eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Świadczenie usług cateringowych na szkoleniu "Trener Personalny" w ramach projektu "Wsparcie uczelni szansą na jej rozwój".



Ogłoszenie z dnia 2021-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług cateringowych na szkoleniu „Trener Personalny”
w ramach projektu „Wsparcie uczelni szansą na jej rozwój”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001471

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konarskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 256431976

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klaudia.krawczyk-styrna@uph.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uph.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://uph-edu.logintrade.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług cateringowych na szkoleniu „Trener Personalny”
w ramach projektu „Wsparcie uczelni szansą na jej rozwój”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef1c418f-4881-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00312316

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00123227/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Świadczenie usług cateringowych na szkoleniu „Trener Personalny” w ramach projektu „Wsparcie uczelni szansą na jej rozwój”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Dotyczy projektu: „Wsparcie uczelni szansą na jej rozwój” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Nr umowy o dofinansowanie projektu POWR.03.05.00-00-Z107/17-00.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00275172/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.290.65.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 8842,59 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych na szkoleniu „Trener Personalny”
w ramach projektu „Wsparcie uczelni szansą na jej rozwój”.
2. Usługa gastronomiczna polegać będzie na zapewnieniu baru kawowego dla uczestników szkoleń, organizowanych w ramach projektu „Wsparcie uczelni szansą na jej rozwój”.
1) Miejsce świadczenia usługi:
Usługi objęte przedmiotem zamówienia świadczone będą w Centrum Sportu i Rekreacji Uniwersytetu Przyrodniczo - Humanistycznego w Siedlcach ul. 3-go Maja 54.
2) Termin świadczenia usług, liczba osób, dla których świadczone będą usługi:
Usługi świadczone będą w ciągu 8 dni szkoleniowych, w terminie 02.12.2021-05.12.2021 i 09.12.2021-12.12.2021 r. W tych dniach zostanie wydanych po 75 posiłków dziennie. Wykonawca zapewni łącznie 600 posiłków. Dokładna liczba będzie ustalana na bieżąco.
3) Standard usług:
Zamawiający określa następujące wymagania w zakresie barku kawowego:
a) trzy kanapki składające się z: bułki, wędliny - szynka, pomidor, ogórek, masło;
b) dwa ciastka typu pączek lub podobne;
c) owoce: 2 banany, 2 jabłka;
d) napój gorący/kawa/herbata (zamiennie) - 250 ml;
e) sok 250 ml;
f) woda niegazowana - 250 ml;
g) czekolada - 100 g lub odpowiednio równoważnie 2 batony;
4) Inne warunki świadczenia usług:
a) Podana liczba osób korzystających z usług gastronomicznych jest liczbą stałą,
b) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić naczynia, sztućce (dopuszcza się jednorazowe) i serwetki, przygotować miejsce i uprzątnąć po zakończeniu świadczenia usługi z zachowaniem obowiązującego reżimu sanitarnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49992 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bożena Julia Polak-Stajanova Zaścianek Polski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 712563670

7.3.3) Ulica: Browarna 3

7.3.4) Miejscowość: Siedlce

7.3.5) Kod pocztowy: 08-110

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Zamawiający wymaga, aby wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpiło w terminie 3 dni od podpisania umowy, z zastrzeżeniem ust. 2.
2. Zamawiający wymaga, aby usługa była wykonana w terminie 02.12.2021 r. -05.12.2021 r. i 09.12.2021 r. -12.12.2021.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.