Ogłoszenie z dnia 2021-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00276459/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-19
- 2021/BZP 00286390/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-26
- 2021/BZP 00291600/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
na zakup ambulansu 4x4 wraz z wyposażeniem dla BPR SPZOZ w Sanoku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: BIESZCZADZKIE POGOTOWIE RATUNKOWE SPZOZ W SANOKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380372046
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jezierskiego 21
1.5.2.) Miejscowość: Sanok
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 13 46 284 60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@bieszczadzkiepogotowie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bpr-spzoz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bpr-spzoz.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
na zakup ambulansu 4x4 wraz z wyposażeniem dla BPR SPZOZ w Sanoku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c92a3e5-492e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00311885
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003049/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 na zakup i dostawę ambulansu 4x4 wraz z wyposażeniem dla BPR SPZOZ w Sanoku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00276459/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BPR/TP/06/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 650000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu specjalistycznego Ambulansu ratunkowego 4x4 typu C wraz z wyposażeniem dla Bieszczadzkiego Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sanoku ;
Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
(CPV):34114100-0 - Pojazdy pogotowia
(CPV):34113000-2 - Pojazdy z napędem na 4 koła
2. Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w Zestawieniu wymaganych parametrów techniczno- użytkowych załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z aktualną normą PN-EN 1789+A2 , PN-EN 1865 lub równoważną oraz wymaganymi warunkami samochodu bazowego, zabudowy medycznej. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumenty dopuszczające do ruchu drogowego zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz umożliwiające świadczenie usług medycznych w ramach Państwowego Systemu Ratownictwa Medycznego
4. Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym integralną część SWZ.
5. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ znaki towarowe, normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne.
Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34114100-0 - Pojazdy pogotowia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 700000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 700000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 700000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BFF MEDFinance Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7252027054
7.3.3) Ulica: Kilińskiego 66
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-118
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 700000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-24INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Dostawa materiałów drogowych i kruszyw budowlanych
- Sporządzenie planu ogólnego miasta Sanoka
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z bieżnia lekkoatletyczną oraz placu zabaw przy filii Samorządowego Przedszkola Publicznego nr 2 przy ul. Jana Pawła II 23 w Sanoku
- Udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na świadczenia usług sprzątania pomieszczeń w obiektach SPMZPOZ w Sanoku
- na dostawę odczynników do badań mikrobiologicznych dla SPZOZ w Sanoku
- dostawa warzyw i owoców dla SPZOZ Sanok
więcej: przetargi w Sanoku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.