eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Piska › Sukcesywna dostawa ekomiału na potrzeby Zespołu Szkół Nr 1 w Białej Piskiej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-12-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa ekomiału na potrzeby Zespołu Szkół Nr 1 w Białej Piskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkól nr 1 w Białej Piskiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000094478

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 16

1.5.2.) Miejscowość: Biała Piska

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-230

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsnr1bialapiska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsnr1bialapiska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzeaspisz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa ekomiału na potrzeby Zespołu Szkół Nr 1 w Białej Piskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed11d50f-41fe-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00311814

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00190513/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywna dostawa ekomiału na potrzeby Zespołu Szkół Nr 1 w Białej Piskiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Prawne:art.305pkt1 w zw.z art. 214ust.1pkt 5ustawy Pzp.Faktyczne:Zamawiający-ZespółSzkółNr1 w Białej Piskiej wszczął postęp.w trybie podst.bez negoc.na dostawę ekomiału.W post.wskazano termin realizacji jako okres 7 m-cy od dnia podp.umowy, który miał obejmować czas do końca trwającego sezonu grzewczego. Zespół unieważnił post. na podst. art.255pkt7 i w zw.z art.263 ustawy Pzp,gdyż Wykonawca,którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,uchylił się od zawarcia umowy.Uchylenie się od zawarcia umów było nieoczekiwanie,spow.brakiem możl.realizacji dostaw po zaoferowanych w postęp.cenach(ze względu na dynamiczny wzrost cen) oraz niestabilną sytuacją na rynku dostaw(brak gwarancji długoterm. dostaw ze wzgl.na trudności w dostępn.surowca).Ze wzgl.na uczniów uczących się w Zespole,co do których istnieje obowiązek zapewnienia w budynku szkoły ogrzewania,oraz wiążące Zespół umowy na dost.energii cieplnej,konieczne jest utrzymanie ciągłości dostaw i natychmiastowe udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSBP.226.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 153600,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 24000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, stosowna do potrzeb Zamawiającego, dostawa ekomiału,
w łącznej ilości 50 ton do następujących miejsc dostaw:
1. kotłownia przy ul. Sikorskiego 21B w Białej Piskiej- 30 ton,
2. kotłownia przy ul. Sienkiewicza 16 w Białej Piskiej- 20 ton.
Dostarczany ekomiał musi spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 27 września 2018 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw stałych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1890), tj.:
- zawartość popiołu- do 12%
- zawartość siarki całkowitej- do 1,20%
- wartość opałowa – min. 24,00 MJ/kg
- zdolność spiekania – do 25,00
- wymiar ziarna - 3,00 mm- 31,50 mm
- zawartość nadziarna- do 5 ,00%
- zawartość wilgoci całkowitej - do 20 %
- zawartość podziarna- do 15,00%.
Minimalna wielkość jednej dostawy to 10 ton, a maksymalna wielkość jednej dostawy to 25 ton. Dostawa miału może odbywać się wyłącznie samochodami samowyładowczymi o ładowności do 10 ton z przyczepą samowyładowczą o ładowności do 15 ton.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46125,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46125,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46125,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. Kazimierz Florczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7211070432

7.3.3) Ulica: ul. Targowa 2

7.3.4) Miejscowość: Kolno

7.3.5) Kod pocztowy: 18-500

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46125,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.