eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Naprawy i remonty dróg zlokalizowanych w pasach drogowych w granicach administracyjnych miasta Słupska oraz dróg wewnętrznych należących do miasta Słupska



Ogłoszenie z dnia 2021-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Naprawy i remonty dróg zlokalizowanych w pasach drogowych w granicach administracyjnych miasta Słupska oraz dróg wewnętrznych należących do miasta Słupska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221221715

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 73

1.4.2.) Miejscowość: Słupsk

1.4.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.4.4.) Województwo: pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.4.7.) Numer telefonu: +48 59 841 00 91

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zimslupsk.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00311948

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-12-13

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00299029/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
1. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 Naprawa dróg o nawierzchniach ulepszonych obejmuje w szczególności:
1) do nawierzchni ulepszonych zalicza się nawierzchnie:
a) z kostki kamiennej, betonowej, żużlowej, klinkierowej,
b) betonowe,
c) mineralno – bitumiczne
2) do obowiązków wykonawcy w zakresie Zadania nr 1 należy w szczególności:
a) naprawa pojedynczych uszkodzeń o wielkości do 12 m2 w nawierzchniach chodników i ścieżek rowerowych,
b) naprawa pojedynczych uszkodzeń o wielkości do 5 m2 w jezdniach o nawierzchniach bitumicznych oraz do 10 m2 w pozostałych nawierzchniach jezdni,
c) wykonanie remontów cząstkowych w nawierzchniach bitumicznych tj.:
- zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót,
- wycięcie i rozbiórka uszkodzonej nawierzchni z załadunkiem i wywozem gruzu,
- oczyszczenie, osuszenie i posmarowanie krawędzi oraz powierzchni dna emulsją asfaltową,
- ręczne wykonanie warstwy z przetworzonej mieszanki mineralno – asfaltowej lub betonu asfaltowego,
- ręczne wykonanie warstwy z przetworzonej mieszanki mineralno – asfaltowej,
- zagęszczenie walcem drogowym wykonanej warstwy,
- uszczelnienie krawędzi łaty masą zalewową i posypanie grysem 1 – 3
d) wykonanie remontów cząstkowych mieszanką mineralno – emulsyjną o uziarnieniu ciągłym przy użyciu remontera
e) naprawa (poprzez uszczelnianie) podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni bitumicznych,
f) stały monitoring stanu nawierzchni,
g) zgłaszanie Zamawiającemu potrzeb w zakresie napraw cząstkowych,
h) wykonywanie poleceń Zamawiającego w zakresie napraw cząstkowych,
i) wypełnienie spoin w nawierzchniach z kostki betonowej, kostki kamiennej, itp.,
j) zabezpieczenie prowadzonych robót zgodnie z przepisami o ruchu drogowym,
k) informowanie Zamawiającego o konieczności zorganizowania ruchu zastępczego na czas prowadzenia robót oraz przygotowanie tymczasowej organizacji ruchu i wykonanie związanego z tym oznakowania,
l) powiadomienie (e-mailem) Zamawiającego, przed przystąpieniem do robót, o terminie lokalizacji i zakresie robót wraz z podaniem sposobu oznakowania robót,
m) oczyszczenie i przewiezienie zważonego lub zliczonego pełnowartościowego materiału z rozbiórki na bazę ZIM w Słupsku przy ul. Przemysłowej 73 (lub inne wskazane miejsce w obrębie do 10 km); koszt ważenia materiałów rozbiórkowych ponosi wykonawca,
n) skompletowanie oraz przedstawienie dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia,
o) zorganizowanie i prowadzenie zleconych robót z należytą starannością z zachowaniem procesu technologicznego,
p) prowadzenie na bieżąco książki obmiarów i dokumentów rozliczeniowych i przedłożenie Zamawiającemu nie później niż 5 dni od daty zakończenia robót,
q) wykonanie robót w zakresie naprawy ubytków w nawierzchniach dróg krajowych i wojewódzkich niezwłocznie, nie później niż w następnym dniu od dnia zgłoszenia (w formie: e-maila lub rozmowy telefonicznej), w pozostałych kategoriach dróg nie później niż w ciągu 2 dni od dnia zgłoszenia lub zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego terminem,
r) w przypadku zgłoszonych awarii zabezpieczenie i oznakowanie tego miejsca niezwłocznie po otrzymaniu informacji (w formie: e-maila lub rozmowy telefonicznej), nie później niż w ciągu 1 godziny,
3) roboty należy prowadzić bez zamykania całej szerokości jezdni, przy zachowaniu ruchu na drogach,
4) orientacyjna wielkość wykonania robót, o których mowa w ppkt 2 wynosi 10.842 m2 rocznie. Zamawiający zastrzega, że ilości prac wskazanych w Formularzu cenowym/kosztorysie ofertowym z zakresu Zadania nr 1 są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację zamówienia w ilościach podanych w Formularzu cenowym/kosztorysie ofertowym. Ilości wykonanych robót w trakcie obowiązywania umowy mogą, dla poszczególnych pozycji, różnić się ilościowo od wartości podanych w Formularzu cenowym/kosztorysie ofertowym
5) Wykonawca obowiązany jest wykonać roboty zgodnie z zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz w oparciu o Ogólne Specyfikacje Techniczne opracowane przez Generalną Dyrekcję Dróg Publicznych w Warszawie:
A. D-M-00.00.00 – Wymagania ogólne,
B. D-05.03.01a – Remont cząstkowy nawierzchni z kostki kamiennej,
C. D-05.03.02a – Remont cząstkowy nawierzchni klinkierowej,
D. D-05.03.03a – Remont cząstkowy nawierzchni z płyt betonowych,
E. D-05.03.15 – Naprawa (przez uszczelnianie) podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni bitumicznych,
F. D-05.03.11 - Recykling,
G. D-05.03.17 – Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych,
H. D-05.03.18 – Remont cząstkowy nawierzchni betonowej,
I. D-05.03.23b – Remont cząstkowy nawierzchni z betonowej kostki brukowej,
J. D-08.01.01a – Przestawianie krawężników,
K. D-08.02.01a – Remont cząstkowy chodnika z płyt betonowych
2. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.
3. Wykonawca ma obowiązek zapewnić bezpośrednią łączność telefoniczną z Zamawiającym przez całą dobę.
4. Zamawiający będzie każdorazowo zlecał wykonanie robót, ze wskazaniem miejsca i terminu ich wykonania.
5. Ilość robót do wykonania będzie uzależniona od stanu technicznego nawierzchni oraz przyznanych środków finansowych w budżecie Miasta Słupska na dany rok kalendarzowy.
6. Wykonawca zgłaszać będzie Zamawiającemu każdorazowo o przystąpieniu do wykonywania zleconych robót.
7. Roboty na ulicach o dużym natężeniu ruchu należy wykonywać poza godzinami szczytu natężenia ruchu drogowego (nie dotyczy naprawy awarii).
8. Wykonawca zobowiązany jest w pierwszej kolejności wbudować materiały Zamawiającego (materiały z odzysku) , których rodzaj i ilość określona zostanie w trakcie realizacji.
9. Wykonawca po przejęciu terenu, jeżeli zachodzi konieczność w trakcie wykonywania robót remontowych, zdejmie, przechowa i zabezpieczy majątek miasta tj. istniejące oznakowanie pionowe, elementy zabezpieczenia ruchu i inne wyposażenie pasa drogowego oraz ponownie zamontuje po zakończeniu robót.
10. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorach umów sporządzonych oddzielnie dla każdego z Zadań.
11. Wykonawca ma obowiązek zorganizować i prowadzić zlecone roboty z należytą starannością, z zachowaniem procesów technologicznych odpowiednich dla rodzaju nawierzchni.
12. Organizacja pracy podczas wykonywania robót stanowiących przedmiot zamówienia winna odpowiadać wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi zapewniać prawidłowe wykonanie robót. Roboty należy prowadzić w sposób, który nie będzie naruszał interesów osób trzecich.
13. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że gwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem Budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie zamówienia oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego.
14. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne.
15. W przypadku potrzeby zmiany materiałów na etapie realizacji robót Wykonawca przed ich zastosowaniem musi uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego.
16. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres nie krótszy niż 6 miesięcy licząc od dnia odbioru robót (zlecenia),
Okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane stanowi jedno z kryterium oceny ofert i będzie oceniany zgodnie z zasadami wskazanymi w SWZ.
17. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
18. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
19. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia wskazano we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 9A do SWZ

Po zmianie:
1. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 Naprawa dróg o nawierzchniach ulepszonych obejmuje w szczególności:
1) do nawierzchni ulepszonych zalicza się nawierzchnie:
a) z kostki kamiennej, betonowej, żużlowej, klinkierowej,
b) betonowe,
c) mineralno – bitumiczne
2) do obowiązków wykonawcy w zakresie Zadania nr 1 należy w szczególności:
a) naprawa pojedynczych uszkodzeń o wielkości do 12 m2 w nawierzchniach chodników i ścieżek rowerowych,
b) naprawa pojedynczych uszkodzeń o wielkości do 5 m2 w jezdniach o nawierzchniach bitumicznych oraz do 10 m2 w pozostałych nawierzchniach jezdni,
c) wykonanie remontów cząstkowych w nawierzchniach bitumicznych tj.:
- zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót,
- wycięcie i rozbiórka uszkodzonej nawierzchni z załadunkiem i wywozem gruzu,
- oczyszczenie, osuszenie i posmarowanie krawędzi oraz powierzchni dna emulsją asfaltową,
- ręczne wykonanie warstwy z przetworzonej mieszanki mineralno – asfaltowej lub betonu asfaltowego,
- ręczne wykonanie warstwy z przetworzonej mieszanki mineralno – asfaltowej,
- zagęszczenie walcem drogowym wykonanej warstwy,
- uszczelnienie krawędzi łaty masą zalewową i posypanie grysem 1 – 3
d) wykonanie remontów cząstkowych mieszanką mineralno – emulsyjną przy użyciu układarek do układania mieszanki typu slurry seal
e) naprawa (poprzez uszczelnianie) podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni bitumicznych,
f) stały monitoring stanu nawierzchni,
g) zgłaszanie Zamawiającemu potrzeb w zakresie napraw cząstkowych,
h) wykonywanie poleceń Zamawiającego w zakresie napraw cząstkowych,
i) wypełnienie spoin w nawierzchniach z kostki betonowej, kostki kamiennej, itp.,
j) zabezpieczenie prowadzonych robót zgodnie z przepisami o ruchu drogowym,
k) informowanie Zamawiającego o konieczności zorganizowania ruchu zastępczego na czas prowadzenia robót oraz przygotowanie tymczasowej organizacji ruchu i wykonanie związanego z tym oznakowania,
l) powiadomienie (e-mailem) Zamawiającego, przed przystąpieniem do robót, o terminie lokalizacji i zakresie robót wraz z podaniem sposobu oznakowania robót,
m) oczyszczenie i przewiezienie zważonego lub zliczonego pełnowartościowego materiału z rozbiórki na bazę ZIM w Słupsku przy ul. Przemysłowej 73 (lub inne wskazane miejsce w obrębie do 10 km); koszt ważenia materiałów rozbiórkowych ponosi wykonawca,
n) skompletowanie oraz przedstawienie dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia,
o) zorganizowanie i prowadzenie zleconych robót z należytą starannością z zachowaniem procesu technologicznego,
p) prowadzenie na bieżąco książki obmiarów i dokumentów rozliczeniowych i przedłożenie Zamawiającemu nie później niż 5 dni od daty zakończenia robót,
q) wykonanie robót w zakresie naprawy ubytków w nawierzchniach dróg krajowych i wojewódzkich niezwłocznie, nie później niż w następnym dniu od dnia zgłoszenia (w formie: e-maila lub rozmowy telefonicznej), w pozostałych kategoriach dróg nie później niż w ciągu 2 dni od dnia zgłoszenia lub zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego terminem,
r) w przypadku zgłoszonych awarii zabezpieczenie i oznakowanie tego miejsca niezwłocznie po otrzymaniu informacji (w formie: e-maila lub rozmowy telefonicznej), nie później niż w ciągu 1 godziny,
3) roboty należy prowadzić bez zamykania całej szerokości jezdni, przy zachowaniu ruchu na drogach,
4) orientacyjna wielkość wykonania robót, o których mowa w ppkt 2 wynosi 10.842 m2 rocznie. Zamawiający zastrzega, że ilości prac wskazanych w Formularzu cenowym/kosztorysie ofertowym z zakresu Zadania nr 1 są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację zamówienia w ilościach podanych w Formularzu cenowym/kosztorysie ofertowym. Ilości wykonanych robót w trakcie obowiązywania umowy mogą, dla poszczególnych pozycji, różnić się ilościowo od wartości podanych w Formularzu cenowym/kosztorysie ofertowym
5) Wykonawca obowiązany jest wykonać roboty zgodnie z zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz w oparciu o Ogólne Specyfikacje Techniczne opracowane przez Generalną Dyrekcję Dróg Publicznych w Warszawie:
A. D-M-00.00.00 – Wymagania ogólne,
B. D-05.03.01a – Remont cząstkowy nawierzchni z kostki kamiennej,
C. D-05.03.02a – Remont cząstkowy nawierzchni klinkierowej,
D. D-05.03.03a – Remont cząstkowy nawierzchni z płyt betonowych,
E. D-05.03.15 – Naprawa (przez uszczelnianie) podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni bitumicznych,
F. D-05.03.11 - Recykling,
G. D-05.03.17 – Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych,
H. D-05.03.18 – Remont cząstkowy nawierzchni betonowej,
I. D-05.03.23b – Remont cząstkowy nawierzchni z betonowej kostki brukowej,
J. D-08.01.01a – Przestawianie krawężników,
K. D-08.02.01a – Remont cząstkowy chodnika z płyt betonowych
2. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.
3. Wykonawca ma obowiązek zapewnić bezpośrednią łączność telefoniczną z Zamawiającym przez całą dobę.
4. Zamawiający będzie każdorazowo zlecał wykonanie robót, ze wskazaniem miejsca i terminu ich wykonania.
5. Ilość robót do wykonania będzie uzależniona od stanu technicznego nawierzchni oraz przyznanych środków finansowych w budżecie Miasta Słupska na dany rok kalendarzowy.
6. Wykonawca zgłaszać będzie Zamawiającemu każdorazowo o przystąpieniu do wykonywania zleconych robót.
7. Roboty na ulicach o dużym natężeniu ruchu należy wykonywać poza godzinami szczytu natężenia ruchu drogowego (nie dotyczy naprawy awarii).
8. Wykonawca zobowiązany jest w pierwszej kolejności wbudować materiały Zamawiającego (materiały z odzysku) , których rodzaj i ilość określona zostanie w trakcie realizacji.
9. Wykonawca po przejęciu terenu, jeżeli zachodzi konieczność w trakcie wykonywania robót remontowych, zdejmie, przechowa i zabezpieczy majątek miasta tj. istniejące oznakowanie pionowe, elementy zabezpieczenia ruchu i inne wyposażenie pasa drogowego oraz ponownie zamontuje po zakończeniu robót.
10. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorach umów sporządzonych oddzielnie dla każdego z Zadań.
11. Wykonawca ma obowiązek zorganizować i prowadzić zlecone roboty z należytą starannością, z zachowaniem procesów technologicznych odpowiednich dla rodzaju nawierzchni.
12. Organizacja pracy podczas wykonywania robót stanowiących przedmiot zamówienia winna odpowiadać wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi zapewniać prawidłowe wykonanie robót. Roboty należy prowadzić w sposób, który nie będzie naruszał interesów osób trzecich.
13. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że gwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem Budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie zamówienia oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego.
14. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne.
15. W przypadku potrzeby zmiany materiałów na etapie realizacji robót Wykonawca przed ich zastosowaniem musi uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego.
16. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres nie krótszy niż 6 miesięcy licząc od dnia odbioru robót (zlecenia),
Okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane stanowi jedno z kryterium oceny ofert i będzie oceniany zgodnie z zasadami wskazanymi w SWZ.
17. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
18. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
19. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia wskazano we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 9A do SWZ

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.