Ogłoszenie z dnia 2021-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00279419/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie oraz dowóz posiłków dla osób niepełnosprawnych, starszych i chorych, korzystających z pomocy społecznej na terenie Gminy Miasta Częstochowy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W CZĘSTOCHOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002741290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 2
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-217
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343724200
1.5.8.) Numer faksu: 343724250
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@czestochowa.umm.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mops.czestochowa.pl/mops2/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mops.czestochowa.pl/mops2/zamowienia-publiczne/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie oraz dowóz posiłków dla osób niepełnosprawnych, starszych i chorych, korzystających z pomocy społecznej na terenie Gminy Miasta Częstochowy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef391788-4c30-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00311774
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001164/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Przygotowanie oraz dowóz posiłków dla osób niepełnosprawnych, starszych i chorych, korzystających z pomocy społecznej na terenie Gminy Miasta Częstochowy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SO.261.1.4.2021.MZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 259971,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie oraz dowóz przez 6 dni w tygodniu (od poniedziałku do soboty) jednodaniowych gorących posiłków a na niedziele i dni świąteczne ustawowo wolne od pracy posiłków w formie suchego prowiantu, dla osób z niepełnosprawnością, starszych i chorych z terenu Gminy Miasta Częstochowy, bezpośrednio do miejsca ich zamieszkania.
2. Zamówienie realizowane jest w ramach wieloletniego rządowego programu pn. „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019 – 2023.
3. Maksymalna liczba dostarczonych posiłków (razem z suchym prowiantem na niedzielę i dni świąteczne) w okresie realizacji zamówienia wynosi 13505 sztuk. Zamawiający przewiduje, iż z posiłków będzie korzystać ok. 37 osób dziennie. Planowane wielkości dziennych dostaw mają charakter szacunkowy. Rozliczenie nastąpi zgodnie z rzeczywistym wykonaniem przedmiotu umowy, a Zamawiający nie ponosi konsekwencji za zmniejszenie ilości posiłków.
4. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania, dowozu i wydawania posiłku jednodaniowego, zgodnie z następującymi zasadami:
1) poniedziałki, środy, piątki – zupa z wkładką mięsną oraz pieczywem (zupa powinna być przygotowana ze świeżych ziemniaków lub z makaronem lub z ryżem lub z kaszą oraz ze świeżymi warzywami, zawsze z dodatkiem mięsa);
2) wtorki, czwartki, soboty – drugie danie obejmujące zróżnicowany asortyment potraw mięsnych (gulasz, mięso mielone, schab, drób, ryby, itp.);
3) 2 razy na 10 dni potrawa bezmięsna;
4) obowiązkowe dodatki do drugiego dania: kasza lub makaron lub ryż lub ziemniaki + warzywa gotowane lub surówka + kompot lub sok owocowy.
5. Waga gotowych do spożycia gorących posiłków nie może być mniejsza niż: zupa – min. 250 ml; pieczywo – min. 100 g; ziemniaki, kasza, makaron, ryż – min. 150 g; danie mięsne, ryba, itp. – min. 150 g; surówka – min. 100 g; warzywa gotowane – min. 100 g; danie mięsno-warzywne, jarskie (np. pierogi, itp.) – min. 250 g.
6. Gramatura posiłków opisana powyżej obejmuje gramaturę obowiązującą w chwili wydania posiłków (waga gotowego posiłku, w tym jego poszczególnych składników).
7. W niedziele i dni ustawowo wolne od pracy Wykonawca zobowiązany jest zapewnić suchy prowiant w cenie obiadu.
8. Suchy prowiant musi być dowożony wraz z gorącym posiłkiem, w dniu poprzedzającym dzień wolny od pracy (niedziele i dni świąteczne). W przypadku więcej niż dwóch dni wolnych, Wykonawca ma obowiązek zapewnić posiłek w postaci suchego prowiantu na każdy dzień.
9. Posiłki będą dostarczane przez Wykonawcę własnym środkiem transportu przystosowanym do przewożenia posiłków, w opakowaniach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. Suchy prowiant winien być dodatkowo zapakowany w woreczek foliowy.
10. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy zabezpieczyć pojazd posiadający wymagane prawem zgody na transport gotowych posiłków (zezwolenie/decyzja Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego). W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń losowych Wykonawca jest zobowiązany zapewnić pojazd zastępczy w czasie nie dłuższym niż 60 min.
11. Dowóz posiłków nastąpi w godzinach od 11:30 do 15:30.
12. Wykonawca zapewni naczynia jednorazowego użytku oraz sztućce, które zostaną wkalkulowane w koszty posiłków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W rozdziale XIX SWZ Zamawiający określił kryteria oceny ofert i ich znaczenie, według których Komisja Przetargowa winna wybrać najkorzystniejszą ofertę w oparciu o następujące kryteria:1) Cena oferty (C) – 60 %;
2) Wsad do kotła (Z) – 30 %;
3) Czas podstawienia pojazdu rezerwowego (W) – 10 %.
Jednocześnie na stronie internetowej prowadzonego postępowania Zamawiający zamieścił niewłaściwy formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ), zawierający inne niż określone w SWZ kryterium oceny ofert, co skutkuje brakiem możliwości wyboru najkorzystniejszej oferty. W tej sytuacji postępowania podlega unieważnieniu.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249842,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 256595,00 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Wykonanie remontu sali gimnastycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 38 przy ulicy Sikorskiego 56 w Częstochowie.
- Dostawa gazu ziemnego na potrzeby obiektu przy ul. Bialskiej 104/118 w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. NMP w Częstochowie
- Roboty remontowe balkonów oraz montaż siatki przeciw ptakom, w budynku Domu Studenckiego "Skrzat" Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Zakup emulsji asfaltowej.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Przebudowa skrzyżowania ulic ks. J. Popiełuszki i ul. gen. K. Pułaskiego z Aleją Najświętszej Maryi Panny wraz likwidacją przejścia podziemnego
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Przebudowa ul. św. Rocha od ul. św. Jadwigi do ul. Wręczyckiej
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi cateringowej podczas konferencji
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 im. Henryka Sucharskiego we Wrocławiu w roku szkolnym 2024/2025.
- Świadczenie usługi cateringowej w 2024 r. dla 18 uczestników działań realizowanych w Centrum Aktywności Społecznej w Starachowicach
- "Świadczenia usługi w zakresie przygotowania i dystrybucji całodziennego wyżywienia dla pacjentów II "
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby prawidłowej realizacji projektu pn.: Deinstytucjonalizacja i wsparcie wojewódzkiej pieczy zastępczej
- Świadczenie usług żywienia na potrzeby: Szkoły Podstawowej nr 1 z Oddziałem Przedszkolnym, Szkoły Podstawowej nr 3 oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Lidzbarku Warmińskim.
więcej: Usługi dowożenia posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.