eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słomniki › Remont elewacji budynku Urzędu Miejskiego w Słomnikach



Ogłoszenie z dnia 2024-05-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont elewacji budynku Urzędu Miejskiego w Słomnikach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SŁOMNIKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Słomniki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555565

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 64

1.5.2.) Miejscowość: Słomniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-090

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@slomniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slomniki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawienia/a954d134-cc77-4d6f-81d1-2ea684d7fb64

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont elewacji budynku Urzędu Miejskiego w Słomnikach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4eed9ee-e16c-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00312213

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068186/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont budynku Urzędu Miejskiego polegający na wymianie okien i termoizolacji

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00243861

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIiR.271.14.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 514493,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji budynku Urzędu Miejskiego w Słomnikach.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Roboty przygotowawcze (wykonanie rusztowań wraz z siatkami oraz daszkami ochronnymi, demontaż elementów drobnych tj. tablice, napisy, kamery itp., demontaż rur spustowych, krat okiennych, barierek)
2) Zabezpieczenie i oznakowanie terenu w trakcie wykonywania robót
3) Wymiana okien drewnianych na okna PCV i drzwi zewnętrznych (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym) wraz z obróbką obsadzenia (uzupełnienie tynku, gładzi, malowanie ościeży do lica ściany wewnętrznej)
4) Wymiana stalowych parapetów zewnętrznych
5) Rozbiórka istniejącej podbitki drewnianej i montaż podbitki z PCV
6) Oczyszczenie i uzupełnienie tynku miejscami odspojonego
7) Gruntowanie powierzchni
8) Przyklejenie warstwy siatki na kleju z ochroną narożników
9) Wykonanie tynków zewnętrznych (kolor elewacji do uzgodnienia z Zamawiającym)
10) Ponowny montaż rur spustowych, tablic, napisów, barierek i innych elementów drobnych
11) Wywóz i utylizacja odpadów z robót
12) Roboty towarzyszące
WIZJA LOKALNA
1. Zamawiający na podstawie art. 131 ust. 2 ustawy Pzp przewiduje przeprowadzenie obowiązkowej wizji lokalnej, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, gdyż Zamawiający nie ma możliwości jednoznacznego i wyczerpującego opisania stanu faktycznego obecnej elewacji budynku, a także złożoność bryły budynku wymaga od Wykonawcy dokonania samodzielnej oceny możliwości rozłożenia rusztowań i kolejności prowadzenia robót w sposób umożliwiający funkcjonowanie Urzędu.
2. Zamawiający ustala wizję lokalną w dni robocze w godz. 8.00 – 15.00 do dnia 27.03.2024 r włącznie. Wykonawca, odbywający wizję lokalną zawiązany jest do zgłoszenia się do pok. 35 II piętro w siedzibie Urzędu celem podpisania listy obecności. UWAGA!! Oferta Wykonawcy, który nie odbędzie wizji lokalnej potwierdzonej podpisem na liście obecności zostanie odrzucony na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 18) ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 584600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 888707,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 584600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa LM Lidia Możdżan

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9590694013

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-618

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 584600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.