.3.1. Czyszczenie nawierzchni poliuretanowej na boisku wielofunkcyjnym przy pomocy urządzenia wysokociśnieniowego - 1500 m2
2.3.2. Malowanie linii:
• malowanie linii do koszykówki farbami poliuretanowymi odpornymi na ścieranie 2,00 szt.
• malowanie linii do piłki ręcznej farbami poliuretanowymi odpornymi na ścieranie 1szt.
• malowanie linii do siatkówki farbami poliuretanowymi odpornymi na ścieranie 1szt.
• malowanie linii do tenisa farbami poliuretanowymi odpornymi na ścieranie 1,00 szt.
2.3.3. Wymiana siatki do bramek - 2 kpl.
2.3.4. Wymiana obręczy do koszykówki z siatką łańcuszkową - 4,00
2.3.5. Wymiana zniszczonych paneli ogrodzeniowych typ P o wymiarze oczka 50*200*5mm wysokość panelu - 2,03m - 12szt.
2.3.6. Wymiana zardzewiałych strzemion na wszystkich panelach; nowych i starych; wraz z regulacją paneli.
2.4. Boisko piłkarskie z trawy syntetycznej
2.4.1.Wykonanie konserwacji nawierzchni z trawy syntetycznej na boisku do piłki nożnej 62x30m (z wybiegami):
• usunięcie zanieczyszczeń z płyty boiska,
• podniesienie włókien trawy,
• wyrównanie wypełnienia,
• szczotkowanie nawierzchni,
• uzupełnienie granulatu SBR zgodnie z obowiązującymi wymaganiami.
2.4.2. Naprawa ogrodzenia panelowego
• wymiana uszkodzonych paneli dolnych w ogrodzeniu - 50szt.
• wymiana uszkodzonych paneli dolnych w ogrodzeniu - 10szt.
• montaż nowych odpornych na uderzenia paneli ogrodzenia za piłkochwytami - typ 2D oczko 50x200mm, wysokość 2030mm, grubość drutów poziomych 8mm i pionowych 6mm. W kolorze RAL zielony 6005 - 48 szt. za bramkami.
• wymiana siatki piłkochwytów z siatki polipropylenowej, bezwęzłowej, o oczku 100x100mm grubości linki 3mm. H-6m dł. 25m - 2 kpl.
• Wydłużenie wysięgników do piłkochwytów o +30cm za pomocą profila dł. 60cm.
• wymiana zardzewiałych strzemion - 1500 szt. na wszystkich panelach; nowych i starych; wraz z regulacją paneli.
2.4.3. Naprawa opaski z płyt betonowych pod ogrodzeniem panelowym
• demontaż istniejących płyt betonowych,
• przełożenie obrzeży betonowych na ławie betonowej,
• montaż kostki brukowej pod panelami na podsypce cementowo - piaskowej.
2.4.4. Wymiana bramek do piłki nożnej
• demontaż istniejących, uszkodzonych bramek
• montaż nowych aluminiowych, owalnych bramek 5,00*2,00m; dostosowanych do istniejących tulei.
Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna wraz z przedmiarami robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 238002,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 238002,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 238002,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Golinie Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652963265

7.3.3) Ulica: Parkowa 5

7.3.4) Miejscowość: Golina

7.3.5) Kod pocztowy: 62-590

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

DAMART Damian Smerczyński
w zakresie:
1) Remont nawierzchni boiska wielofunkcyjnego
2) Remont nawierzchni boiska z trawy syntetycznej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 238002,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.