eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Wykonanie i odnowienie oznakowania poziomego dróg na terenie miasta Chorzowa w latach 2024 - 2026



Ogłoszenie z dnia 2024-05-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie i odnowienie oznakowania poziomego dróg na terenie miasta Chorzowa w latach 2024 - 2026

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Chorzów – Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Chorzowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000166249

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bałtycka 8A

1.5.2.) Miejscowość: Chorzów

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mzuim.chorzow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mzuim.chorzow.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2b01cf6e-eaab-11ee-b4e0-4ac387c144e3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


utrzymanie ulic i obiektów inżynierskich

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie i odnowienie oznakowania poziomego dróg na terenie miasta Chorzowa w latach 2024 - 2026

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b01cf6e-eaab-11ee-b4e0-4ac387c144e3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00312240

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032386/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Wykonanie i odnowienie oznakowania poziomego dróg na terenie miasta Chorzowa w latach 2024-2026

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00260601

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.6.2024.SC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i odnowienie oznakowania poziomego dróg na terenie miasta Chorzowa w latach 2024-2026.
2. Przewidziany zakres robót:
1) Prace podstawowe - mechaniczne wykonanie i odnowienie oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą białą przeznaczoną do poziomego znakowania dróg z napylanymi mikroelementami odblaskowymi wszystkich ulic krajowych, wojewódzkich i powiatowych wraz z wlotami dróg gminnych oraz wszystkimi przejściami dla pieszych na terenie miasta Chorzowa
2) Prace uzupełniające:
a) mechaniczne wykonanie i odnowienie oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą białą przeznaczoną do poziomego znakowania dróg z napylanymi mikroelementami odblaskowymi miejsc parkingowych objętych strefą płatnego parkowania, ulic gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Chorzowa;
b) mechaniczne wykonanie i odnowienie oznakowania poziomego grubowarstwowego, strukturalnego – masą plastyczną chemoutwardzalną na zimno typu „Biladur” lub metodą równoważną wskazanych przez Zamawiającego elementów oznakowania poziomego na ulicach krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych.
3) Zlecone przez Zamawiającego konieczne, interwencyjne, awaryjne malowanie lub interwencyjne, awaryjne usunięcie oznakowania poziomego cienkowarstwowego.
3. Zakres wykonywanych robót winien obejmować następujące czynności:
1) prace pomiarowe,
2) roboty przygotowawcze i oznakowanie terenu robót,
3) przygotowanie i dostarczenie materiałów,
4) oczyszczenie i ewentualne osuszenie podłoża (nawierzchni),
5) przedznakowanie,
6) mechaniczne naniesienie powłoki znaków na nawierzchnię drogi o kształtach i wymiarach zgodnych z dokumentacją projektową, wskazaniami w zleceniu Zamawiającego i załącznikiem nr 2 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczenia na drogach ochrona znaków przed zniszczeniem przez pojazdy w czasie prowadzenia robót.
4. Przewidywane, szacunkowe ilości robót, określa Formularz ofertowy.
5. Zlecenie w okresie trwania umowy przez Zamawiającego mniejszej, niż określona w Formularzu ofertowym szacunkowa ilość robót, nie stanowi podstawy do występowania przez Wykonawcę z roszczeniem przeciwko Zamawiającemu o zapłatę wynagrodzenia, ani z roszczeniem o naprawienie szkody, przy czym Zamawiający wskazuje, że minimalna wielkość świadczenia Stron w okresie obowiązywania umowy wynosi:
1) mechaniczne wykonanie i odnowienie oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą białą przeznaczoną do poziomego znakowania dróg z napylanymi mikroelementami odblaskowymi: 60 000 m2.
2) mechaniczne wykonanie i odnowienie oznakowania poziomego grubowarstwowego, strukturalnego – masą plastyczną chemoutwardzalną na zimno typu „Biladur” lub metodą równoważną wskazanych przez Zamawiającego elementów oznakowania poziomego: 1 000 m2.
6. Przedmiot zamówienia Wykonawca realizować będzie każdorazowo na podstawie wystawianych przez Zamawiającego pisemnych zleceń cząstkowych z określeniem ich zakresu, miejsca, sposobu i terminu wykonania.
7. Zamawiający zobowiązuje się przekazywać poszczególne ciągi ulic w zakresie niezbędnym do wykonywania prac objętych zleceniami cząstkowymi począwszy od dnia zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1296420,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1416960,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1296420,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DARKO Dariusz Drążkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 242582180

7.3.3) Ulica: Zamenhofa 8/31

7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska

7.3.5) Kod pocztowy: 41-706

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1296420,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.