eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rymanów-Zdrój › "Remont placu manewrowego przy Szpitalu i Sanatorium Zimowit - znak sprawy DI -01/24"



Ogłoszenie z dnia 2024-05-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont placu manewrowego przy Szpitalu i Sanatorium Zimowit - znak sprawy DI -01/24”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UZDROWISKO RYMANÓW SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000872059

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zdrojowa 48

1.5.2.) Miejscowość: Rymanów-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-481

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134357401

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopatrzenie@uzdrowisko-rymanow.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.uzdrowisko-rymanow.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0bcaf7f4-e768-11ee-9c02-ce2b643d361d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


spółka akcyjna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont placu manewrowego przy Szpitalu i Sanatorium Zimowit - znak sprawy DI -01/24”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0bcaf7f4-e768-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00311821

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00254307

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DI-01/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 290359,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakresie zadania prowadzonego pod nazwą „Remont placu manewrowego przy budynku Szpitala i Sanatorium Zimowit”, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania następujących prac:
a) demontaż istniejącej nawierzchni asfaltowej i chodnikowej,
b) wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej oraz chodnika,
wykonanie dokumentacji powykonawczej z inwentaryzacją geodezyjną.
Zakres prac.
Przedmiot zamówienia obejmuje remont nawierzchni istniejącego placu manewrowego z 17 metrowym odcinkiem drogi o nawierzchni betonowej szer. 3,15 m i łącznikiem z placem wewnętrznym (poza zakresem robót) szer. 3 m pod przewiązką budynku. Wiąże się to z usunięciem zniszczonej istniejącej nawierzchni asfaltowej, mechanicznym oczyszczeniem podłoża, skropieniem emulsją asfaltową i wykonaniem 3 cm warstwy wyrównawczej, następnie położeniem siatki z włókien szklanych i węglowych wstępnie powlekanych polimeroasfaltem, skropieniem emulsją asfaltową i położeniem warstwy ścieralnej o grubości 4 cm. Oprócz nawierzchni asfaltowej, zakres robót obejmuje wymianę istniejących krawężników drogowych i obrzeży chodnikowych8x30 cm wraz z demontażem płytek betonowych 50x50x7 cm, korytowanie pod podbudowę gr. 15 cm na całej szerokości chodników. Po demontażu chodników, krawężników i obrzeży, należy ułożyć, w nawiązaniu do istniejących (nowo wykonanych przy drodze) krawężniki drogowe 15x30 cm i obrzeża 8x30 cm na ławach betonowych. Następnie, w korycie chodnika, wykonać podbudowę z kruszywa łamanego 0-31,5 stabilizowanego mechaniczne o grubości 15 cm.(po zagęszczeniu) i ułożyć kostkę betonową grubości 8 cm w kolorze szarym z jednym pasem kostki czerwonej, na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm, oraz ułożyć kostkę jw. (2 stanowiska dla osób niepełnosprawnych) o pow. 6,00x4,00 m z wykończeniem krawężnikiem najazdowym. Po wykonaniu w całości chodników i stanowisk dla NN, należy przystąpić do regulacji pionowej krat i studzienek i w kolejności do układania ww. warstw asfaltu z zachowaniem właściwych spadków do krat ściekowych. Po wykonanych robotach należy uporządkować przyległy teren, uzupełnić humusem braki ziemi w odniesieniu do obrzeży na szer. 2 m i zasiać trawę. Ponadto należy zamontować 2 pionowe znaki drogowe na słupkach stalowych ocynkowanych ø 50 mm. w miejscach jak istniejące, oraz pomalować i oznaczyć graficznie stanowiska dla osób NN.
Warunki realizacji.
Uwzględniając specyfikę obiektu i warunki prowadzenia robót na Wykonawcy spoczywa obowiązek zabezpieczenia robót pod względem technicznym i bezpieczeństwa,monitorowanie budowy podczas przerw technologicznych i przerw spowodowanych wystąpieniem niekorzystnych warunków atmosferycznych. Wykonawca przed przystąpieniem do prac zobowiązany jest do opracowania i uzgodnienia Zamawiającym, projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Warunkiem bezwzględnym realizacji inwestycji przez cały okres jej trwania jest nieprzerwane, ciągłe, bez postojów i utrudnień funkcjonowanie Szpitala Uzdrowiskowego „Zimowit” i innych obiektów znajdujących się w jego obrębie, drożność komunikacji dla pacjentów osób odwiedzających, personelu w obrębie prowadzonych prac, co oznacza, całodobową przejezdność dróg i przejść dla pieszych w obrębie prowadzonych prac.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ- opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami, w tym w szczególności: 2.1 mapa sytuacyjna – zakres prac, 2.2 Przekrój – rysunek poglądowy poprzeczny A-A, 2.3 Przekrój – rysunek poglądowy poprzeczny B-B,2.4 STWIORB , 2.5 przedmiar robót ,2.6 zgłoszenie robót nie wymagających pozwolenia na budowę. Zamawiający wymaga również, aby realizacja przedmiotu zamówienia nastąpiła na warunkach i zasadach określonych we wzorze umowy stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 211191,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 325233,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 211191,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rejon Budowy Dróg i Mostów w Krośnie Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842014744

7.3.3) Ulica: Tysiąclecia 38

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.5) Kod pocztowy: 38-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 211191,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.